![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Sat, 15 Oct 2005 20:00:14 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon schreef op 15-10-2005 : > > On Sat, 15 Oct 2005 13:40:06 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Jer0te heeft ons zojuist aangekondigd : > >>> lesjkajski schreef: > >>>> Jer0te stelde dit idée voor : > >>>> > >>>>> lesjkajski schreef: > >>>>> > >>>>>> Op 13-10-2005, heeft Jer0te verondersteld : > >>>>>> > >>>>>>> lesjkajski schreef: > >>>>>>> > >>>>>>>> Nu zijn de spelers en ex-spelers van standard de eer van de nationale > >>>>>>>> voetbalploeg wat ah redden ... Hebben ze daar nog steeds die sukkel > >>>>>>>> van een Deschacht staan ... weer een blunder ... Weer een bewijs dat > >>>>>>>> in 90 minuten met Deschacht in de ploeg niet kan winnen ... > >>>>>>>> Wat ik zou voorstellen? > >>>>>>>> Deschacht vervangen door Leonard > >>>>>>>> VdHAeghe vervangen door Maertens en Simons naar middenveld. > >>>>>>>> > >>>>>>>> En je zal zien dat België plots weer topmatchen gaat winnen. t Is echt > >>>>>>>> niet moeilijk hoor. Je mag alleen geen sukkels opstellen > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> En misschien ook maar een wet maken dat in topsport men geen famiale > >>>>>>>> band mag hebben met een hoofdsponsor(Anderlecht = Belgische bond) > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> Die Belgen toch, overal in hetzelfde bedje ziek ... > >>>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Beste kenner > >>>>>>> > >>>>>>> Stuur je CV en je opmerkingen naar de KBVB. Ze zoeken een nieuwe > >>>>>>> bondscoach. Dan ben je meteen goed betaald en weeg je niet meer op > >>>>>>> onze sociale zekerheid. > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> begrijp je dan nog altijd niet dat je niet bondscoach wordt op basis van > >>>>>> eigen capaciteiten? > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Dus je vindt jezelf eigenlijk wel een goeie bondscoach? Maw je hebt de > >>>>> capaciteiten, maar de bond ziet ze niet :-D > >>>> > >>>> > >>>> vergeleken met Teun is iedereen capabel om bondscoach te worden > >>>> > >>> > >>> Dus je vindt jezelf wel geschikt? > >> > >> Als Antheunis een geschikte bondscoach is/was ben ik dat ook ja. Nog > >> iets? Als Michel PH bondspreses kan en mag worden durf ik zelfs te > >> zeggen dat ik verontwaardigt ben dat men mij niet heeft gekozen. > >> > >> Maar dat snap jij niet he. > > > > Lesj, mijn steun heb je! > > Voetbal is al te lang verstoken geweest van humor. > > > > LESJ FOR BONDSDINGES(*)!!! > > > > > > (*) mét behoud van uitkering uiteraard. > > > > > > > > > > > > > > Sargon > > ik zal het je even uitleggen. Michelleke is al maanden bezig bij de > bond met het plan om meer jonge Belgen in de eigen competitie te > krijgen. > > Michelleke heeft vorig jaar Onder Turaci verkocht voor een appel en een > ei aan een Turkse ploeg. Hij kon toen nog kiezen ts de nationale > ploegen v BE en TU(is Turkije geworden :-( ). Ook Michelleke; Oussalah, > goeie voetballer, vorig jaar uitgeleend aan Gent en nen 2eklasser. Dit > jaar aan Moeskroen en volgend jaar is hij voor een appel en een ei weg. > Beide gevallen zeer jonge, beloftevolle spelers die hij wegjaagt. En > die is dan ondertussen een plan ah uitwerken ... > Al jaren heeft standard 1 vd beste jeugdwerkingen in het land, eens ze > 18 a 20 zijn krijgen ze geen enkele kans en worden ze gewoon > weggegeven. En Michelleke gaat dan ... > > Graag gedaan Sargje(nu ben je mee jongen) Lesj, ik zei toch dat ik je steunde, dat ik als één man achter je sta. Ver genoeg, dat wel, maar toch achter je. Sargon |
![]() |
#22 |
|
![]() Trabka Basia formuleerde de vraag :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Nu zijn de spelers en ex-spelers van standard de eer van de nationale >> voetbalploeg wat ah redden ... Hebben ze daar nog steeds die sukkel van een >> Deschacht staan ... weer een blunder ... Weer een bewijs dat in 90 minuten >> met Deschacht in de ploeg niet kan winnen ... >> Wat ik zou voorstellen? >> Deschacht vervangen door Leonard >> VdHAeghe vervangen door Maertens en Simons naar middenveld. >> >> En je zal zien dat België plots weer topmatchen gaat winnen. t Is echt niet >> moeilijk hoor. Je mag alleen geen sukkels opstellen >> >> >> En misschien ook maar een wet maken dat in topsport men geen famiale band >> mag hebben met een hoofdsponsor(Anderlecht = Belgische bond) >> >> >> Die Belgen toch, overal in hetzelfde bedje ziek ... >> > Dan supporter je maar voor Polen op het WK Ai als Polen al mag gaan dan is het nog erger gesteld dan ik dacht -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#23 |
