![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maakt toch niet uit? Allerlei manieren. Bronnen onderzoeken, nadenken, naar lezingen gaan, verbanden leggen. Er zijn zoveel manieren Ieder zal het voor zich zelf moeten doen. Zoals eerder gezegd, niemand hoeft van mij aan te nemen dat wat ik of anderen zeg, klopt. Dat zou onzin zijn! Doe je eigen onderzoek! Maar aan je neiging tot ridiculisatie kan ik afleiden dat je dat niet doet. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
weet wat kennis eigenlijk is. Zonder een externe en objectieve manier om je 'hypothesen' te testen kan je immers onmogelijk weten of die 'hypothesen' ook enig waarheidsgehalte hebben. Nadenken, naar lezingen gaan, verbanden leggen zijn dus NIET voldoende. Hoe kan jij AANTONEN dat je veronderstellingen wel degelijk WAAR zijn? Ik vind dit een vrij belangrijke vraag. Niet omzeilen dus.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 oktober 2005 om 11:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt vreemde archeologische vondsten die ons wereldbeeld overhoop zouden moeten gooien, ... Draai het eens, om, stel dat het bezoekers zijn uit de toekomst die ons willen waarschuwen voor die problemen ... Ahaa ! allé, 't kan natuurlijk wel zijn dat er vroeger ook al atoom explosies geweest zijn, de Sahara zou zo ontstaan zijn wordt wel eens beweerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie vraag, ? ... Bv het Graalverhaal, Bijbel enz... Er is de algemeen aanvaarde geïndoctrineerde piste Er zijn een aantal interessante theorieën, ik heb beide al gelezen, en ben ondertussen overtuigd dat A niet juist is, wegens veel te veel tralala die eenvoudigweg is toegevoegd en weggelaten. Maar ik heb vragen bij B ook, ik heb een aantal nieuwe pistes gezien, heb een aantal interessante dingen ontdekt, maar daarom zeg ik nog nie da B absolute waarheid is, want ook bij B zijn er hiaten en vragen te vinden ... Dus moet er nog een C en misschien wel een D zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
daar heb ik geen zin in. Niet omdat ik het niet zou kunnen, maar het is redelijk irrelevant wat mij betreft. Jij kan voor mij onmogelijk zeggen of wat ik doe voldoende is of niet. Net zo goed als ik dat niet voor jou kan doen. Ik zal jou zeker niet vragen uit te leggen aan te tonen of jouw hypotheses enig waarheidsgehalte bevatten. Ik zal zelf onderzoek moeten doen en het voor me zelf kunnen verantwoorden en niet aan jou. Anderen leg ik mijn conclusies voor en ze doen er mee wat ze willen. Ik ga niemand proberen te overtuigen. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 11:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw onzichtbare hand theorie brengt ons weer naar den NWO club en vrijmetselende ridders die verlicht worden door het goddelijk oog ...
Nu, kijk ik ben het met u eens dat er forces of darkness bestaan, (laat ons ze zo noemen) die af en toe serieus aan de koordjes trekken en bepaalde dingen laten gebeuren en andere dingen niet toestaan. Maar tegenwoordig noemen we dat gewoon lobbygroepen.... Die lobbygroepen zijn door de eeuwen heen : De kerk, (instituut) De verschillende lokale overheden, dus zowel koninklijke families, Burgemeesters, Notabelen, Groot Industriëlen, Kapitalisten als veroveraars, zelf uitvinders enz... enz... geweest. Iedereen die iets te verkopen, beschermen, veroveren had, zich te wreken had, heeft wel eens iets achter de schermen uitgestoken om een ander met zijn bakkes tegen de muur te doen lopen. Maar of dat nu allemaal in opdracht van die ene Zwarte Hand geweest is... ? ? ? Ik lees ook wel eens wat alternatieve geschiedenisboeken, van die mainstream toestanden hou ik nie zo, die zever kennen we toch al, Maar de machinasities achter de schermen, die zijn wel leuk, ... Bv, wat onze goeie koning Bere I met de sossen te doen had, en hoe we als enige in europa aan "sociale partners" komen en wat de gevolgen daarvan zijn, of om een ander te noemen, wat Pausen zoal uitstaken, ook die die bv, tijdens de middeleeuwen achter de inquisitie stonden, of andere dingen gerealiseerd of gesaboteerd hebben, wat hun rol was in dit en hetgeen, het is heel interessant om dat te weten als je bv, dan een boek gaat lezen over een ander onderwerp dat er bv, eigenlijk geen zak mee te maken heeft, maar plots kom je die Pee tegen in dat verhaal, en zeg je van hé, is dat niet die kerel van zus en zo, en krijg je weer andere inzichten in wat er precies gebeurd is. Maar er is eigenlijk nog zo veel dak zou willen lezen dak nog een leven of 3 vandoen ga hebben en dan ga ik nog nie weten hoe het nu eigenlijk juist precies in mekaar steekt. Heel het geval geschiedenis is veel te ingewikkeld, en te los van elkaar gedocumenteerd om een heel duidelijk beeld te zien. bovendien is het al 100 keer herschreven , ontbreken originele bronnen en zijn die vak moeilijk te controleren. Iedereen schrijft uiteindelijk hoe hij het ziet. Stel u maar eens voor dat ze binnen 10000 jaar de Politics.be server van onder het zand hallen en ze er in slagen de codes te kraken en de database me alle posts te openen en vervolgens het bizarre taaltje weten te lezen... Wat moeten die levensvormen wel denken, ... Was er nu een NWO , ? Wat is links en wat is rechts en wat zijn nu eigenlijk de goei en wie heeft er uiteindelijk gelijk gekregen, ... Of Grappige jongens die forumers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik al lang plan van ooit nekeer te doen is een mega gigantische tijdlijn maken,
Een soort excell sheet, waar elk event aan , boven en naast mekaar geplakt wordt, hoe klein of belangrijk ook, misschien dat dat ooit wat licht op de zaken gooit, maar ik heb daar genen tijd voor, wie weet als ik vanzeleven niks anders te doen heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Banneling
|
![]() ik dacht dat ik dit al een keer gepost had, maar past mooi hier:
[size=1] Citaat:
bron: http://www.theforbiddenknowledge.com/awaken/index.htm [size=1]Met vriendelijke groeten[/size] Pindar [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 12 oktober 2005 om 13:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
In het college indertijd (en ook daarna) werden wij beoordeeld op ons vermogen om kritisch om te gaan met informatie. Je mocht kritiek uiten op alles, het werd zelfs aangemoedigd. Wat niet mocht was gratuite beweringen doen zonder bewijs, dan werd je afgebrand tot de grond en terecht. Ik denk dat Pindar nooit op een ouderwets katholiek college gezeten heeft. Anders zou hij zoveel onzin niet spuien zonder bewijs (en zelfs zonder het te willen bewijzen). Met andere woorden Pindar, gij zijt niet beter dan een roddelgazet, te oordelen aan uw postings. Ps. Pas op, roddelen is af en toe leuk, maar geef dan tenminste toe dat ge roddelt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 oktober 2005 om 15:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik eindig hierbij deze discussie. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is meer een kleiduifschieting dan een discussie : Gij lanceert om de zoveel tijd een stuk vol onzin dat dan door de Lemming van dienst vakkundig wordt afgeknalt. Het is niet moeilijk, het is gemakkelijk, het is een hobby! zou Kamiel Spiessens zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kleiduifschieting te doen. Nogmaals ik staak deze discussie met U, daar U duidelijk niet weet waar U het over heeft en U het er duidelijk ook niet echt over wil hebben. U bent duidelijk niet bereid Uw eigen onderzoek te doen. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we worden geïndoctrineerd". Staaf uw bewering met concrete onderzoeken/studies/feitenmateriaal. Anders blijf je een kleiduif. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da is een goei vraag, ... Maar misschien valt dat dan wel beter op, als je alles tegen mekaar gaat plaatsen ... hé, dat is ook het uitgangspunt waarom ik het zou doen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd doe Uw eigen werk. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |