![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() en om het cru te stellen, de slachtoffers waren geen politiemensen, maar cafegangers en uitbaters en zelfs een homo, neen verdoeme , die vreemde luizen mogen hier alles, dat is weer bewezen en dat kan niet blijven duren...
Herinneren jullie nog al die heisa met Dadamo en dat kussentje ? Waarom nu niet, waarom al die hypocrisie... Toen Dutroux ontsnapte , kostte dit twee ministers hun kop... ik begrijp het niet meer zenne.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 8 oktober 2005 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Burger
|
![]() de 2 moordenaars van de herberg HET VRAAGTEKEN zaak komen in aanmerking
voor de doodstraf ! bewezen feiten & bekentenissen. het valmes van de guillotine had die 2 misdadigers al moeten onthoofden. geen enkel probleem in deze zaak me dunkt. helaas gaat men nu met belastingsbetalergeld deze minkukkels "verwennen in den bak" en staan ze dra weer vrij buiten de gevangenismuren ! (10 jaar ? 7 jaar ?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv Laatst gewijzigd door JOHN_ZONDER_VREES : 8 oktober 2005 om 19:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Moet toegeven de feiten maar gruwelijk , maar de komedie van de procureur , de pro-deo advocaten , de uitspraak , hoe kan u dat verdedigen, de advocaten die zeiden dat
ze werden aangesteld via de stafhouder.... zal men niet in een proces met bruinen zeggen zenne, de bende lafaards. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U roept op tot een volksopstand ? Wat zijn uw doelstellingen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik volg tenminste niet blind zoals u een krankzinnige ideologie met een leider die dweept met Staf Declerq.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen was er in deze zaak met die wittekes geen twijfel mogelijk. Nu ogenschijnlijk ook niet, daarom dat ik hier de wens kenbaar maak dat de motivatie van diegenen die dit "onopzettelijk" noemen wil weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Sofietje toch, arm schaap !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Durf je ondertussen al toegeven dat je een racist bent ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
typfouten ambetante ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() de begrippen blanke,gele,bruine & zwarte zijn aanvaarde begrippen en geen scheldwoorden !
taalkundig gezien,maar dit terzijde reeds ![]()
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb het over het feit dat u nu al homo's bij de discussie betrekt en ze ook al als "bevoordeligden" beschouwd die "alles mogen". Onderbouwing graag ? (al zou dat de eerste keer zijn in uw geval dat je iets onderbouwt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() de OPLOSSING zou kunnen zijn...
het oprichten van een nieuwe partij ! de Revolutionaire Vlaamse Partij / RVP Revolutionair door het beleid dat zal uitvoering krijgen.(geen vriendjespolitiek,geen kont likken,gene zever maar keihard beslissingen voorstellen en laten stemmen) Vlaams door zijn verdedigen van het belang van vlamingen en de vlaamse zaak. Partij door zijn eenheid en samenwerking (dus niet TEGENwerken,zeveren,sjoemelen noch kinderachtigheid in het kwadraat maar kort en krachtig aktie) awel waar zitten de kandidaten ?
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Ook ik zat verbijsterd in mijn bureaustoel, toen ik het verdict van Mohamed te zien kreeg.
Een kaakslag voor collega's en familieleden. Als je een geladen kalashnikov op een combi leegschiet................ komt men in België tot de vaststelling dat die gast NIET de bedoeling heeft te doden. Die advocaat was niet meer dan een advocaat van de duivel. Nu mag je mij wijsmaken wat je wil, iedereen heeft recht op verdediging. Maar als ik zie dat een moordenaar er beter van afkomt dan zijn kompaan, dan vraag ik me wel af waar het naar toe gaat met ons rechtsysteem. Zou die smerige advocaat gerust slapen?
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Als ik 1 vakbondsactie steun, dan is het wel de geplande actie van de politievakbond maandagmorgen aan het justitiepaleis in Brussel tegen de uitspraak van het gerecht ivm de moordenaar van hun collega. Zij hebben wel degelijk reden tot klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wilde je daar eigenlijk mee zeggen? Dat het kwestie is de motivatie van de verschillende moordenaars zodanig te (her) kennen zodat er met zekerheid een rechtvaardig vonnis geveld wordt? Zeg eens... Waarvoor bewapent zich een crimineel met een verboden wapen terwijl hij zijn 'activiteiten' uitvoert? Om er zijn reet mee af te vegen mocht hij zich toevallig van behoefte vergist hebben?
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |