Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2005, 11:28   #21
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Zo dol als een draaideur...
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 12:00   #22
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helga
Een homo is geen mens meer in onze ogen !
Al eens goed naar je eigen fotoke gekeken, helga, ziet er ook niet meer zo gezond uit. Iemand die holebi's niet als mens beschouwd is een hersenloze zak biologisch afval (oké, das niet beschaafd, maar respect moet van beide kanten komen en helga verdient geen respect als ze zo'n uitspraken doet).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 12:06   #23
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Niet iedereen die religieus is, is meteen homofoob, terroristisch, machtwellustelling of moorddadig.
Maar homofobie en terrorisme komen wel atijd voort uit een fundamentalistische visie op geloof. Ik heb ook niet gezegd dat alle godsdiensten verboden moeten worden, maar laat de mensen zelf kiezen of ze al dan niet bij een bepaalde sekte willen horen. Men heeft mij nooit gevraagd of ik katholiek wou worden, ik ben gewoon ingelijfd. Die vrije keuze van godsdienst moet gegarandeerd worden en die keuze moet vrij van druk gebeuren, wat nu zelden het geval is bij kinderen.

Daarbij de vrijheid van geloof wordt maar al te vaak misbruikt om de wet te over treden. Bommen gooien naar ouders van holebi's kan nooit gerechtvaardigd worden, zelfs al ben je de Paus...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 21 oktober 2005, 12:12   #24
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Alles dat nog maar trekt op georganiseerde godsdienst (= machtstructuren die er alle baat bij hebben dat ze de mensen kunnen dom houden) zou uit de buurt van kinderen moeten gehouden worden...
Zit iets in. We kunnen beginnen met nogal wat scholen uit de buurt van kinderen te houden. Daarna kunnen we de staat met zijn oorverdovend domme en opdringerige "infocampagnes" beginnen af te bouwen, want hem uit de buurt van alle kinderen houden gaat toch niet.

Egidius

Laatst gewijzigd door Egidius : 21 oktober 2005 om 12:13.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 12:17   #25
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Zit iets in. We kunnen beginnen met nogal wat scholen uit de buurt van kinderen te houden. Daarna kunnen we de staat met zijn oorverdovend domme en opdringerige "infocampagnes" beginnen af te bouwen, want hem uit de buurt van alle kinderen houden gaat toch niet.

Egidius
Staatsonderwijs, hé dat zou hen niet beletten om kinderen les te geven over de verschillende godsdiensten en niet-religieuze levensvisies met al hun voor- en nadelen, zodat ze op volwassen leeftijd een bewuste keuze kunnen maken of ze nu al dan niet willen toe treden tot deze of gene godsdienst...
Oud 21 oktober 2005, 15:40   #26
Fozzie
Minister-President

Standaard

Betogers en bommenleggers blijven thuis voor toespraak van Judy Sheppard.
gepost op 20/10/2005
De toespraak van Judy Shepard aan een Amerikaans college is zonder incidenten verlopen. De aanhangers van de Westboro Baptische kerk van Fred Phelps kwamen niet opdagen om te protesteren. Ook de dreiging om een bom te laten ontploffen bleek vals alarm te zijn. Vorige week werden op het Carroll College in Montana flyers verspreid waarop te lezen stond dat tijdens de toespraak een zelfgemaakte bom zou ontploffen. Om de veiligheid te kunnen garanderen had de school een groot aantal veiligheidsmensen ingehuurd.
De politie is nog steeds met een onderzoek naar de dreiging bezig om zo te bepalen of er een klacht kan worden neergelegd.
Een kleine 500 studenten woonden de toespraak van Judy Shepard bij. Eerstejaarsstudenten waren verplicht om de toespraak bij te wonen. Tijdens de toespraak, waarin de zevende verjaardag van de dood van Matthew Shepard, werd herdacht riep zij de jongeren op om homofobie te verwerpen. Ook riep ze homoseksuele jongeren die nog niet voor hun homoseksuele geaardheid zijn uitgekomen op om dit te doen.
Ook ijverde ze voor de toevoeging van de term seksuele geaardheid aan de federale anti-discriminatiewetten.

Matthew Shepard stierf op 12 Oktober 98 toen hij werd meegelokt uit een bar in Laramie. Vervolgens werd hij ontvoerd en aan een hek gebonden om doodgeslagen te worden met de kolf van een geweer. Het slachtoffer van de homofobe aanval werd daarna achtergelaten waar hij stierf aan zijn verwondingen.
Volgens de politie was Shepard het slachtoffer geworden van een roofoverval omwille van zijn homo zijn. Sindsdien is de moeder van Matthew,Judy Shepard, een fervente voorvechtster voor meer holebi-rechten.

Die christen-fundamentalisten herinnerden nog net op tijd 1 van de 10 geboden "Gij zult niet doden". Jammer dat de moordenaars van Matthew Shepard niet half zoveel verstand hadden als die - toch nog zeer idiote - christen-terroristen...
Oud 21 oktober 2005, 17:09   #27
bartje
Minister-President

Standaard

Wel leuk om al die nicks zoals Claudine, Sofietje, Helga, Georgette en ga zo maar door hier te zien opduiken, wie niet inziet dat het om één dezelfde nick gaat... tja...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 17:16   #28
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Nieuwe Orde die straks gaat heersen ! Het is raadzaam te zwijgen gezien de alle lasterlijke publicaties bewaard worden bij de providers en in onze archieven.
Nog van dat
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 17:17   #29
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Wel leuk om al die nicks zoals Claudine, Sofietje, Helga, Georgette en ga zo maar door hier te zien opduiken, wie niet inziet dat het om één dezelfde nick gaat... tja...
t'is idd wat te opvallend om nog echt te zijn
Oud 21 oktober 2005, 17:25   #30
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corcovado
Helga houdt van SM?
Zoiets?

Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 17:41   #31
Helga
Banneling

Helga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nog van dat
Als ik u was zou ik niet veel lachen, aan uw naam te zien , zal ik weten aan wat eerst te denken als in mijn handen komt
Helga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 17:44   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik u was zou ik niet veel lachen, aan uw naam te zien , zal ik weten aan wat eerst te denken als in mijn handen komt
Moehahahahahaha Zo zot als een draaideur
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 18:40   #33
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik u was zou ik niet veel lachen, ...
Leer er maar mee leven, lekker ding! Hoe meer zever je hier post hoe harder we lachen!
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2005, 18:49   #34
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
De Nieuwe Orde die straks gaat heersen ! Het is raadzaam te zwijgen gezien de alle lasterlijke publicaties bewaard worden bij de providers en in onze archieven.
Bewaar dan vooral deze : Helga, ge zijt een vuile hoer !!!
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 12:11   #35
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Bewaar dan vooral deze : Helga, ge zijt een vuile hoer !!!
een hoer die er uit ziet als zij (allé, als ik af mag gaan op haar foto) zal niet veel klanten hebben, vrees ik... Buiten een paar necrofielen misschien ?
Oud 22 oktober 2005, 12:44   #36
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Matthew Sheppard werd een paar jaar geleden op gruwelijke wijze vermoord door een paar homofoben. Dat homofoben nu ook de ouders van holebi's gaan bedreigen met bommen toont enkel maar aan welke onmensen homofoben wel zijn.Ze hebben zich blijkbaar nog net kunnen in houden, want de geplande terroristische aanslag is niet gebeurd...
Even de leugens van Fozzie nuanceren :

bron : http://www.godhatesfags.com/memorial.html
Matthew Shepard has been in hell for 2568 days.
Eternity - 2568 days = Eternity
--------------------------------------------------------------------------------
When Matthew Shepard died on October 12, 1998, every pervert in this country (from Bill Clinton on down) used his death as a soap box to promote so-called "gay rights." These same perverts ignored the vicious murder of 13-year-old Jesse Dirkhising by two fags. In religious protest of this, WBC picketed the funeral of Matthew Shepard, to inject a little truth and sanity into the irrational orgy of lies consuming this world. And WBC held a memorial service for Jesse Dirkhising at his lonely grave. [SIZE=4]WBC does not support the murder of Matthew Shepard: "thou shalt not kill." Unless his killers repent, they will receive the same sentence that Matthew Shepard received - eternal fire.[/SIZE] However, the truth about Matthew Shepard needs to be known. He lived a Satanic lifestyle. He got himself killed trolling for anonymous homosexual sex in a bar at midnight. Unless he repented in the final hours of his life (not likely since God had given him up! - Romans 1), He is in hell. He will be in hell for all eternity, "where their worm dieth not, and the fire is not quenched." Mark 9:44. For each day that passes, he has only eternity to look forward to. All the candlelight vigils, all the tributes, all the acts of Congress, all the rulings by the Supreme Court of the United States, will not shorten his sentence by so much as one day. And all the riches of the world will not buy him one drop of water to cool his tongue.
Those of you reading this Gospel Memorial need to have a very clear understanding that there is a God in heaven, and He has created a hell for people who despise His commandments. If you are living a life where you disregard the commandments of God, like Matthew Shepard did, or if you are supportive of such a lifestyle (either overtly, or through your apathy), you need to repent. And you need to repent now, because God will appear to you when you least expect it, saying "thou fool, this night thy soul shall be required of thee." Luke 12:20. Just like He did to Matthew Shepard.

