![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Sun, 09 Oct 2005 15:36:14 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Na rijp beraad schreef Sargon : > > On Sun, 09 Oct 2005 11:52:45 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Sargon plaatste dit op zijn scherm : > >>> On Sat, 08 Oct 2005 17:29:09 GMT, "lesjkajski" > >>> <frits&[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Sargon bracht volgend idée uit : > >>>>> On Sat, 08 Oct 2005 14:12:48 GMT, "lesjkajski" > >>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>> > >>>>>> Na rijp beraad schreef Sargon : > >>>>>>> On Sat, 08 Oct 2005 13:38:11 GMT, "lesjkajski" > >>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>>>> > >>>>>>>> Sargon schreef op 8-10-2005 : > >>>>>>>>> On Fri, 07 Oct 2005 20:38:03 GMT, "lesjkajski" > >>>>>>>>> <frits&[email protected]> wrote: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Ik heb niks gezien of gehoord, ik heb het enkel horen vliegen. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Zoals meestal, hé Lesj. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Sargon > >>>>>>>> > >>>>>>>> en altijd maar blijven stalken he ... > >>>>>>>> > >>>>>>>> Je hebt echt niks in je leven he? > >>>>>>> > >>>>>>> Van horen zeggen zeker, Lesj? > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Sargon > >>>>>> > >>>>>> nope, al maanden aan het bekijken net zoals de rest dat ook zal > >>>>>> bekijken > >>>>> > >>>>> Zo een beetje als een koe naar een voorbijrijdende trein? > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> > >>>>> Sargon > >>>> > >>>> yep en af en toe eens loeien tegen dat storende geluid > >>> > >>> Zo ken ik je: loeien tegen storend geluid. Het schijnt ook een zeer > >>> effectieve remedie te zijn. > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> dus ben ik goe bezig? > > > > Tuurlijk, mijn jongen, hoe kan je daaraan twijfelen? > > > > > > > > > > Sargon > > twijfelde ik dan? Misschien wou ik gewoon je mening weten ... Dan ben ik gerustgesteld. Sargon |