Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 14:13   #21
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ja zeg, en hij maakt vast z'n bed niet op.
Heb je dat zelf niet eens gezegd?
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:15   #22
Vogue se
Vreemdeling

Standaard

Dank voor de reeds verzonden reacties.
Vooraf 1 repliek aan de eeuwige pelgrim. Ik heb nergens over werklozen gesproken maar wel over nepstatuten. U beschuldigt anderzijds de jongeren direct. Als pelgrim moest je een ander instelling hebben.

Verder merk ik zoals verwacht dat de discussie verzaakt in een discussie over het type voertuig met al zijn pro's en contra's maar wat met de bezitters van deze voertuigen? Ik wil geen lulkoek over het type voertuig want daar kom je nooit uit. Er zullen altijd argumenten zijn die dit of dat weerleggen.
Wel wil ik de forumlezer en politiek bewust maken van de wansmakelijke humor en ergerlijke intenties van dit clubje. Als U de tijd moest nemen om de webstek van deze organisatie te bekijken zou U de foto van de brandende SUV dan ook ludiek vinden of de met verf besmeurde motorkappen? Ik dacht dat je geen muts over je hoofd hoeft te trekken om ludiek te zijn.

Angst, vrijheidsbeperking en schending van de privacy. Onrust en terreur bij de bron bestrijden en niet wachten tot het te laat is. En dan zeggen :"Wir haben das nicht gewust..."
Vogue se is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:17   #23
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
In steden met een serieus mobiliteitsbeleid worden dit soort auto's geweerd. Parijs en Lonen bijvoorbeeld. Dit soort auto's zijn geen voertuigen maar statussymbolen. De gemiddelde snelheid van een auto in de stad is 5Km per uur. Bovendien heb heeft een 4x4 geen enkel nut in zo'n omgeving. En ja, ze verbruiken meer, vervuilen meer, nemen mer plaats in en zorgen voor meer slachtoffers in het verkeer. We moeten mensen daarvan bewust maken.

De manier waarop dat nu in Brussel gebeurt vind ik schitterend. Er wordt een duidelijk signaal gegeven zonder dat je iets beschadigd. Prima ao. En het is ook ludiek als je de eigenaars ervan zo eens lekker te kakken zet. Dat zal die snobs leren.

Kritisch vermogen ontstaat niet uit jaloezie maar uit rationeel denken. Elke vorm van kritiek gelijkstellen met jaloezie is een vorm van projectie waarbij je je eigen emoties transponeert op iemand anders.

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ben er niet voor om met 4X4 je kinderen van school te gaan halen en daarmee op voetpaden te gaan staan. Hier in Antwerpen rijden zelfs een paar Humvees rond. Dat is je reinste waanzin. Zelf zou ik zo'n ding nooit willen. Ik hoef trouwens helemaal geen auto, ik ga liever met de trein of tram of te voet. Het is véél gezelliger, beter voor mijn fysiek, beter voor het milieu, beter voor de medemens en beter voor mijn portomonnee. Dat zijn rationele argumenten en met jaloezie heeft het - in mijn geval althans - niets te maken.

Een pluim dus voor de aktievoerders!
Het zal iedereen wel duidelijk zijn dat Uw postings nooit iets met jaloezie te maken hebben...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:18   #24
Friedman
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vogue se
Ik dacht dat je geen muts over je hoofd hoeft te trekken om ludiek te zijn.
"Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken."
"When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?"
Friedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:19   #25
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Friedman
Heb je dat zelf niet eens gezegd?
neen, maar ik wil het best wel eens voor jou zeggen als daarmee je veilige cliché-denkbeeldjes beter kloppen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:22   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
een ludieke actie die ik best wel kan appreciëren.
het moeten niet altijd de armen zijn die gepest worden.

Gisteren heeft een vandaliestje een knipperlicht uit mijne Freelander gedemonteerd, kost voor mij 50 € om da te vervangen.

Hij heeft veel sjans gehad hij is nog op tijd kunnen gaan lopen, want ik kwam net af met mijn hondjen van 45 kg. Hij zag mij en is weggescheurd me zijn Lancia Ypsyloneke... Waarom heeft m veel sjans gehad, wel had ik hem kunnen pakken had ik m ter plaatse voor de rest van zijn leven gehandicapt gemept, en den overshot aan mijnen hond gevoeierd die altijd honger heeft.

