![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik begrijp dat er mensen tegen die demonstratie waren, maar aan de gevolgen te zien waren zulke demonstraties wel eens nodig om zulke dingen aan de grote klok te hangen.
Wat had dat tankstation nu te maken met die NS-betoging? Waarom werd de politie bekogeld met stenen en al? Mocht deze betoging volledig genegeerd worden dan ging die NS-beweging zwaar af. Nu hebben ze gewoon op de meest eenvoudige manier groot gelijk gekregen. Heel de wereld heeft de beelden kunnen zien van plunderingen, vandalisme, aanval op politie...en dit alles heeft dus niets te maken met 24 man die staat white power te roepen volgens mij. Stel u nu gewoon eens TV-beelden voor van 24 man, in kostuum,al roepend, en geen haan die er nr kraait, dat zou werkelijk afgaan zijn voor die mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er op grote schaal ongeregeldheden zijn (Las Angeles '92) en je analyseert het aantal arrestaties, dan stel je vast dat blanken wel degelijk mee plunderen. Toen was de meerderheid van de 'rel'schoppers overigens blank. U kletst dus uit uw nek, maar dat verwondert hier niemand. Citaat:
Laatst gewijzigd door kaatd : 19 oktober 2005 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je eens een stukje geschiedenis over de VS zou lezen (Howard Zinn "A People's History of the USA" is een goed begin), zal je vaststellen dat zgn. negers niet bepaald aangename slaven waren. Ze deden niets dan rebbeleren, zich verzetten, opstanden veroorzaken. In je eigen woorden zou ik stellen dat ze zelfs als slaven niet geschikt waren omdat ze zich weigerden te onderwerpen. Dat je met 'negers' ook wat anders kan aanvangen, blijkt uit het feit dat het aantal gemengde geboortes in de VS een hoge vlucht nam na de regularisatie van de slavernij. De blanke eigenaars waren niet bepaald vies van hun slavinnen aan het aantal geboortes van gemengde rassen te oordelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar racisme met racisme beantwoorden is natuurlijk wel achterlijk en bijzonder kortzichtig.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Racisme is volgens mij het beoordelen op basis van huidskleur. Zwart, blank, geel, paars met groene bolletjes...iedereen kan zich hier aan schuldig maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() De Dikke VanDale:
ra·cis·me (het ~) 1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat 2 rassentheorie Verder vind ik de tekst van KaatD getuigen van [een zeker] inzicht. Iets wat ik bij die vlaamse krijger [ergens] mis.. ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 oktober 2005 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
het zou ook den eerste keer niet zijn dat er iemand vuile blanken achter mij roept hoor...of is dat dan te wijten aan hun onderdrukte positie in onze maatschappij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Ik vind dat die "negroide geweldenaars" goed werk hebben geleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw definiëring is op z'n zachtst gezegd "origineel" te noemen maar al evenzeer mijlenver van de waarheid verwijderd. Racisme = een theorie die stelt dat er tussen rassen zulke hoedanigheidsverschillen bestaan dat men veralgemenend van inferieure en superieure rassen zou kunnen spreken OF dat de waarde van een persoon volledig bepaald wordt door zijn raciale afkomst OF dat "ras" op zich de centrale verklaringsfactor is voor de geschiedenis van de mens. Anti-blank racisme bestaat wel degelijk! Dat het niet in uw politiek-correct kraampje past is iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als er hier morgen neo-nazi's op straat komen mogen de 'anderskleurigen' dus alles beginnen afbreken? Hopelijk staat uw auto in hun weg dan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() De zwarte Damian Williams voert na de moord een dansje rond en op het lijk van blanke vrachtwagenchauffeur Reginald Denny tijdens de rellen van '92. Citaat:
Ik heb u net een bewijs geleverd van anti-blank racisme. Je kletst dus weer uit je nek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Hell's Angels = Blank uitschot
![]() |
#38 | |
Schepen
|