![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die
Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator was zeer hard aan het denken : >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes in >>>>> telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld op >>>>> den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de centen >>>>> gaat lopen ... >>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>> >>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>> >>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die mensen >>>>> dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben tot daar >>>>> aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten opdraaien >>>>> ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de volgende >>>>> verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>> >>>> >:D >>>> >>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>> >>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>> afpersingen van onze politiekers. >>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >> >> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >> wachtlijsten. >> >> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. > >Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... > >Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >en de verkiezingen voorbereiden. Gij zijt wijs! -- Fusti "There is no way to happiness , happiness is the way"(©unknown) |
![]() |
#22 |
|
![]() Fustigator bracht volgend idée uit :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes in >>>>>> telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld op >>>>>> den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de centen >>>>>> gaat lopen ... >>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>> >>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>> >>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die mensen >>>>>> dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben tot daar >>>>>> aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten opdraaien >>>>>> ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de volgende >>>>>> verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>> >>>>> >:D >>>>> >>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>> >>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>> afpersingen van onze politiekers. >>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >>> >>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >>> wachtlijsten. >>> >>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >> >> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >> >> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >> en de verkiezingen voorbereiden. > > Gij zijt wijs! maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#23 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Na rijp beraad schreef Trabka Basia : >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes in >>>> telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld op >>>> den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de centen >>>> gaat lopen ... >>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>> >>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>> >>> Wat hij er niet bij zegt is dat hij het geprobeert heeft en op een >>> *NEE* van de EU gestoten is. >>> >> Goed gezien Khan... hoe wil je het VB programma realiseren? >> Hoop je dan op een EU - JA? >> >> http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21&id=7 punt C. >> >> Het nominale BTW-tarief van 21% is voor ons veel te hoog. Een daling >> onder psychologische drempel van 20% zou een eerste en belangrijke stap >> in de goede richting zijn. Daarnaast bepleiten we een uitbreiding van het >> verlaagde tarief van 6% voor alle arbeidsintensieve sectoren, niet alleen >> voor de horeca. > > het feit dat men de belasting in bepaalde sectoren moet verlagen zal wel > ergens een gevolg van zijn denk ik zo. Dan denk ik zo dat je beter de > oorzaak kan aanpakken ipv een lapmiddel te gebruiken > Schaf gewoon alle belastingen af, en gebruik één BTW %age |
![]() |
#24 |
|
Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator bracht volgend idée uit : >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes in >>>>>>> telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld op >>>>>>> den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de centen >>>>>>> gaat lopen ... >>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>>> >>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>>> >>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die mensen >>>>>>> dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben tot daar >>>>>>> aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten opdraaien >>>>>>> ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de volgende >>>>>>> verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>>> >>>>>> >:D >>>>>> >>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>>> >>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>>> afpersingen van onze politiekers. >>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >>>> >>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >>>> wachtlijsten. >>>> >>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >>> >>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >>> >>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >>> en de verkiezingen voorbereiden. >> >> Gij zijt wijs! > >maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... Helaas ³ -- Fusti "There is no way to happiness , happiness is the way"(©unknown) |
![]() |
#25 |
|