|
![]() Sargon formuleerde de vraag :
> On Sat, 15 Oct 2005 20:00:14 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Sargon schreef op 15-10-2005 : >>> On Sat, 15 Oct 2005 13:40:06 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Jer0te heeft ons zojuist aangekondigd : >>>>> lesjkajski schreef: >>>>>> Jer0te stelde dit idée voor : >>>>>> >>>>>>> lesjkajski schreef: >>>>>>> >>>>>>>> Op 13-10-2005, heeft Jer0te verondersteld : >>>>>>>> >>>>>>>>> lesjkajski schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Nu zijn de spelers en ex-spelers van standard de eer van de >>>>>>>>>> nationale voetbalploeg wat ah redden ... Hebben ze daar nog steeds >>>>>>>>>> die sukkel van een Deschacht staan ... weer een blunder ... Weer >>>>>>>>>> een bewijs dat in 90 minuten met Deschacht in de ploeg niet kan >>>>>>>>>> winnen ... Wat ik zou voorstellen? >>>>>>>>>> Deschacht vervangen door Leonard >>>>>>>>>> VdHAeghe vervangen door Maertens en Simons naar middenveld. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> En je zal zien dat België plots weer topmatchen gaat winnen. t Is >>>>>>>>>> echt niet moeilijk hoor. Je mag alleen geen sukkels opstellen >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> En misschien ook maar een wet maken dat in topsport men geen famiale >>>>>>>>>> band mag hebben met een hoofdsponsor(Anderlecht = Belgische bond) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Die Belgen toch, overal in hetzelfde bedje ziek ... >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Beste kenner >>>>>>>>> >>>>>>>>> Stuur je CV en je opmerkingen naar de KBVB. Ze zoeken een nieuwe >>>>>>>>> bondscoach. Dan ben je meteen goed betaald en weeg je niet meer op >>>>>>>>> onze sociale zekerheid. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> begrijp je dan nog altijd niet dat je niet bondscoach wordt op basis >>>>>>>> van eigen capaciteiten? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Dus je vindt jezelf eigenlijk wel een goeie bondscoach? Maw je hebt de >>>>>>> capaciteiten, maar de bond ziet ze niet :-D >>>>>> >>>>>> >>>>>> vergeleken met Teun is iedereen capabel om bondscoach te worden >>>>>> >>>>> >>>>> Dus je vindt jezelf wel geschikt? >>>> >>>> Als Antheunis een geschikte bondscoach is/was ben ik dat ook ja. Nog >>>> iets? Als Michel PH bondspreses kan en mag worden durf ik zelfs te >>>> zeggen dat ik verontwaardigt ben dat men mij niet heeft gekozen. >>>> >>>> Maar dat snap jij niet he. >>> >>> Lesj, mijn steun heb je! >>> Voetbal is al te lang verstoken geweest van humor. >>> >>> LESJ FOR BONDSDINGES(*)!!! >>> >>> >>> (*) mét behoud van uitkering uiteraard. >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> Sargon >> >> ik zal het je even uitleggen. Michelleke is al maanden bezig bij de >> bond met het plan om meer jonge Belgen in de eigen competitie te >> krijgen. >> >> Michelleke heeft vorig jaar Onder Turaci verkocht voor een appel en een >> ei aan een Turkse ploeg. Hij kon toen nog kiezen ts de nationale >> ploegen v BE en TU(is Turkije geworden :-( ). Ook Michelleke; Oussalah, >> goeie voetballer, vorig jaar uitgeleend aan Gent en nen 2eklasser. Dit >> jaar aan Moeskroen en volgend jaar is hij voor een appel en een ei weg. >> Beide gevallen zeer jonge, beloftevolle spelers die hij wegjaagt. En >> die is dan ondertussen een plan ah uitwerken ... >> Al jaren heeft standard 1 vd beste jeugdwerkingen in het land, eens ze >> 18 a 20 zijn krijgen ze geen enkele kans en worden ze gewoon >> weggegeven. En Michelleke gaat dan ... >> >> Graag gedaan Sargje(nu ben je mee jongen) > > Lesj, ik zei toch dat ik je steunde, dat ik als één man achter je sta. > Ver genoeg, dat wel, maar toch achter je. > > > > > Sargon zij die altijd mee willen profiteren gaan altijd achter iemand staan, ver genoeg zodat men bij een verkeerde keuze toch nog snel achter iemand anders kan gaan staan. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#24 |
|
