![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een Nieuw Europa van de europese culturen komen? | |||
Ja, weg met de EU, hoe rapper hoe liever |
![]() ![]() ![]() |
13 | 61,90% |
Nee, ik ben autochtoon Europeaan en de EU is beter dan een Europa van de Europese Culturen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
Nee ik ben Turk, Europa kan niet zonder Turkije. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee ik ben Marokkaan en als Turkije bij de EU mag, waarom de Maroc dan ni? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Vreemdeling
|
![]() Wel in mij ogen is de EU ontstaan direct na WOII om te voorkomen dat de moffen nog eens zouden binnenvallen. In andermans ogen betekent dat natuurlijk heel veel. De dag van vandaag wil iedereen bij de EU horen omwille van de "voordelen" die er worden geboden. Een goede voorbeeld hiervan is Bulgarije. Ons land zit vol met Bulgaren omdat de grenzen voor hen nu open zijn. Was dat een verstandige beslissing? Ik weet het niet. Dat moeten de EU inwoners uitmaken maar naar hen wordt er toch niet geluisterd. Ik ben geen racist maar ik moet er wel bij vermelden dat zelfs de gastarbeiders die in de jaren 70 naar hier kwamen, klachten hebben over Bulgaren dus ik denk dat het echt een probleem is maar wie zal naar ons luisteren wij zijn toch de "simpele" burger!
Mensen als het puntje bij paaltje komt moet je zorgen voor je eigen haagje. Remember the invasion of Irak by the Americans. Wel, zeg mij wat heeft de EU ertegen kunnen doen? Tegenwoordig strijden ze voor vrede, Vrede mijn voeten ja! Het is niets anders dan een fantsyclub van hogepieten die om de week een praatje houden bij de haard![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door VSAP : 14 oktober 2005 om 11:32. Reden: spelling |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we sluw spelen krijgt Vlaanderen misschien een hoekje Zuid-Vlaanderen (Met als centrum St-Winoxbergen ) terug ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling