![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ok, al dat gepalaver geeft me nog geen antwoord
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1](stoem, stoemmer, stoemst)[/size]
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Volgens mij wil hij weten hoeveel generaties het VB terug zou gaan om criminelen met buitenlandse roots terug te zenden naar het land van herkomst.
Mijn antwoord: volgens mij heeft het VB zich daar nog nooit over uit gesproken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 9 oktober 2005 om 18:43. |
||
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 9 oktober 2005 om 18:58. |
|||||
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker dat er Belgen zijn van vreemde afkomst maar toch in Belgie geboren zijn die een andere nationaliteit bezitten naast de Belgische. In dat geval terugsturen naar het land van de andere nationaliteit. Wat ik wraakroepend vind, is dat ik theoretisch mijn Belgische nationaliteit kwijt ben omdat ik genaturaliseerd ben als VS-er terwijl diezelfde Belgische Staat geen problemen heeft met de dubbele nationaliteit van nieuwe Belgen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() maar wel veelzeggend.. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN discriminatie in de hoogste graad tegenover de eigen burgers.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 oktober 2005 om 22:32. |
|||||
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Het probleem met de dubbele nationaliteit is dat er op internationaal vlak geen algemene regels zijn.
Dus moet men als land met andere landen een akkoord hebben over verlies van nationaliteit. Marokko bv. geeft aan iedereen met mannelijke Marokkaanse voorouders automatisch de Marokkaanse nationaliteit(zonder dat men er ooit afstand van kan doen), of men dat nu wil of niet. Ik vind dat elke migrant dezelfde kansen moet hebben op nationaliteitsverwerving(ongeacht of je je oorspronkelijke nationaliteit kan verliezen of niet). In een land als de VS lost men zoiets op met een verplichte "eed van trouw aan de VS" door de immigrant waarin hij/zij zijn oude nationaliteit afzweert(het land van herkomst kan echter volgens het internationaal recht niet verplicht worden om de nationaliteit af te nemen. Arnold Schwarzenegger bv. heeft nog altijd de Oostenrijkse nationaliteit naast zijn Amerikaanse) Langs de andere kant mogen de vereisten voor nationaliteitsverwerving wel een stuk strenger, zodat men een degelijk inburgeringsbeleid kan voeren. |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het Marokkaanse en Belgische vorstenhuis zo'n goeie banden hebben als wordt beweerd moeten hun beider 'staatshoofden' er maar voor zorgen dat Marokko zich normaal gedraagt.
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is klaar en duidelijk, maar het antwoord is er nog niet. Stoem, stoemmer, stoemst lijkt me geen NEDERLANDS Wel een of ander DIALECT |
|
![]() |
![]() |
#31 | |||
Gouverneur
|
![]() Is dit dan geen bevredigend antwoord?
Als je het echt wilt weten, kan je altijd eens mailen naar het VB.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 10 oktober 2005 om 10:55. |
|||
![]() |