![]() On Sun, 16 Oct 2005 10:55:51 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon formuleerde de vraag : > > On Sat, 15 Oct 2005 20:00:14 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Sargon schreef op 15-10-2005 : > >>> On Sat, 15 Oct 2005 13:40:06 GMT, "lesjkajski" > >>> <frits&[email protected]> wrote: > >>> > >>>> Jer0te heeft ons zojuist aangekondigd : > >>>>> lesjkajski schreef: > >>>>>> Jer0te stelde dit idée voor : > >>>>>> > >>>>>>> lesjkajski schreef: > >>>>>>> > >>>>>>>> Op 13-10-2005, heeft Jer0te verondersteld : > >>>>>>>> > >>>>>>>>> lesjkajski schreef: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Nu zijn de spelers en ex-spelers van standard de eer van de > >>>>>>>>>> nationale voetbalploeg wat ah redden ... Hebben ze daar nog steeds > >>>>>>>>>> die sukkel van een Deschacht staan ... weer een blunder ... Weer > >>>>>>>>>> een bewijs dat in 90 minuten met Deschacht in de ploeg niet kan > >>>>>>>>>> winnen ... Wat ik zou voorstellen? > >>>>>>>>>> Deschacht vervangen door Leonard > >>>>>>>>>> VdHAeghe vervangen door Maertens en Simons naar middenveld. > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> En je zal zien dat België plots weer topmatchen gaat winnen. t Is > >>>>>>>>>> echt niet moeilijk hoor. Je mag alleen geen sukkels opstellen > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> En misschien ook maar een wet maken dat in topsport men geen famiale > >>>>>>>>>> band mag hebben met een hoofdsponsor(Anderlecht = Belgische bond) > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>>> Die Belgen toch, overal in hetzelfde bedje ziek ... > >>>>>>>>>> > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Beste kenner > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Stuur je CV en je opmerkingen naar de KBVB. Ze zoeken een nieuwe > >>>>>>>>> bondscoach. Dan ben je meteen goed betaald en weeg je niet meer op > >>>>>>>>> onze sociale zekerheid. > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> > >>>>>>>> begrijp je dan nog altijd niet dat je niet bondscoach wordt op basis > >>>>>>>> van eigen capaciteiten? > >>>>>>>> > >>>>>>> > >>>>>>> Dus je vindt jezelf eigenlijk wel een goeie bondscoach? Maw je hebt de > >>>>>>> capaciteiten, maar de bond ziet ze niet :-D > >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> vergeleken met Teun is iedereen capabel om bondscoach te worden > >>>>>> > >>>>> > >>>>> Dus je vindt jezelf wel geschikt? > >>>> > >>>> Als Antheunis een geschikte bondscoach is/was ben ik dat ook ja. Nog > >>>> iets? Als Michel PH bondspreses kan en mag worden durf ik zelfs te > >>>> zeggen dat ik verontwaardigt ben dat men mij niet heeft gekozen. > >>>> > >>>> Maar dat snap jij niet he. > >>> > >>> Lesj, mijn steun heb je! > >>> Voetbal is al te lang verstoken geweest van humor. > >>> > >>> LESJ FOR BONDSDINGES(*)!!! > >>> > >>> > >>> (*) mét behoud van uitkering uiteraard. > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> ik zal het je even uitleggen. Michelleke is al maanden bezig bij de > >> bond met het plan om meer jonge Belgen in de eigen competitie te > >> krijgen. > >> > >> Michelleke heeft vorig jaar Onder Turaci verkocht voor een appel en een > >> ei aan een Turkse ploeg. Hij kon toen nog kiezen ts de nationale > >> ploegen v BE en TU(is Turkije geworden :-( ). Ook Michelleke; Oussalah, > >> goeie voetballer, vorig jaar uitgeleend aan Gent en nen 2eklasser. Dit > >> jaar aan Moeskroen en volgend jaar is hij voor een appel en een ei weg. > >> Beide gevallen zeer jonge, beloftevolle spelers die hij wegjaagt. En > >> die is dan ondertussen een plan ah uitwerken ... > >> Al jaren heeft standard 1 vd beste jeugdwerkingen in het land, eens ze > >> 18 a 20 zijn krijgen ze geen enkele kans en worden ze gewoon > >> weggegeven. En Michelleke gaat dan ... > >> > >> Graag gedaan Sargje(nu ben je mee jongen) > > > > Lesj, ik zei toch dat ik je steunde, dat ik als één man achter je sta. > > Ver genoeg, dat wel, maar toch achter je. > > > > > > > > > > Sargon > > zij die altijd mee willen profiteren gaan altijd achter iemand staan, > ver genoeg zodat men bij een verkeerde keuze toch nog snel achter > iemand anders kan gaan staan. Ik wéét dat jij geen verkeerde keuze bent, Lesj, en daarom sta ik pal achter jou. LESJ FOR BONDSDINGES(*)!!! (*) mét behoud van uitkering uiteraard. Sargon |