Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2003, 14:09   #21
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Jij bent het niet waard een woord aan je vuil te maken
Prima Dat is goed nieuws voor me.
Eindelijk ga jij je stomme kop houden tegen mij.

Stomme kop, dat is wel alleen voor deze topic bedoeld, uit respect voor een overledene, respect dat jij niet kent.

Jij eet uit de hand van GEEN ROOD GEEN BROOD.

Piano niet vergeten, dinsdag fotodag voor jou en je linkiewinkies!!!!!!!
Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 15:32   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij bent het niet waard een woord aan je vuil te maken
Prima Dat is goed nieuws voor me.
Eindelijk ga jij je stomme kop houden tegen mij.

Stomme kop, dat is wel alleen voor deze topic bedoeld, uit respect voor een overledene, respect dat jij niet kent.

Jij eet uit de hand van GEEN ROOD GEEN BROOD.

Piano niet vergeten, dinsdag fotodag voor jou en je linkiewinkies!!!!!!!
Draait het hier nu om mij of om Bert Van Boghout?

Ik heb je drie keer gevraagd om van die ex-Waffen $$'r een mooi plaatje op te hangen, en het enige wat je doet is schelden op thePiano. Ongelooflijk zeg!
Oud 29 juni 2003, 15:59   #23
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Pianola, jij bent een afschuwelijk wrak, jij danst op een dode.

Hoe is het met jou Georigiesche maffia?
Krijg je daar ook brood van?
Oud 29 juni 2003, 16:00   #24
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

@Ambetanterik
@thePiano

Geachte forumgebruikers,

mag ik jullie vriendelijk verzoeken om de persoonlijke aanvallen achterwege te laten?
Zolang er geen klachten zijn, interesseert mij de inhoud van jullie al dan niet stichtende 'gesprekken' niet.
Zodra ze echter aanleiding geven tot menige blauwe kaart en dus zinloze overlast om dit forum aangenaam voor alle gebruikers te houden, dan zou ik stellig aanraden om het 'debat' via andere media verder te zetten.

Ik kan daartoe van harte aanbevelen:

MSN-messenger-Service
ofwel
uw onderscheiden internet-provider via outlook (mail-programma)
desnoods
PB-service van dit forum

Veel forumplezier
Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 16:04   #25
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
@Ambetanterik
@thePiano

Geachte forumgebruikers,

mag ik jullie vriendelijk verzoeken om de persoonlijke aanvallen achterwege te laten?
Zolang er geen klachten zijn, interesseert mij de inhoud van jullie al dan niet stichtende 'gesprekken' niet.
Zodra ze echter aanleiding geven tot menige blauwe kaart en dus zinloze overlast om dit forum aangenaam voor alle gebruikers te houden, dan zou ik stellig aanraden om het 'debat' via andere media verder te zetten.

MSN-messenger-Service
ofwel
desnoods
PB-service van dit forum

Veel forumplezier
Peter Johan
Goed idee, maar leg dan aan Ambetanterik uit hoe dat werkt want anders blijft hij het forum vervuilen met zijn laster en nonsens.
Oud 29 juni 2003, 16:16   #26
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
@Ambetanterik
@thePiano

Geachte forumgebruikers,

MSN-messenger-Service
ofwel
desnoods
PB-service van dit forum

Veel forumplezier
Peter Johan
Beste Peter Johan, zoals al vroeger gezegd, ik voel geen behoefte om met Hugo een vete uit te vechten, maar wanneer iemand op een juist overleden persoon staat te springen, dat kan ik niet aanvaarden. Stel U voor dat er een familielid dit allemaal leest, zoals altijd op alles wat piano verteld, is van 30 tot 80 % verzinsels uit zijn brein.

Zoals gezegd van mijn kant geen probleem, maar ik wordt woest wanneer hij op een pas overleden mens danst.

Hopend op Uw begrip, mijn beste groeten

Wilfried L
Oud 29 juni 2003, 16:26   #27
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Peter Johan, zoals al vroeger gezegd, ik voel geen behoefte om met Hugo een vete uit te vechten, maar wanneer iemand op een juist overleden persoon staat te springen, dat kan ik niet aanvaarden. Stel U voor dat er een familielid dit allemaal leest, zoals altijd op alles wat piano verteld, is van 30 tot 80 % verzinsels uit zijn brein.

Zoals gezegd van mijn kant geen probleem, maar ik wordt woest wanneer hij op een pas overleden mens danst.

Hopend op Uw begrip, mijn beste groeten

Wilfried L
Geachte forumgebruiker,

U mag zo woest worden als u wenst.
U mag uit ieders postings de discutabele zaken uitlichten en weerleggen.
U mag eveneens persoonlijke aanvallen melden, als ze voor u over de schreef gaan.

Ik verzoek enkel om bij terechte klachten over uw eigen persoonlijke aanvallen en scheldtirades, welke niet steeds op inhoud van postings betrekking hebben, een milde vorm van zelfcensuur te hanteren, om een aangename forumwerking voor deelnemers én moderators te garanderen. Nog liever zagen we deze soort discussies uiteraard privé uitgevochten.

Kan ik u met een gerust gemoed nog veel plezier toewensen?
Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 16:37   #28
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

'Toen men sprak: Laat ons gaan en de slechte mensen vernietigen, begon de grootste slechterik zijn mes te scherpen. (Georgisch spreekwoord)'

Ik schat dat er van jou mes niet veel meer overblijft, Piano.

Keer op keer zit je hier gewoon een deel van de forumgebruikers uit te dagen door ruzie te stoken met onderwerpen die altijd op hetzelfde neerkomen: je haat tegen iedereen die in jouw ogen een 'blokker' is of er een mening op nahoudt die parallellen met bepaalde Vlaams Blok-eisen vertoont.

Zelfs meningen die als 'vlaamsgezind' (zoals er Georgiërs rondlopen die fier zijn op hun Georgië) doorgaan, worden door jouw en enkele geestesgenoten telkens opnieuw in het belachelijke getrokken.

Blijkbaar schep je er genoegen in als er dan onvermijdelijk gescheld van komt, gescheld dat jij uitlokt door je 'gave' om iedereen uit te dagen met je beledigingen.

Als je denkvermogen verengd is tot een biologische afkeer voor alles wat met Vlaanderen of 'rechts' te maken heeft, ga je dan afreageren bij gelijkgezinden (zelfs met extreem-links kan je het goed vinden) op een ander forum.
Het enige dat je hier bereikt is ruzie en nog eens ruzie.

Je tegenstanders raken enkel gesterkt in hun gelijk omdat je enkel op confrontatie uit bent.
Maar misschien leef je daarvan?
Een slecht karakter waarschijnlijk.
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 16:41   #29
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ik vecht niets uit, ik vraag alleen respect voor een mens die nog begraven moet worden.

Is dat te veel gevraagd?
Oud 29 juni 2003, 17:16   #30
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik vecht niets uit, ik vraag alleen respect voor een mens die nog begraven moet worden.

Is dat te veel gevraagd?
Voor de piano wel. B. Van Boghout was mij totaal onbekend, maar nu weet ik zijn engagement naar waarde te schatten.

Een héél andere grafrede zou men kunnen opstellen voor Cools, Vanderbiest, Vandenbroecke, Claes, Detiège, Janssens, Slangen etc.etc.
als ze hun schup afkuisen. Daar zal niet gerept kunnen worden over idealisme en moed maar meer over andere activiteiten die uitsluitend met geld te maken hebben, liefst geld van een ander...
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 17:39   #31
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:

Is dat te veel gevraagd?
Voor de piano wel. B. Van Boghout was mij totaal onbekend, maar nu weet ik zijn engagement naar waarde te schatten.

Een héél andere grafrede zou men kunnen opstellen voor Cools, Vanderbiest, Vandenbroecke, Claes, Detiège, Janssens, Slangen etc.etc.
als ze hun schup afkuisen. Daar zal niet gerept kunnen worden over idealisme en moed maar meer over andere activiteiten die uitsluitend met geld te maken hebben, liefst geld van een ander...
Dank U "michr.oscoop" gelukkig zijn er nog mensen met rede op dit forum
Oud 29 juni 2003, 18:24   #32
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

PianOla, Ik ben 50, geen colaboratuer, zoals U beweert, en toch zal ik daar ook op de begraving zijn.
Uit respect voor een mens die wat betekent heeft voor Vlaanderen.

Wanneer U moest afscheid nemen van het leven, kom ik ook, maar dan om eens goed te lachen met een opgeblazen kikker.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 18:30   #33
Het kapmes
Vreemdeling

Standaard

Bert van Bochout kan tot de groten van de Vlaamse beweging gerekend worden. Rechtlijnig en compromieloos heeft hij altijd gevochten voor Vlaanderen. Mijn oprechte deelneming gaat dan ook naar zijn familie.
Het kapmes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 21:59   #34
michr.oscoop
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wanneer U moest afscheid nemen van het leven, kom ik ook, maar dan om eens goed te lachen met een opgeblazen kikker.
Piano's gaan 100 jaar mee, en als ge er nieuwe snaren opzet zelfs 200 dus zo rap zijn we er nog niet vanaf
michr.oscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 22:37   #35
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Piano's gaan 100 jaar mee, en als ge er nieuwe snaren opzet zelfs 200 dus zo rap zijn we er nog niet vanaf
Zéér verstandige en waarachtige opmerking

Ik ben van plan van erg oud te worden, alive and kicking.

Ps: alleen de Blokkers en aanverwanten hebben blijkbaar last van mijn topics en gaan zelfs zo ver om daar een aanval op hun eigen persoon in te zien. 't Is wat met die Blokkers 8)
Oud 29 juni 2003, 22:39   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
PianOla, Ik ben 50, geen colaboratuer, zoals U beweert, en toch zal ik daar ook op de begraving zijn.
Heb ik nooit nergens beweerd.

Citaat:
Dus maw, je doet het niet uit algemeen respect voor de doden, zoals Mr. A, maar om redenen zoals ik in diens biografie duidelijk genoeg uiteen heb gezet? Tja, daar kan ik niet veel aan toevoegen hé? 8)
Oud 30 juni 2003, 09:53   #37
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Heb ik nooit nergens beweerd.

Citaat:
Dus maw, je doet het niet uit algemeen respect voor de doden, zoals Mr. A, maar om redenen zoals ik in diens biografie duidelijk genoeg uiteen heb gezet? Tja, daar kan ik niet veel aan toevoegen hé? 8)
Ge kunt zelf nog niet lezen!
Bij U kom ik om eens goed te lachen.
En in veel piano 's zit er houtworm. vreet de poten weg.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 12:11   #38
Luddo
Minister

Standaard

Het stoort mij uitermate dat er zo vreselijk gekapt wordt op oude mensen of op overledenen. Zie nu eens in elke oude mens de jeugdige energieke man/vrouw die hij/zij ooit geweest is, met goede en slechte kanten, met de idealen die hij/zij ooit gehad heeft en ervoor geleden en gestreden heeft. Waarom zo natrappen op een Tindemans, een Karel Dillen , een Jos Van den Eynde, een Kamiel Huysmans... zelfs al zijn/waren ze niet van jouw gedacht, ze zijn/waren ooit kind, vader/moeder, echtgeno(o)t(e) en misschien niet eens zo een slechte.
Dat Bert Van Boghout niet bij iedereen in de smaak viel, ook niet bij sommige geestesgenoten, is geen geheim maar aan zijn rechtlijnigheid kunnen velen nog een puntje zuigen!
En als wij ooit zo oud worden en men herinnert zich alleen onze slechte kanten dan zouden wij dat ook niet fijn vinden.
Soms komt het over als bij die muis en die olifant die samen door de verzengende woestijn lopen, waarop de muis zegt: "Olifant, als je wil mag je in mijn schaduw lopen!"!
Oud 30 juni 2003, 13:38   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Het stoort mij uitermate dat er zo vreselijk gekapt wordt op oude mensen of op overledenen. Zie nu eens in elke oude mens de jeugdige energieke man/vrouw die hij/zij ooit geweest is, met goede en slechte kanten, met de idealen die hij/zij ooit gehad heeft en ervoor geleden en gestreden heeft.
Als wij met z'n allen mogen natrappen op Stalin, Hitler en Co èn hun naaste medewerkers, waarom zouden we dat dan niet mogen doen op hun trouwe aanbidders/volgelingen, ook al waren ze wat minder bekend maar niet minder verkeerd? Ik heb daar helemaal geen moeite mee.

Uit ervaring weet ik dat zulke overlijdens een goed excuus zijn voor de Alte Kameraden om nog eens samen te komen (op de koffiekoekennamiddag) om elkaar nog eens de plechtige eed van trouw te beloven. Let op m'n woorden, 'ze' zullen weer talrijk aanwezig zijn morgenmiddag
Oud 30 juni 2003, 14:31   #40
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Het stoort mij uitermate dat er zo vreselijk gekapt wordt op oude mensen of op overledenen. Zie nu eens in elke oude mens de jeugdige energieke man/vrouw die hij/zij ooit geweest is, met goede en slechte kanten, met de idealen die hij/zij ooit gehad heeft en ervoor geleden en gestreden heeft.
Als wij met z'n allen mogen natrappen op Stalin, Hitler en Co èn hun naaste medewerkers, waarom zouden we dat dan niet mogen doen op hun trouwe aanbidders/volgelingen, ook al waren ze wat minder bekend maar niet minder verkeerd? Ik heb daar helemaal geen moeite mee.

Uit ervaring weet ik dat zulke overlijdens een goed excuus zijn voor de Alte Kameraden om nog eens samen te komen (op de koffiekoekennamiddag) om elkaar nog eens de plechtige eed van trouw te beloven. Let op m'n woorden, 'ze' zullen weer talrijk aanwezig zijn morgenmiddag

WAAROM MAG ER DAN NIET NAAR JOU GETRAPT WORDEN?
Eèn verkeerd woordje en pianodinges gaat bleiren bij de moderators, laat zijn vriendje 'metserke' op PI mij en nog enkele komen uitdagen, van jij, jullie zijn geband. Wie denkt jij dat je bent? God boven GOD?
80 % wat jij hier laat horen zijn leugens en bedrog. Ik zie er echt naar uit je vrijdag opnieuw te ontmoeten, dan kan de leugen van jou al weg dat je mij niet kent.
Tot vrijdag Hugo.

PS. Denk eraan morgen grote fotodag voor je, je oude vrienden komen samen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be