![]() Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator bracht volgend idée uit : >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes >>>>>>>> in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld >>>>>>>> op den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de >>>>>>>> centen gaat lopen ... >>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>>>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>>>> >>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>>>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>>>> >>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die >>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben >>>>>>>> tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten >>>>>>>> opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de >>>>>>>> volgende verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>>>> >>>>>>> >:D >>>>>>> >>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>>>> >>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>>>> afpersingen van onze politiekers. >>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >>>>> >>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >>>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >>>>> wachtlijsten. >>>>> >>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >>>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >>>> >>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >>>> >>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >>>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >>>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >>>> en de verkiezingen voorbereiden. >>> >>> Gij zijt wijs! >> >> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... > > Helaas ³ het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#26 |
|
![]() Trabka Basia beweerde :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Na rijp beraad schreef Trabka Basia : >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes in >>>>> telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld op den >>>>> Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de centen gaat >>>>> lopen ... >>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis vd >>>>> gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>> >>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden ook >>>>> iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW kunnen >>>>> verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>> >>>> Wat hij er niet bij zegt is dat hij het geprobeert heeft en op een >>>> *NEE* van de EU gestoten is. >>>> >>> Goed gezien Khan... hoe wil je het VB programma realiseren? >>> Hoop je dan op een EU - JA? >>> >>> http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21&id=7 punt C. >>> >>> Het nominale BTW-tarief van 21% is voor ons veel te hoog. Een daling onder >>> psychologische drempel van 20% zou een eerste en belangrijke stap in de >>> goede richting zijn. Daarnaast bepleiten we een uitbreiding van het >>> verlaagde tarief van 6% voor alle arbeidsintensieve sectoren, niet alleen >>> voor de horeca. >> >> het feit dat men de belasting in bepaalde sectoren moet verlagen zal wel >> ergens een gevolg van zijn denk ik zo. Dan denk ik zo dat je beter de >> oorzaak kan aanpakken ipv een lapmiddel te gebruiken >> > Schaf gewoon alle belastingen af, en gebruik één BTW %age dat zou gemakkelijk zijn he. Het impliceert wel dat je dan alle hoge pensioenen schrapt en dat ze allen hetzelfde bedrag gaan krijgen in de toekomst dan. Helaas zijn de oudjes daar niet voor te vinden, vooral de politiek correcte oudjes alias de sossen steigeren dan -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#27 |
|
![]() On Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : > > Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > > Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera > > <[email protected]> in foro be.politics (et > > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > > >> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera > >>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>> > >>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : > >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera > >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>> > >>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera > >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>> > >>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes > >>>>>>>> in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld > >>>>>>>> op den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de > >>>>>>>> centen gaat lopen ... > >>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis > >>>>>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou > >>>>>>>> gaan. Hilarische tijden .... > >>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft > >>>>>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! > >>>>>>>> > >>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden > >>>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW > >>>>>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. > >>>>>>>> > >>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die > >>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben > >>>>>>>> tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten > >>>>>>>> opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de > >>>>>>>> volgende verkiezingen? Hilarische tijden ... > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! > >>>>>>>> > >>>>>>> >:D > >>>>>>> > >>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. > >>>>>> > >>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en > >>>>>> afpersingen van onze politiekers. > >>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke > >>>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. > >>>>> > >>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't > >>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, > >>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de > >>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een > >>>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de > >>>>> wachtlijsten. > >>>>> > >>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische > >>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met > >>>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der > >>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. > >>>> > >>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... > >>>> > >>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo > >>>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf > >>>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. > >>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn > >>>> en de verkiezingen voorbereiden. > >>> > >>> Gij zijt wijs! > >> > >> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... > > > > Helaas ³ > > het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed > lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne Lesj, de plaats van Bert Eriksson is vrij. Waar wacht je op? Sargon |
