![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Dank voor de reeds verzonden reacties.
Vooraf 1 repliek aan de eeuwige pelgrim. Ik heb nergens over werklozen gesproken maar wel over nepstatuten. U beschuldigt anderzijds de jongeren direct. Als pelgrim moest je een ander instelling hebben. Verder merk ik zoals verwacht dat de discussie verzaakt in een discussie over het type voertuig met al zijn pro's en contra's maar wat met de bezitters van deze voertuigen? Ik wil geen lulkoek over het type voertuig want daar kom je nooit uit. Er zullen altijd argumenten zijn die dit of dat weerleggen. Wel wil ik de forumlezer en politiek bewust maken van de wansmakelijke humor en ergerlijke intenties van dit clubje. Als U de tijd moest nemen om de webstek van deze organisatie te bekijken zou U de foto van de brandende SUV dan ook ludiek vinden of de met verf besmeurde motorkappen? Ik dacht dat je geen muts over je hoofd hoeft te trekken om ludiek te zijn. Angst, vrijheidsbeperking en schending van de privacy. Onrust en terreur bij de bron bestrijden en niet wachten tot het te laat is. En dan zeggen :"Wir haben das nicht gewust..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren heeft een vandaliestje een knipperlicht uit mijne Freelander gedemonteerd, kost voor mij 50 € om da te vervangen. Hij heeft veel sjans gehad hij is nog op tijd kunnen gaan lopen, want ik kwam net af met mijn hondjen van 45 kg. Hij zag mij en is weggescheurd me zijn Lancia Ypsyloneke... Waarom heeft m veel sjans gehad, wel had ik hem kunnen pakken had ik m ter plaatse voor de rest van zijn leven gehandicapt gemept, en den overshot aan mijnen hond gevoeierd die altijd honger heeft. Dan had m hopelijk ook een goei moeder gehad, die wou betalen voor een prostitué, alhoewel da genot had ik hem hoogstwaarschijnlijk ook afgepakt, ik kan nogal geweldadig worden als ze aan mijn gerief zitten, waar ik alle dagen voor ga werken. Nu parkeer ik mijn masjien op een andere plaats, 100 m van mijn venster met clear line of sight, Den eersten die nu nog me zijn tengels aan dien auto zit, knal ik gewoon vanaf mijnen bureau omver, en moest ik dan toch overvallen worden door een bui van compassie, (wat ik einglijk nie zie gebeuren maar kom) dan blaas ik zijn kruk van nen auto, van voor tot vanachter vol gaten. Ik begin da gelul beu te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt alleen maar hopen dak u nie bezig zien, want dan zulde rap weten wat 18" velgen met uw koppeke kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die rijen me ne minicooper ook nog elke brievenbus, uit, Voor met zo'n vliegdekschep als ne nieuwen Discovery , Humvee of Range Rover te rijden, moet ge u overigens wel zeker van uw stuk voelen, als ge nie met nen auto kunt rijden , moete daar nie inkruipen, of ge moet over enorm veel kapitaal beschikken. Als je eens in veel parkings gaat kijken, moete eens zien wie er over het algemeen schoon in zijn parking staat. Ge zult zien dat meestal de grote bakken zijn, Breaks, Camionetekes en 4X4's waarom, als ge daar nie mee kunt rijden moete nie buitenkomen, en als ge zo'n ding nie goe parkeert, hebde het gegarandeerd zeker voor dat er nen oetlul die zijn voituur altijd scheef parkeerd omdat m nie kan rijden, u vroeg of laat nen deuk bezorgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Mijn posts staan bol van de feiten en argumenten. Je mag die betwisten, andere feiten serveren, wijzen op de dialectische fouten of fouten tegen de logica, maar dat zie ik jou nooit doen. Dat gaat je petje een beetje te boven, heb ik de indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 19 oktober 2005 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De flikken jaja, ... Ik zal hem zelf wel duidelijk maken dat hij da best nie meer doet... Nee ik ga naar de flikken bellen en hun zeggen dat ze bezig zijn mijnen auto te vermaskreren terwijl ik er op sta te kijken. in de hoop dat de flikken er rapper zullen zijn als dat da ventje kan gaan lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Impliciet een groep viseren betekent echt niet dat je kunt ontkennen ![]() En uiteraard beschuldig ik jongeren, in hoeveel % van de gevallen gaat het om niet-jongeren ? Heel weinig, niet ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dan had ik erachter gezeten tot ik hem had, ... Anyway, straks staat m terug in 't zicht, ... en dat m dan nog maar eens probeerd. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 oktober 2005 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die passen daar heel goed in Pelgrimeke, ge moet alleen wel wa met nen auto kunnen rijden natuurlijk. Langs beide kanten nog genoeg plaats over om uit te stappen, en anders is er nog altijd de 3 de deur vanachter. |
|
![]() |
![]() |