Dan had m hopelijk ook een goei moeder gehad, die wou betalen voor een prostitué, alhoewel da genot had ik hem hoogstwaarschijnlijk ook afgepakt, ik kan nogal geweldadig worden als ze aan mijn gerief zitten, waar ik alle dagen voor ga werken.

Nu parkeer ik mijn masjien op een andere plaats, 100 m van mijn venster met clear line of sight, Den eersten die nu nog me zijn tengels aan dien auto zit, knal ik gewoon vanaf mijnen bureau omver, en moest ik dan toch overvallen worden door een bui van compassie, (wat ik einglijk nie zie gebeuren maar kom) dan blaas ik zijn kruk van nen auto, van voor tot vanachter vol gaten.

Ik begin da gelul beu te worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:24   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakke racing
dat je een 4x4 hebt om je hobby te beoefenen , tot daar aan toe , of omdat je een boer bent of jager of boswachter en er effectief gebruik van kan maken.
Maar ik woon in Antwerpen stad, en als je hier de moeders hun kinderen ziet komen halen aan 't school met een Landrover / Cayenne / toeareg / maakt al niet uit wat. Is het mijn inziens er toch een beetje over. Het is niet meer of minder dan een status symbool , dat niet thuishoort in een stad.
Ze zijn gevaarlijk ( bij een botsing met een terreinwagen heb als voetganger of fietser weinig kansen ) te groot, verbruiken teveel en ze zijn nutteloos.

Het platzetten van hun banden is een leuke , ludieke actie om de eigenaars er op te wijzen dat ze niet thuishoren in de stad. En !! een actie waar niets of niemand wordt beschadigd .
Daarbij, na een paar keer zullen ze wel is nadenken en mss wel eens de fiets of het openbaar vervoer nemen, veiliger , goedkoper en geen tijdverlies meer met het oppompen van banden

Ge kunt alleen maar hopen dak u nie bezig zien, want dan zulde rap weten wat 18" velgen met uw koppeke kunnen doen.
Oud 19 oktober 2005, 14:30   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Zo heb ik inderdaad ook zo'n madammeke geweten
die zo'n tank had ter compensatie van haar rijgedrag.
Menig brievenbus heeft het onderspit gedolven ....

Die rijen me ne minicooper ook nog elke brievenbus, uit, Voor met zo'n vliegdekschep als ne nieuwen Discovery , Humvee of Range Rover te rijden, moet ge u overigens wel zeker van uw stuk voelen, als ge nie met nen auto kunt rijden , moete daar nie inkruipen, of ge moet over enorm veel kapitaal beschikken.

Als je eens in veel parkings gaat kijken, moete eens zien wie er over het algemeen schoon in zijn parking staat.

Ge zult zien dat meestal de grote bakken zijn, Breaks, Camionetekes en 4X4's waarom, als ge daar nie mee kunt rijden moete nie buitenkomen, en als ge zo'n ding nie goe parkeert, hebde het gegarandeerd zeker voor dat er nen oetlul die zijn voituur altijd scheef parkeerd omdat m nie kan rijden, u vroeg of laat nen deuk bezorgt.
Oud 19 oktober 2005, 14:35   #29
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Het zal iedereen wel duidelijk zijn dat Uw postings nooit iets met jaloezie te maken hebben...
1) Ik heb geen reden tot jaloezie. Ik ben best gelukkig en tevreden met hoe mijn leven er uitziet, dank u.
2)Mijn posts staan bol van de feiten en argumenten. Je mag die betwisten, andere feiten serveren, wijzen op de dialectische fouten of fouten tegen de logica, maar dat zie ik jou nooit doen. Dat gaat je petje een beetje te boven, heb ik de indruk.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:38   #30
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Gisteren heeft een vandaliestje een knipperlicht uit mijne Freelander gedemonteerd, kost voor mij 50 € om da te vervangen.