![]() |
#28 |
|
![]() Sargon heeft uiteengezet op 15-10-2005 :
> On Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>> Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes >>>>>>>>>> in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de >>>>>>>>>> schuld op den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die >>>>>>>>>> met de centen gaat lopen ... >>>>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op >>>>>>>>>> basis vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 >>>>>>>>>> mensen zou gaan. Hilarische tijden .... >>>>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld >>>>>>>>>> heeft witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de >>>>>>>>>> BTW kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die >>>>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben >>>>>>>>>> tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor >>>>>>>>>> moeten opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen weer >>>>>>>>>> verhogen na de volgende verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >:D >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>>>>>> >>>>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>>>>>> afpersingen van onze politiekers. >>>>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>>>>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >>>>>>> >>>>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>>>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>>>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>>>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >>>>>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >>>>>>> wachtlijsten. >>>>>>> >>>>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>>>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >>>>>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>>>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >>>>>> >>>>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >>>>>> >>>>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >>>>>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >>>>>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >>>>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >>>>>> en de verkiezingen voorbereiden. >>>>> >>>>> Gij zijt wijs! >>>> >>>> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... >>> >>> Helaas ³ >> >> het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed >> lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne > > Lesj, de plaats van Bert Eriksson is vrij. Waar wacht je op? > > > > > Sargon jou toezegging als raadgever rofl -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#29 |
|
![]() On Sat, 15 Oct 2005 20:01:13 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon heeft uiteengezet op 15-10-2005 : > > On Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : > >>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>> Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera > >>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>> > >>>> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera > >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>> > >>>>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : > >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera > >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>> > >>>>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera > >>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes > >>>>>>>>>> in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de > >>>>>>>>>> schuld op den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die > >>>>>>>>>> met de centen gaat lopen ... > >>>>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op > >>>>>>>>>> basis vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 > >>>>>>>>>> mensen zou gaan. Hilarische tijden .... > >>>>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld > >>>>>>>>>> heeft witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden > >>>>>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de > >>>>>>>>>> BTW kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die > >>>>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben > >>>>>>>>>> tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor > >>>>>>>>>> moeten opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen weer > >>>>>>>>>> verhogen na de volgende verkiezingen? Hilarische tijden ... > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>> >:D > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. > >>>>>>>> > >>>>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en > >>>>>>>> afpersingen van onze politiekers. > >>>>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke > >>>>>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. > >>>>>>> > >>>>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't > >>>>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, > >>>>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de > >>>>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een > >>>>>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de > >>>>>>> wachtlijsten. > >>>>>>> > >>>>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische > >>>>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met > >>>>>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der > >>>>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. > >>>>>> > >>>>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... > >>>>>> > >>>>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo > >>>>>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf > >>>>>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. > >>>>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn > >>>>>> en de verkiezingen voorbereiden. > >>>>> > >>>>> Gij zijt wijs! > >>>> > >>>> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... > >>> > >>> Helaas ³ > >> > >> het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed > >> lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne > > > > Lesj, de plaats van Bert Eriksson is vrij. Waar wacht je op? > > > > > > > > > > Sargon > > jou toezegging als raadgever rofl Lesj, dat is een serieuze kans, hoor jongen, in de Nieuwste Orde zou hij minister van oorlog geworden zijn. Grijp die kans dan toch! Sargon |
![]() |
#30 |
|
Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : Ja... wat wil dat ik ander gebruik? >> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >> Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera >>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>>> Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>> >>>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen centjes >>>>>>>>> in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken ze de schuld >>>>>>>>> op den Hollander. Maar t is nie den ollander alleen he die met de >>>>>>>>> centen gaat lopen ... >>>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op basis >>>>>>>>> vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 mensen zou >>>>>>>>> gaan. Hilarische tijden .... >>>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld heeft >>>>>>>>> witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>>>>> >>>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We hadden >>>>>>>>> ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We hadden de BTW >>>>>>>>> kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die >>>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer hebben >>>>>>>>> tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer voor moeten >>>>>>>>> opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen weer verhogen na de >>>>>>>>> volgende verkiezingen? Hilarische tijden ... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>>>>> >>>>>>>> >:D >>>>>>>> >>>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>>>>> >>>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>>>>> afpersingen van onze politiekers. >>>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig mogelijke >>>>>>> werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend systeem. >>>>>> >>>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na een >>>>>> soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op de >>>>>> wachtlijsten. >>>>>> >>>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet met >>>>>> het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >>>>> >>>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >>>>> >>>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. Zo >>>>> schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar blijf >>>>> je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >>>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >>>>> en de verkiezingen voorbereiden. >>>> >>>> Gij zijt wijs! >>> >>> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... >> >> Helaas ³ > >het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed >lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne On ne fait pas d'ommelette sans casser des oeufs ... -- Fusti "There is no way to happiness , happiness is the way"(©unknown) |
![]() |
#31 |
|
![]() Sargon was zeer hard aan het denken :
> On Sat, 15 Oct 2005 20:01:13 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Sargon heeft uiteengezet op 15-10-2005 : >>> On Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>> Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>> >>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>> >>>>>>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die >>>>>>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera >>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : >>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, >>>>>>>>>>> die Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera >>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>>>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen >>>>>>>>>>>> centjes in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken >>>>>>>>>>>> ze de schuld op den Hollander. Maar t is nie den ollander >>>>>>>>>>>> alleen he die met de centen gaat lopen ... >>>>>>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op >>>>>>>>>>>> basis vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 >>>>>>>>>>>> mensen zou gaan. Hilarische tijden .... >>>>>>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld >>>>>>>>>>>> heeft witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We >>>>>>>>>>>> hadden ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We >>>>>>>>>>>> hadden de BTW kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die >>>>>>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer >>>>>>>>>>>> hebben tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer >>>>>>>>>>>> voor moeten opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen >>>>>>>>>>>> weer verhogen na de volgende verkiezingen? Hilarische tijden >>>>>>>>>>>> ... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >:D >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en >>>>>>>>>> afpersingen van onze politiekers. >>>>>>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig >>>>>>>>>> mogelijke werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend >>>>>>>>>> systeem. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't >>>>>>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, >>>>>>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de >>>>>>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na >>>>>>>>> een soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op >>>>>>>>> de wachtlijsten. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische >>>>>>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet >>>>>>>>> met het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der >>>>>>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. >>>>>>>> >>>>>>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... >>>>>>>> >>>>>>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. >>>>>>>> Zo schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar >>>>>>>> blijf je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. >>>>>>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn >>>>>>>> en de verkiezingen voorbereiden. >>>>>>> >>>>>>> Gij zijt wijs! >>>>>> >>>>>> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... >>>>> >>>>> Helaas ³ >>>> >>>> het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed >>>> lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne >>> >>> Lesj, de plaats van Bert Eriksson is vrij. Waar wacht je op? >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> jou toezegging als raadgever rofl > > Lesj, dat is een serieuze kans, hoor jongen, in de Nieuwste Orde zou > hij minister van oorlog geworden zijn. Grijp die kans dan toch! > > > > > Sargon geen toezegging van jou dus geen opvolger voorlopig ... -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#32 |
