Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 18:17   #21
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel*
Men kan daarover zaniken en zeveren zoveel men wil en niemand zal ontkennen dat de verkrachting van een baby een gruwelijke daad is, maar een rechtstaat vereist nog altijd dat iemands schuld BEWEZEN wordt, en dat is in dit geval nu eenmaal niet gebeurd. Het is volslagen idioot om de schuld hier bij het gerecht te leggen, want die rechters kunnen uiteindelijk ook niet meer doen dan wat de wet hen toelaat.
...sprak de establishmentgetrouwe slippendrager 'manuel'...
Het is verboden om kritiek te uiten op het regime en het gerecht; iedereen braaf gehoorzaam en slaafs zijn, want België heeft toch zo'n goede politiekers en zo'n puik gerecht...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 18:21   #22
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Wel,
da's een goeie vraag, vraag het hun eens.

Het is een duidelijk teken dat het VB steeds als een kelend zwijn
staat te roepen en schreeuwen, als het maar aandacht krijgt.

Je ziet dat de rest terughoudender is.

Ik verdedig te rest niet,
ik toon duidelijk aan hoe erg het gesteld is met die Vuil B'ers
Wie zijn de 'Vuil B'ers'? Noem jij nu één miljoen mensen 'vuil'? Ben je dan geen racist of fascist? Ik denk van wel. Onverdraagzame etterbuil.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 18:25   #23
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Wie zijn de 'Vuil B'ers'? Noem jij nu één miljoen mensen 'vuil'? Ben je dan geen racist of fascist? Ik denk van wel. Onverdraagzame etterbuil.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet en wie het schoentje past trekke het aan. Daarbij, er zijn geen 1 miljoen Vlaams Blokkers, er hebben 1 miljoen personen op het Vlaams Blok gestemd, ik twijfel er sterk aan dat die allemaal lid zijn van het Vlaams Blok.

Schelden op elkaar brengt geen zoden aan de dijk, het is enkel een teken van machteloosheid waar argumenten falen of ontbreken, en dat geldt zowel voor het Vlaams Blok als haar tegenstanders...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:19   #24
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...sprak de establishmentgetrouwe slippendrager 'manuel'...
Sorry, op persoonlijke aanvalletjes ga ik niet in.

Citaat:
Het is verboden om kritiek te uiten op het regime en het gerecht; iedereen braaf gehoorzaam en slaafs zijn, want België heeft toch zo'n goede politiekers en zo'n puik gerecht...
Waar heb ik gezegd dat het verboden is kritiek te uiten? Waar heb ik gezegd dat België "goede politiekers en puik gerecht" heeft? Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen, mijn beste, dat komt bijzonder lullig over... Mijn opmerking is gericht tegen de onterechte kritiek tegenover het gerecht. Of vindt u dat het gerecht ook iemand moet kunnen veroordelen zonder dat diens schuld bewezen is?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:23   #25
De Zuiveraar
Banneling

De Zuiveraar's schermafbeelding

Standaard

Niet lullen ventje , het gerecht beschermd vreemd uitschot en ik kan talloze voorbeelden aanhalen, juweliers , slachtoffers groepsverkrachtingen, afgemaakte politie en beveiligingsmensen...
De Zuiveraar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:25   #26
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Niet lullen ventje , het gerecht beschermd vreemd uitschot en ik kan talloze voorbeelden aanhalen, juweliers , slachtoffers groepsverkrachtingen, afgemaakte politie en beveiligingsmensen...
Bullshit.

Oud 19 oktober 2005, 19:27   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
En weeral misbruikt het VB een zaak om hun racisme te verspreiden.

Klaag waarover moet geklaagd worden:
een falende wetgeving.
De geloofsovertuiging van de beschuldige is volstrekt irrelevant.
Er staat onderaan het bericht: "Het Volk"... Is die krant dan de spreekbuis of het partijorgaan van het Vlaams Belang?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:28   #28
De Zuiveraar
Banneling

De Zuiveraar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bullshit.
VB kiezers weten beter , dus ik maak mij niet druk.

Laatst gewijzigd door De Zuiveraar : 19 oktober 2005 om 19:28.
De Zuiveraar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 19:32   #29
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
VB kiezers weten beter
Want het VB heeft altijd gelijk?

Oud 19 oktober 2005, 20:41   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Die foto van moslims met een baby horen helemaal niet bij dat artikel.
Het is een foto van het kind van de nederlandse moslim Samir die vorige week werd aangehouden.

Van gore manipulatie gesproken!
stond zo in de krant hé !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 20:57   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bullshit.
OH JA ???

[FONT=Verdana]Een inspecteur van de federale politie in Brussel werd onlangs neergestoken door een Senegalees die illegaal in het land verbleef. De inspecteur was zwaar gewond en de dader werd gearresteerd. Hij werd doorverwezen naar de Dienst Vreemdelingenzaken, maar daar werd hij zonder meer vrijgelaten. Hij kreeg alleen het klassieke briefje waarop staat dat hij binnen vijf dagen het land moet verlaten.