Hij heeft veel sjans gehad hij is nog op tijd kunnen gaan lopen, want ik kwam net af met mijn hondjen van 45 kg. Hij zag mij en is weggescheurd me zijn Lancia Ypsyloneke... Waarom heeft m veel sjans gehad, wel had ik hem kunnen pakken had ik m ter plaatse voor de rest van zijn leven gehandicapt gemept, en den overshot aan mijnen hond gevoeierd die altijd honger heeft.

Dan had m hopelijk ook een goei moeder gehad, die wou betalen voor een prostitué, alhoewel da genot had ik hem hoogstwaarschijnlijk ook afgepakt, ik kan nogal geweldadig worden als ze aan mijn gerief zitten, waar ik alle dagen voor ga werken.

Nu parkeer ik mijn masjien op een andere plaats, 100 m van mijn venster met clear line of sight, Den eersten die nu nog me zijn tengels aan dien auto zit, knal ik gewoon vanaf mijnen bureau omver, en moest ik dan toch overvallen worden door een bui van compassie, (wat ik einglijk nie zie gebeuren maar kom) dan blaas ik zijn kruk van nen auto, van voor tot vanachter vol gaten.

Dus ook een geluk voor u dat hij kunnen gaan lopen is anders zou het je wel een pak meer centjes gekost hebben dan die 50 euro. Hosptalisatiekosten, werkonbekwaamheid, levenslanginvalide en een pv aan de broek voor opzettelijke slagen en verwondingen. Het best is die kerels vast te houden tot de politie er is of ze provoceren zodat ze als eerste slaan, dan is het wettige zelfverdedeging en kan je ongestraft dat vandalistje bewerken.

Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 19 oktober 2005 om 14:38.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:43   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
In steden met een serieus mobiliteitsbeleid worden dit soort auto's geweerd. Parijs en Lonen bijvoorbeeld. Dit soort auto's zijn geen voertuigen maar statussymbolen. De gemiddelde snelheid van een auto in de stad is 5Km per uur. Bovendien heb heeft een 4x4 geen enkel nut in zo'n omgeving. En ja, ze verbruiken meer, vervuilen meer, nemen mer plaats in en zorgen voor meer slachtoffers in het verkeer. We moeten mensen daarvan bewust maken.

Het is Londen en niet Lonen

Ik heb me nog maar zelden goe met een statussymbool kunnen verplaatsen, met een auto daarintegen, gaat dat wreed goe, met een 4X4 dus ook.

U zegt dat dat geen nut heeft, ooit al eens met nen achterwiel aangedreven BMW op den ijzel of gladgeregende kinderkopkes beland ? ...

Ik ook nie want ik moet dat niet hebben achterwielaangedreven racebakken.

Ik heb het wel al zien gebeuren, en t is toch altijd wel effe schrikken, zeker als ge daar als voetganger langskomt op da momment. Ne 4X4 blijft op zo'n moment echter naar zijn meester luisteren, en zal nie zomaar aan het slippen gaan.

Wat u verder beweert over het gevaarlijker zijn : Auto's zijn nie gemaakt om te botsen, daarmee wil ik zeggen als ik u tegen 50 per uur overhoop rij met nen 4X4 , ne Monovolume of nen 2 PK, uw overlevingskansen zullen aan de heel lage kant zijn bij alle 3 genoemde types. Als u in de stad door een vuilniswagen van uw sokken wordt gereden, zal er alleen nog KaatD spijs overblijven.

Vuilniswagens maar verbieden ? Kijkt misschien eens uit uw ogen, dan worde nie overhoop gereden.

De keren dat ik al bekanst overhoop gereden ben door agressievelingen met GTI kes, ouwe madamkes met en Volkswagen Polo of Fiat Panda, ...

De manier waarop dat nu in Brussel gebeurt vind ik schitterend. Er wordt een duidelijk signaal gegeven zonder dat je iets beschadigd. Prima ao. En het is ook ludiek als je de eigenaars ervan zo eens lekker te kakken zet. Dat zal die snobs leren.

snobs, ik betaal om met ne goeien auto te kunnen rondrijden, die mij veilig regelmatig de Alpen overhelpt, waarmee ik in de zomer hier in Italië met de kap kan openrijden, en mijnen hond zijn kop makkelijk door de achteruit kan steken zodat het beest ook wa verfrissing heeft, Noemt da maar snobistisch, ik geef daar geen barst om,

Kritisch vermogen ontstaat niet uit jaloezie maar uit rationeel denken. Elke vorm van kritiek gelijkstellen met jaloezie is een vorm van projectie waarbij je je eigen emoties transponeert op iemand anders.

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ben er niet voor om met 4X4 je kinderen van school te gaan halen en daarmee op voetpaden te gaan staan. Hier in Antwerpen rijden zelfs een paar Humvees rond. Dat is je reinste waanzin. Zelf zou ik zo'n ding nooit willen. Ik hoef trouwens helemaal geen auto, ik ga liever met de trein of tram of te voet. Het is véél gezelliger, beter voor mijn fysiek, beter voor het milieu, beter voor de medemens en beter voor mijn portomonnee. Dat zijn rationele argumenten en met jaloezie heeft het - in mijn geval althans - niets te maken.

Maar laat de mensen die dat wel willen met rust, uwen bus rijd ook in mijne weg in 't stad, ze zijn ook te zwaar, te breed en vooral te traag en ze stoppen om de 20 meter omdat een deel van de pasagiers te lui zijn om een paar meter meer te voet te gaan. De uitstoot die daarmee gepaard gaat en de filles die ze daarmee veroorzaken is ook enorm.

En ik heb het al gezegd, omdat ze nu allemaal zo lullen over de grote van die auto's, voor de moment rij ik nog met een bescheiden modeleke rond, maar de volgende zal nen echte lichte vracht, zijn, De zwaarste Pick-Up die er te vinden is, uiteindelijk kost da nie veel meer dan waar ik nu mee rij.

Een pluim dus voor de aktievoerders!
Oud 19 oktober 2005, 14:45   #32
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48
Volledig mee akkoord !

En daarenboven : als iedereen met een oud model mini zou rijden dan waren de wegen een stuk veiliger en de files gehalveerd.
Een oude mini vervuilt meer dan een modern voertuig. Een oude mini is onveiliger dan elk nieuw voertuig, niet enkel voor de inzittenden maar ook voor bv. voetgangers(men is pas recent rekening gaan houden met aanrijdingen van voetgangers). Een oude mini is zo klein dat er meer zullen moeten rondrijden om even veel mensen te vervoeren waardoor de files enkel toenemen.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:46   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
Dus ook een geluk voor u dat hij kunnen gaan lopen is anders zou het je wel een pak meer centjes gekost hebben dan die 50 euro. Hosptalisatiekosten, werkonbekwaamheid, levenslanginvalide en een pv aan de broek voor opzettelijke slagen en verwondingen. Het best is die kerels vast te houden tot de politie er is of ze provoceren zodat ze als eerste slaan, dan is het wettige zelfverdedeging en kan je ongestraft dat vandalistje bewerken.

De flikken jaja, ...

Ik zal hem zelf wel duidelijk maken dat hij da best nie meer doet...

Nee ik ga naar de flikken bellen en hun zeggen dat ze bezig zijn mijnen auto te vermaskreren terwijl ik er op sta te kijken. in de hoop dat de flikken er rapper zullen zijn als dat da ventje kan gaan lopen.
Oud 19 oktober 2005, 14:49   #34
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
ja zeg, en hij maakt vast z'n bed niet op.
Join the club
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:50   #35
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris

Stef Leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De flikken jaja, ...

Ik zal hem zelf wel duidelijk maken dat hij da best nie meer doet...

Nee ik ga naar de flikken bellen en hun zeggen dat ze bezig zijn mijnen auto te vermaskreren terwijl ik er op sta te kijken. in de hoop dat de flikken er rapper zullen zijn als dat da ventje kan gaan lopen.
Dat niet maar als je hem zelf te lijf gaat kan dat kereltje je wel doodleuk een proces aan doen. het best hou je hem even bij tot de politie komt dan kan je op zijn minst de schade terug betaald krijgen. Heb je de nummerplaat van die wegvluchtende Lancia Ypslon niet kunnen noteren?
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 14:53   #36
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dank voor de reeds verzonden reacties.
Vooraf 1 repliek aan de eeuwige pelgrim. Ik heb nergens over werklozen gesproken maar wel over nepstatuten. U beschuldigt anderzijds de jongeren direct. Als pelgrim moest je een ander instelling hebben.

Verder merk ik zoals verwacht dat de discussie verzaakt in een discussie over het type voertuig met al zijn pro's en contra's maar wat met de bezitters van deze voertuigen? Ik wil geen lulkoek over het type voertuig want daar kom je nooit uit. Er zullen altijd argumenten zijn die dit of dat weerleggen.
Wel wil ik de forumlezer en politiek bewust maken van de wansmakelijke humor en ergerlijke intenties van dit clubje. Als U de tijd moest nemen om de webstek van deze organisatie te bekijken zou U de foto van de brandende SUV dan ook ludiek vinden of de met verf besmeurde motorkappen? Ik dacht dat je geen muts over je hoofd hoeft te trekken om ludiek te zijn.

Angst, vrijheidsbeperking en schending van de privacy. Onrust en terreur bij de bron bestrijden en niet wachten tot het te laat is. En dan zeggen :"Wir haben das nicht gewust..."
Citaat:
Maar wat enorm stoort is dat een groep mensen, die zich ogenschijnlijk vervelen want anders kom je niet op die gedachten, privéspullen beschadigen van mensen die hiervoor hard hebben moeten werken. En van wat leven die aggressors met veel vrije tijd. Waarschijnlijk van de belastingen uit arbeid gegenereerd door hard werkende mensen die een SUV willen kopen. Ironie o ironie.
Leg anders eens uit tegen welke groep mensen dit wel zou gericht zijn

Impliciet een groep viseren betekent echt niet dat je kunt ontkennen

En uiteraard beschuldig ik jongeren,
in hoeveel % van de gevallen gaat het om niet-jongeren ?
Heel weinig, niet ?
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 19 oktober 2005, 14:54   #37
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

50 Euro is inderdaad het waard iemand gehandicapt te meppen
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 19 oktober 2005, 14:56   #38
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die rijen me ne minicooper ook nog elke brievenbus, uit, Voor met zo'n vliegdekschep als ne nieuwen Discovery , Humvee of Range Rover te rijden, moet ge u overigens wel zeker van uw stuk voelen, als ge nie met nen auto kunt rijden , moete daar nie inkruipen, of ge moet over enorm veel kapitaal beschikken.

Als je eens in veel parkings gaat kijken, moete eens zien wie er over het algemeen schoon in zijn parking staat.

Ge zult zien dat meestal de grote bakken zijn, Breaks, Camionetekes en 4X4's waarom, als ge daar nie mee kunt rijden moete nie buitenkomen, en als ge zo'n ding nie goe parkeert, hebde het gegarandeerd zeker voor dat er nen oetlul die zijn voituur altijd scheef parkeerd omdat m nie kan rijden, u vroeg of laat nen deuk bezorgt.
Kan ik het helpen dat die tanks niet in de voorziene parkingplaatsen passen
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 19 oktober 2005, 14:59   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
Dat niet maar als je hem zelf te lijf gaat kan dat kereltje je wel doodleuk een proces aan doen. het best hou je hem even bij tot de politie komt dan kan je op zijn minst de schade terug betaald krijgen. Heb je de nummerplaat van die wegvluchtende Lancia Ypslon niet kunnen noteren?
daarvoor was m dus te rap weg hé, , anders had ik zijn autoke zelf nog tegengehouden, of met mijnen botien ies goe in zijn deur geschopt, kwestie van mijn agressie wat kwijt te kunnen en te kanaliseren.

Trouwens dan had ik erachter gezeten tot ik hem had, ...

Anyway, straks staat m terug in 't zicht, ... en dat m dan nog maar eens probeerd.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 oktober 2005 om 15:00.
Oud 19 oktober 2005, 15:01   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Kan ik het helpen dat die tanks niet in de voorziene parkingplaatsen passen

Die passen daar heel goed in Pelgrimeke, ge moet alleen wel wa met nen auto kunnen rijden natuurlijk.

Langs beide kanten nog genoeg plaats over om uit te stappen, en anders is er nog altijd de 3 de deur vanachter.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be