|
![]() Fustigator heeft uiteengezet op 16-10-2005 :
> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : > > Ja... wat wil dat ik ander gebruik? > Helaba Rustig blijven eh maatje! -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#33 |
|
![]() On Sun, 16 Oct 2005 10:57:53 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon was zeer hard aan het denken : > > On Sat, 15 Oct 2005 20:01:13 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Sargon heeft uiteengezet op 15-10-2005 : > >>> On Sat, 15 Oct 2005 13:43:59 GMT, "lesjkajski" > >>> <frits&[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Fustigator gebruikte zijn klavier om te schrijven : > >>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>> Fri, 14 Oct 2005 08:56:11 GMT, in littera > >>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>> > >>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>>>> Thu, 13 Oct 2005 08:54:18 GMT, in littera > >>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>> > >>>>>>>> Fustigator was zeer hard aan het denken : > >>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, die > >>>>>>>>> Wed, 12 Oct 2005 10:20:42 GMT, in littera > >>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Fustigator bracht volgend idée uit : > >>>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, "lesjkajski" <frits&[email protected]>, > >>>>>>>>>>> die Tue, 11 Oct 2005 22:52:31 GMT, in littera > >>>>>>>>>>> <[email protected]> in foro be.politics (et > >>>>>>>>>>> aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> Wat zie ik nu allemaal in TerZake? De brave belegger die zen > >>>>>>>>>>>> centjes in telenet steekt zal het geweten hebben. En dan steken > >>>>>>>>>>>> ze de schuld op den Hollander. Maar t is nie den ollander > >>>>>>>>>>>> alleen he die met de centen gaat lopen ... > >>>>>>>>>>>> Dan de brugpensioenen, volgens dinkske's snelle berekeningen op > >>>>>>>>>>>> basis vd gegevens vd Johan, waar het uiteindelijk over een 40.000 > >>>>>>>>>>>> mensen zou gaan. Hilarische tijden .... > >>>>>>>>>>>> Dan de taks van 15% op de kleine belegger die net zen zwart geld > >>>>>>>>>>>> heeft witgewassen. Die doen dat van hun leven niet meer! > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> Hilarische tijden vooral toen ik Johan's woorden hoorde : "We > >>>>>>>>>>>> hadden ook iedereen kunnen laten betalen he. (strenge blik) We > >>>>>>>>>>>> hadden de BTW kunnen verhogen naar 22 % ..." Hilarische tijden. > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> Ook gaat hij nog ergens 10.000 werklozen vd dop smijten. Dat die > >>>>>>>>>>>> mensen dan maar half en half in orde zijn en geen geld meer > >>>>>>>>>>>> hebben tot daar aan toe! Maar dat de OCMW's vd GEMEENTE er weer > >>>>>>>>>>>> voor moeten opdraaien ... gaan de gemeentes hun belastingen > >>>>>>>>>>>> weer verhogen na de volgende verkiezingen? Hilarische tijden > >>>>>>>>>>>> ... > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>> ik herhaal : STEM NIET VOOR HET VLAAMS BELANG! > >>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> >:D > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Maak je hier daarover geen zorgen. > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Ik amuseer me kostelijk met het kijken naar de mislukkingen en > >>>>>>>>>> afpersingen van onze politiekers. > >>>>>>>>>> Waarom beginnen ze eens niet bij het begin. Een zo voordelig > >>>>>>>>>> mogelijke werking vh politiek systeem ipv een zakkenvullend > >>>>>>>>>> systeem. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Dan zou men eerst een politiek-controlerende organisme moeten in 't > >>>>>>>>> leven roepen waarvan de ledden niet door de politiek benoemd worden, > >>>>>>>>> maar door experts. Dat organisme zou moeten beter functioneren dan de > >>>>>>>>> Raad van State of de Rekenkamer, en politiekers kunnen afzetten na > >>>>>>>>> een soort juridische prodedure. Er zijn voldoende plaatsvervangede op > >>>>>>>>> de wachtlijsten. > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Maar zolang men de partijen o,gemoeid laar mbt hun particratische > >>>>>>>>> naasting van de democratie , zie ik geen verbetering, en zeker niet > >>>>>>>>> met het Vlaams Behang, dat nog particratischer lijkt dan de rest der > >>>>>>>>> corrupten en minder corrupte zgn "traditionele" partijen. > >>>>>>>> > >>>>>>>> Ook daar heeft de Lesj een oplossing voor ... > >>>>>>>> > >>>>>>>> Een uitvoerende macht en een controlerende macht die verkozen wordt. > >>>>>>>> Zo schuiven de uitvoerders niet steeds van postje naar postje maar > >>>>>>>> blijf je op hetzelfde postje waardoor er ervaring binnen sluipt. > >>>>>>>> De politiekers mogen dan met zen allen oppositie voeren, kritisch zijn > >>>>>>>> en de verkiezingen voorbereiden. > >>>>>>> > >>>>>>> Gij zijt wijs! > >>>>>> > >>>>>> maar ze blijven liever de centjes voelen door hun handen ... > >>>>> > >>>>> Helaas ³ > >>>> > >>>> het enige wat zou helpen is een bloedige volksopstand want zonder bloed > >>>> lukt het blijkbaar niet, zie Oekraïne > >>> > >>> Lesj, de plaats van Bert Eriksson is vrij. Waar wacht je op? > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> jou toezegging als raadgever rofl > > > > Lesj, dat is een serieuze kans, hoor jongen, in de Nieuwste Orde zou > > hij minister van oorlog geworden zijn. Grijp die kans dan toch! > > > > > > > > > > Sargon > > geen toezegging van jou dus geen opvolger voorlopig ... Lesj, jou wil ik alles beloven (tenzij "toezegging" in jouw universum iets helemaal anders betekent) Sargon |