--------------------------------------------------------------------------------
Matthew Shepard's Message From Hell
"Then he said, I pray thee therefore, father, that thou wouldest send him to my father's house: For I have five brethren; that he may testify unto them, lest they come into this place of torment. Abraham saith unto him, They have Moses and the prophets; let them hear them. And he said, Nay, father Abraham: but if one went unto them from the dead, they will repent. And he said unto him, If they hear not Moses and the prophets, neither will they be persuaded, though one rose from the dead." Luke 16:27-31. Listen to Moses and the prophets:
"Thou shalt not lie with mankind, as with womankind: it is abomination." Leviticus 18:22.
"Hell from beneath is moved for thee to meet thee at thy coming...the worm is spread under thee, and the worms cover thee." Isaiah 14:9-11.
"The same shall drink of the wine of the wrath of God, which is poured out without mixture into the cup of his indignation; and he shall be tormented with fire and brimstone in the presence of the holy angels, and in the presence of the Lamb; And the smoke of their torment ascendeth forever and ever; and they have no rest day or night." Revelation 14:10,11.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 13:10   #37
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Welk leugen van Fozzie heb je genunanceerd? Waren de moordenaars geen homofoben? Is die Sheppard misschien niet vermoord? Zijn de bommen waarmee de moeder wordt bedreigd slechts bommetjes?
Kortom je kronkelt om de enige waarheid die jou clan betreft niet te moeten erkennen: moord.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 13:14   #38
Fozzie
Minister-President

Standaard

www.godhatesfags.com ... lijkt mij een zeer neutrale en objectieve bron misschien moet ik wel de site www.depausiseendragqueen.com maken en dat gebruiken als "betrouwbare bron"

moord is verkeerd, manneke.

Als je beweert dat ik lieg: citeer mij dan op een correcte manier en toon aan met feiten of betrouwbare bron waar ik gelogen hebt. Anders lieg je gewoon zelf.

Ik heb nergens beweerd dat die sekte die de moeder van Matthew Sheppard bedreigde met bommen ook haar zoon vermoord hebben. Ik heb wel beweerd dat zowel de moordernaars van Matthew Sheppard als de sekte die zijn moeder bedreigden homofoben zijn.
Trouwens dat is wel een zeer brave sekte: de begrafenis van Matthew Sheppard verstoren en zijn moeder bedreigen. Leve de extreme christenen!

Laatst gewijzigd door Fozzie : 22 oktober 2005 om 13:21.
Oud 22 oktober 2005, 13:22   #39
bartje
Minister-President

Standaard

Homohaters zijn en blijven nu eenmaal homohaters en die praten gewoonweg alles goed als het over haat tov homo's en zelfs hun familie gaat!

Nu pech voor hen, ze zullen er mee moeten leven dat ze er zijn en altijd zullen blijven en meer en meer er voor uitkomen en zich minder en minder in een hokje laten duwen en maar goed ook!
GELUK is het allerbelangrijkste!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2005, 13:41   #40
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
www.godhatesfags.com ... lijkt mij een zeer neutrale en objectieve bron misschien moet ik wel de site www.depausiseendragqueen.com maken en dat gebruiken als "betrouwbare bron"
GayBelgium dan wel.... de meest objektieve nieuwssite van 't land !

Citaat:
moord is verkeerd, manneke.
homoseksualiteit ook !

Citaat:
Ik heb wel beweerd dat zowel de moordernaars van Matthew Sheppard als de sekte die zijn moeder bedreigden homofoben zijn.
Het zijn ook allebei Amerikanen. Dus wat ?? Dus niets !!

Maar ik erken : mijn woorden waren slecht gekozen. U bent geen leugenaar. U bent een christofoob.

Uw enige doelstelling met dit topic is het aanwakkeren van haat tegen de gelovigen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be