![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
hmmm ik heb ZPE niet specifiek genoemd hoor, het is groter dan dat Althans ik neem aan dat je met ZPE zero point energy bedoelt? Citaat:
of een planeet uit het heelal o.i.d. Citaat:
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel merci. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan ook niet, bij zo'n dure energieprijzen kan je geen exponentiële groei in je economie ondersteunen en stort heel de financiële economie als een kaartenhuisje in elkaar. En juist via deze economie hebben enekelingen macht over velen. Hun financiële economie is zoals je zegt een machtsinstrument, maar zonder goedkope energie schiet de inflatie peilsnel de lucht in en kunnen ze met hun aandelen en greenbacks alleen nog maar hun kont afkuisen. Dat is een non-argument, exodus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het hele gezever dat daarbij hoort over "old wells flowing again" en "Ca, Mg, H2" beschouw ik als een schoonheidsfoutje uwentwege ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 5 oktober 2005 om 19:55. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ik weet hier bitterweinig van,vandaar deze misschien domme vraag...als de olie op is,wat loopt dan allemaal in het 100?Of zal dat niet gebeuren omdat de prijs zal stijgen naarmate de olie schaarser wordt?Het is niet alleen een brandstof toch?Is het ook niet zo dat als de olie op is we geen plastiek meer kunnen vervaardigen?Dat zou toch totale chaos teweegbrengen?Waarom blijven ze dan olie consumeren als een gek?Als het zo is dat de olie op is in de zeer nabije toekomst,waarom is de overschakeling op andere brandstoffen dan niet priotity nr 1 vr Bush en co?Of weten ze misschien meer?Ik bedoel,als de olie zo snel opraakt;dat is toch iets wat misschien zelfs hun kinderen al in een wereld van chaos zou kunnen doen belanden?Waarom gaan ze dan gewoon lekker door met het uitputten van de reserves?
Ik weet hier echt weinig van,dus vergeef me als ik hier serieuze flaters sla.Ik ben docu's over het onderwerp aan het downloaden,maar heb er nog geen. Mij werd de film:"The Oil Factor-Behind the War on Terrorism" aangeraden. Ik vond net dat Hugo Chavez van Venezuela Zuid-Amerika nog 200 jaar olie belooft... http://www.chron.com/cs/CDA/ssistory.../world/3375894[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 oktober 2005 om 21:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze het zelf uitvoeren hebben ze er controle over , kunnen ze zich voorbereiden , en er zelf munt uitslaan. De crash van wall street was ook door hun veroorzaakt, en zij hebben er munt uitgeslaan. Net alsof de NWO heel haar machtstructuur waar ze al meer dan eeuwen aan werkt zal teniet laten doen door een zogenaamde oliepiek. Die mannen plannen decennia vooruit. Als het echt is dan hadden ze er al lang voor gezorgd dat het hun machtstructuur niet zou afbrokkelen. Bovendien tonen de feiten aan dat er nog olie in overvloed is, abiotisch of niet. Het is een tool van hun. Disinformant Mike Ruppert legt 9/11 ook uit i.v.m de oliepiek. De oliepiek wordt uitgelegd als reden van 9/11, om de laatste restjes olie te gaan ophalen. De oorlog in Irak had idd ook ten dele te maken met olie denk ik maar gewoon om controle te krijgen , niet om de laatste restjes op te halen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 5 oktober 2005 om 21:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Prijszetting vliegt pijlsnel de lucht in. Onze economie is een olie-economie: transport, landbouw, verwarming, electriciteit, productie, farma, chemie, ... eindeloos. Olie heeft ieder gezin de laatste 50 jaar over 20 slaven doen beschikken die allerlei klussen hebben opgeknapt. Dat tijdperk is spoedig aan het eindigen. Waarom ze niets doen ? Sinds wanneer zijn politiekers vooruitdenkend ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
De crash is inderdaad ingezet door de international bankers, heel spoedig zit er nog een veel ergere aan te komen. Maar zonder goedkope energie kunnen ze met hun aandelen doen wat ik hierboven heb gezegd. Citaat:
Hoe kunnen ze martial law afkondigen als door hyperinflatie ( en ja hoor, in de States komen stilaan rapporten uit waaruit blijkt dat het inflatiespook terug uit de fles is , zie '80 ) Die mannen mogen wel vooruit plannen, maar in een wereld waar er veel te veel liquiditeiten in omgang zijn, hyperinflatie om de hoek komt kijken en de easy energy reserves uitgeput geraken, zie ik weinig odo en veel chaos. Met of zonder hun vele plannen doorheen de eeuwen heen. Het zijn maar mensen hoor. Citaat:
Je thesis omtrent ruppert ken ik niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Waarom zou peak-olie geen leugen kunnen zijn?
Ik ben nog nooit die olie-reserves gaan opmeten... In een goed georganiseerd complot, lijkt dit me een idd een ideale manier om de prijzen artificieel omhoog te trekken.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dit is een lullige discussie, op gang gebracht door een gestoorde gek. Abiotische olie. Lachwekkend gewoon. Ik besteed hier geen vijf woorden meer aan.
Ik wil gerust discussiëren over peak oil, maar dan wel op een serieuze manier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Wanneer beginnen ze te investeren?Ik kijk enorm uit naar een tijd van alternatieven. Hebben de olieczaren niet (door de jaren heen) al een groot deel van de patenten omtrent alternatieve bronnen in hun bezit? Of werkt het anders in het geval van olie?Kunnen er geen patenten genomen worden op de alternatieven?Bvb hennep-men kan geen plant patenteren las ik;vandaar de problemen/tegenwerkingen van o.a. oliemagnaten om het te legaliseren etc....[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 5 oktober 2005 om 22:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hennep is inderdaad een supermiddel ( bio-brandstof) en wordt om die reden ( officieel owv drugsdinges natuurlijk ) tegengehouden om in massa-productie te brengen, nochtans werd dit vroeger veel geteeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is het gelijkaardig met alternatieven i.v.m. olie?Hebben bepaalde mensen/groepen al de patenten daarvoor grotendeels?Of is het zoals hennep?Dat er geen patent op kan genomen worden?
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
|
![]() Citaat:
Toen het bedacht werd heeft Ford het patent hierop gekocht met de bedoeling het niet te gebruiken. Deze motor zou immers hun eigen motors in gevaar brengen, evenals de nood aan benzine drastisch verlagen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 6 oktober 2005 om 17:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Hennep is absoluut geen interessante feedstock voor liquide biobrandstoffen. Voor andere doeleinden is het wel een nuttige plant.
Uit een hectare hennep krijg je gemiddeld 363 liter olie. Uit een hectare koolzaad krijg je gemiddeld 1190 liter olie. Uit een hectare elaeis guineensis krijg je gemiddeld 6000 liter olie, ongeveer 16,5 keer meer dan uit hennep. Kortom, niet overdrijven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 6 oktober 2005 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
waar je het niet mee eens bent? Zo ja, dan zoek je geen discussie! gestoorde gek? Ja hoor, weer zo'n makkelijke manier. Inhoudelijk geen enkele reactie, alleen persoonlijke aanvallen, jammer. Lachwekkend? Omdat het tegen U wereldbeeld ingaat? Dan is uw reactie pas lachwekkend. Citaat:
Daaag! met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |