Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2005, 22:32   #21
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Binnekort mogen alle Vlamingen naar het Midden Oosten verhuizen, want ze zitten allemaal hiere zenne, kijk maar ens in de gruute steden zenne, precies ne toerist in eige stad zenne
Volgens je vriendje Vlomsbelang spreek jij maar een raar taaltje.
Oud 19 oktober 2005, 22:34   #22
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Binnekort mogen alle Vlamingen naar het Midden Oosten verhuizen, want ze zitten allemaal hiere zenne, kijk maar ens in de gruute steden zenne, precies ne toerist in eige stad zenne
Ik voel mij geen toerist tussen al die nationaliteiten tesamen. Heb jaren voor een liften en roltrappenfirma gewerkt in de gevaarlijkste buurten van Brussel. Na enige tijd was ik daar eigenlijk een beetje thuis en genoot bescherming van die zogezegde slechten he. Eén iemand een vinger naar mij uitsteken en der stond op een mum van tijd meer dan 25 man om mij heen om mij in bescherming te nemen. Nooit problemen gekend met die mensen, ging zelf mijn boterhammen bij hen thuis opeten en mijn wagen stond gewoon los, zonder dat er maar iets uit gepikt werd. In het begin was dat lichtjes anders, maar als je je inleeft in hun milieu en daar niets slechts over zegt dan vallen ze je niet aan en laten ze je met rust. Ik ga niet zeggen dat er geen tussen zitten he. maar die enkelingen maken het dan ook kapot he. net zoals bij onze eigen bevolking, die alles aan het kaopt maken is door de onverdraagzaamheid die re heerst.
Oud 19 oktober 2005, 23:06   #23
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
zonder dat men wordt lastiggevallen door :

- vreemdelingen
- flodders
- rijke stinkerds die denken dat heel de wereld van hun is en dat zij Keizer Nero zijn.

Kan iemand mij op deze vraag antwoorden?
In Mechelen ziet het bruin van het volk, in de gemeenten errond stinkt het van de rijkeluizen en Hollanders.
En in het Westen en Oosten van het land spreekt men geen Vlaams, maar Limburgs en een taal waarbij de "G" als een "H" wordt uitgesproken en omgekeerd...
Antwerpen is ook geen oplossing want daar ziet het nog donkerder als in Mechelen om over Brussel nog maar te zwijgen.

Eigenlijk concludeer ik hieruit dat er eigenlijk geen plaats meer is voor de gewone werkmens in Vlaanderen....
Zeg VlomsBelanger, kan je niet ergens op een onbewoond eiland in de Stille Zuidzee gaan wonen? En neem dan ineens heel je Vlaams Belang mee en richt daar je zo begeerde Democratische natiestaat Vlaanderen op.

Oh ja, vergeet niet van er een gigantisch hek rond te bouwen, kwestie van de vreemde invloeden buiten te houden....

Voor het overige, lang geleden dat ik nog zo'n debiele thread heb gezien.

Laatst gewijzigd door Khonnor : 19 oktober 2005 om 23:06.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be