![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Burger
|
ge moet niet vragen wat ze daar nu weer aan het "oproken" zijn
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niks voor jou, het komt uit Marokko...
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() zelf geef je aan dat het moslimfundamentalisten zijn, zeg maar een paar losgeslagen gekken die zich moslim noemen. En dat gebruik je dan om te beweren dat de moslimwereld op zich resoluut niks met vrede en verdraagzaamheid te maken heeft ![]() Hoe je jezelf toch in nesten kunt werken
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
neutrale analyse vragen over het VB ? Of zou het dan plots niet meer betrouwbaar zijn ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#26 | |||||
|
Burger
|
Citaat:
daar moet ge wel wreed van hoesten zeker ? de remedie hier tegen is: smoor 2 zware "johnsons" tegelijk die ge aangestoken hebt langs de kant van het filter. addendum | het groen boekje: longenuithoester:m/v idioot,trage zelfmoordenaar,stinkt uit zijn/haar bek. vogelengriep:onzijdig,griep die men krijgt als men teveel vogelt. [size=1]Edit:[/size]
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv Laatst gewijzigd door JOHN_ZONDER_VREES : 14 oktober 2005 om 17:02. |
|||||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Het VB zou er voor zorgen dat er niet zo veel mogelijke verdachten zijn door niet zomaar iedereen in ons land binnen te laten . |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
het VB zou onze huidige rechtsstaat op z'n kop zetten, en dit voor het geval je moslim bent: je bent schuldig tot je onschuld bewezen is ![]()
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
***Er zijn geen Moslimterroristen*** Nu tevreden?
|
|
|
|
#31 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
ik heb heel uw post gelezen (wat u een vrij goe forum poster maakt want ik lees zelden te lange teksten). Maar dit afzijde... Goed gebracht! Maar!!!!!!!!!!!!!! Het is zoals je uw naam waarde aan doet heel radicaal. De metro is niet al te gevaarlijk he, zo kunnen we ons ook zorgen maken dat er DHL vliegtuigen op ons hoofd zouden vallen. Maar dit afzijde... En pro punt (omtrent uw post): Ik heb overlaatst op patrouille gezien hoe men in de Brusselse metro sommige dingen forceerde om te zien hoe de bedrading liep en uit wat de steunpalen zouden gemaakt zijn e.d De Jihad is het gevaar, maar de islaam? De Jihadstrijders zijn met minder dan de "goede moslims". Hoewel jij hier hele sterke argumenten aan het licht hebt gebracht! Bravo, echt waar |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Burgemeester
|
Ik zou niet durven hopen dat er een aanslag gebeurt in Brussel, maar dit zou betekenen dat de Belgische politiek nooit wakkergeschud zou worden. (Iedereen ken de Belgische politiek wel)
Ik denk dat het eerder de taak van de pers is om duidelijk onderzoek te gaan verrichten en de vinger op de wonde te leggen, dat ze in de wetstraat eens wakker schieten. Ik moet wel toegeven dat enkele plaatsen in het Leopoldkwartier stevige bewaking genieten, maar het probleem is dat uptown wel alles goed in de gaten gehouden wordt terwijl in downtown (Schaarbeek, Anderlecht, centrum-west) maar weinig gebeurt. Ik vermoed dat ze zich neerleggen bij de gedachte dat een aanslag voorkomen niet mogelijk is. Het is echter wel mogelijk, maar het heeft te maken met huiszoekingen, ondervragingen, money-trails, zwarte handel, drugs, diefstal, garage-moskeetjes, enz.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
nodige tijd om infrastructuur op te zetten en mensen op te leiden ? % kans dat er toch nog iemand door de mazen van het net glipt, zonder al te veel te morrelen met onze vrijheden ?
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Draai of keer het zoals je wil, zonder moslims zouden we hier, en op heel wat plaatsen in de wereld waar men ze liever kwijt dan rijk is, heel wat minder problemen en gezever hebben, en zou zoiets als het VB geen bestaansreden hebben. En dat "multiculturaliteit" iets vanzelfsprekend is en moet zijn in onze landen... we ondervinden, lezen en horen het dagelijks. We hebben o.a. WOI en WOII gekend, en dit vervangt WOIII in een "tragere" versie... Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2005 om 19:58. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat die moslims de bestaansreden zijn voor het VB is volslagen onzin, racisme is van alle tijden geweest. Toevallig de slimste mens gezien ? Hendrik Concience klaagde in z'n tijd ook al dat er teveel vreemdelingen in z'n bekrompen stadje A'pen waren: Oost-Vlamingen met name. Had het VB toen bestaan, waren de A'penaars nog steeds raszuiver !
|
|
|
|