Als men in zo’n geval geen voorarrest meer toepast, wanneer gaat men het dan nog wel doen? Wat voor een signaal heeft Justitie daarmee uitgestuurd? Illegalen aller landen, in België kunnen jullie ongestraft politiemensen neersteken? Uit protest tegen deze onrechtvaardige en onbegrijpelijke beslissing hielden tientallen politiemensen een korte protestactie voor de zetel van het parket.

Nochtans kan het gerecht in sommige gevallen wel bikkelhard zijn: dat ondervond een politieman die het vuur opende op de auto van een bende ramkrakers, nadat die op een wegversperring waren ingereden. Eén van de daders werd gedood. De agent, die alleen maar zijn plicht deed, zal wèl voor de correctionele rechtbank moeten verschijnen…
[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Nog altijd bullshit... neen kamelenstront ![/FONT]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 19 oktober 2005, 20:59   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En nu komt het... de clou van het verhaal... toppunt !

of beter gezegd : le moment suprême du PS

De vrijlating van de illegale Senegalees kreeg ook nog een wrange nasleep in het parlement. Toen Vlaams Belang-Kamerlid Bart Laeremans daarover een vraag stelde aan minister van Justitie Laurette Onkelinx, weigerde zij botweg te antwoorden. Zelfs voorzitter Borgignon was duidelijk niet gelukkig met die weigering. Normaal gezien is een minister verplicht te antwoorden op vragen van parlementsleden.

Maar PS’ers als Laurette Onkelinx hebben lak aan de principes van de rechtsstaat en de parlementaire democratie…
Oud 19 oktober 2005, 21:02   #33
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

ziekelijk. Of het nu Vlamingen of buitenlanders zijn dat maakt niets uit, deze zotten dienen even hard gestraft te worden daar zij een gevaar vormen voor onze samenleving. Als ik lees dat er 6 aanrandingen zijn per dag denk ik dat we niet goed bezig zijn! De straffeloosheid van de PS (dutroux kwam immers ook eerst vrij alvorens nu levenslang te zitten) en de softe aanpak omtrent deze daden laten te wensen over!
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 06:59   #34
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Die foto van moslims met een baby horen helemaal niet bij dat artikel.
Het is een foto van het kind van de nederlandse moslim Samir die vorige week werd aangehouden.

Van gore manipulatie gesproken!
ja die is duidelijk herkenbaar en zijn vrouw ook

ken je hem zo persoonlijk
Oud 20 oktober 2005, 07:04   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een inspecteur van de federale politie in Brussel werd onlangs neergestoken door een Senegalees die illegaal in het land verbleef. De inspecteur was zwaar gewond en de dader werd gearresteerd. Hij werd doorverwezen naar de Dienst Vreemdelingenzaken, maar daar werd hij zonder meer vrijgelaten. Hij kreeg alleen het klassieke briefje waarop staat dat hij binnen vijf dagen het land moet verlaten...

Net het omgekeerde nu : een politieman die het vuur opende op de auto van een bende ramkrakers, nadat die op een wegversperring waren ingereden. Eén van de daders werd gedood. De agent, die alleen maar zijn plicht deed, zal wèl voor de correctionele rechtbank moeten verschijnen !!
Oud 20 oktober 2005, 07:07   #36
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
OH JA ???
Ja.

Oud 20 oktober 2005, 07:38   #37
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ja die is duidelijk herkenbaar en zijn vrouw ook

ken je hem zo persoonlijk
Voor je je helemaal belachelijk maakt lees eerst mijn repliek #16
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 08:58   #38
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zijn die rechters nog normaal of zijn het vuile lafaards?
ze zijn niet normaal
het zijn vuile lafaards
ze denken dat ze alles mogen
het is één grote corrupte bende
en het zijn onbeschofte boeren

wij eisen controle op rechters

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 09:35   #39
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

De gewone flauwekul dus... Misdaad begaan, geen voor Justitie doorslaggevend bewijs, dus dader vrij... Hebben ze überhaupt enige moeite gedaan om bewijs te vinden? Naar alle waarschijnlijkheid niet... En ze hebben zeker nog nooit van DNA gehoord...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2005, 10:07   #40
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Was in '45 duitsland facistisch en racistisch noemen
en het herorganiseren en heropvoeden van de duitsers
"onverdraagzaamheid van etterbuilen" ?
Heel wat meer dan 1 milj hoor.

1 persoon, of 1 milj, wie zich misdraagd moet de gevolgen dragen,
of is de rechter ook al een fascistische beul als em een misdadiger veroordeeld ?
Neen dus.
De tekenen van het fascisme zijn bekend.
En het VB maakt er zich verschrikkelijk vuil aan.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be