![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u het wereldwijde interraciale sexuele verkeer een goede zaak? | |||
Akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, en goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, maar geen goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Niet helemaal akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, maar interraciale sex is een goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Niet akkoord met de schets van de libidinale arbeidsverhoudingen, en sowieso geen goede zaak |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zelfs de indruk dat gekleurde vrouwen meer gereserveerd zijn, maar ik spreek in veralgemeningen en dat slaat nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Kaukasische vrouwen zijn de lekkerste, gevolgd door moulatjes en 'stevige' blondjes ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() en kvind dat hij ergens wel een punt heeft
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou je niet beter terug onder je steen kruipen, worm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, dat verklaard waarom zoveel 24 jarige blanken nog maagd zijn
![]()
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() geen enkele blanke vrouw met zelfrespect zou ooit naar bed gaan met een neger. punt uit.
ofwel zijn het domme vrouwen die een zwarte penis boven een vibrator verkiezen ofwel nemen ze rijke negers, bv voetballers.. liefde tussen een verstandige blanke vrouw en een neger kan NIET. Blanke vrouwen zijn dragens van superiore blanke genen en hebben geen recht die te vermengen met 'mensen' die hard kunnen lopen en thats it. Hier in Vlaanderen is een tekort aan vrouwen, ik heb veel Belgische vrienden zonder vriendin (geen homo vrienden en geen lelijke werklozen ook!). Hun eenzaamheid is onder andere aan de multiculturele samenleving te danken..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 8 oktober 2005 om 23:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Geen enkele verstandige blanke vrouw (dus ook niet de Vlaamse) zal ooit met plezier het bed delen met een kleingeestige Vlaamse bierbuik.
Vandaar het enorme aantal eenzame Vlaamse mannen zonder lief. Vandaar het gigantische prostitutiebezoek in Vlaanderen, vandaar het grote aantal Vlaamse vrouwen dat ontrouw is, en vandaar het grote aantal blanke vrouwen dat actief op negers jaagt. Om het met een boutade te zeggen: once you go black, you never come back. Ik geef alle blanke vrouwen daarin gelijk. Zelfs onze Vlaamse berthas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() wel, ik ben geen homo en geen bi, ben 100% straight en ik kan je dit zeggen : ik heb nog NOOIT een zwarte gezien dat ik aantrekkelijk vond. Geen enkele, zelfs geen klein beetje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik veronderstel dat die vrienden van je .. ófwel een zéér laag zelfbeeld hebben... ófwel nog dommer zijn dan blond dán kan ik erin komen dat hun eenzaamheid te danken is aan de multiculturele samenleving |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() je valt ( hypothetisch ) anders wel voor vlaamse bierpensen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Shizie, ik weet niet of je het weet. Maar racisme is volgens de wet strafbaar. Je mag de zwarten paar keer onderwaarderen, maar doe dat niet voortdurend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is tenslotte een armzielig Oostblokimmigrantje, een economisch vluchteling, op zoek naar een beter bestaan in fort Europa wisten zijn ouders met de nodige documenten zich hier destijds permanent te komen vestigen ... heeft bovendien een zeer ongelukkige en moeilijke jeugd achter zich, loopt nog steeds zwaar gebukt onder het trauma van het voormalige sovjetregime en zweert maar mondjesmaat de aloude indoctrine van oerdomme negers met een beentje door de neus, naaste verwanten van champansee en gorilla, die oorspronkelijk als slaven zijn geïmporteerd en op katoenplantages te werk werden gesteld, in tweede instantie dienst deden als kannonnenvoer bij d-day en later door de CIA zijn ingezet als geheim wapen biologisch wapen om kamaraad Stalin te elimineren werkt zich krom om toch maar met een bmw-tje rond te kunnen rijden in een ijdele poging zijn ultiem kapitalistisch ideaalbeeld, gepersonaliseerd in wijlen grootindustrieel Henry Ford, na te streven[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 9 oktober 2005 om 00:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() praha, morgen krijgt ge een antwoord op uw argumenten (de meeste zijn niet juist
![]() ![]() but now, we must sleep ![]() good night |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() de lelijkaard in mijn avatar was niet Henry Ford maar John Rockefeller = inderdaad, mijn kapitalistische ideaal. |
|||
![]() |
![]() |