![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Vergeet de mannen ook niet hé knuppel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Dat het geen liberaal is,daar kunnen wij zeker van zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat veel mannen met een peulschil gaan content zijn om het huishouden te mogen doen. ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Geachte knuppel;eigenlijk ben ik voor meer dan 66% invalide wegens ziekte.Mijn vrouw is hoofd van ons gezin,en ik doe reeds jaren het huishouden(zonder peulschil).Ik bekijk dit als een volwaardige taak,en ik denk dat ik geen alleenstaand geval ben.Daarbuiten heb ik mij dag en nacht ingezet voor onze partij(kiescampagne).Momenteel ben ik mede door mijn inzet verkozen tot schaduwgemeenteraadslid van het L.A. en behoor ik tot het kernbestuur van mijn gemeente,waar ik mij kandidaat stel voor de functie P.R. Daarbuiten heb ik mij nog als kandidaat opgegeven als moderator(nationaal forum).U denkt dat de mannen niet thuis blijven voor een peulschil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dat ik U als volwaardig huisman een pertinente vraag durf te stellen: 22) Onderstaand recept is een beroemd typisch Vlaams gerecht (de befaamde "haute cuisine de Flandre"). Ra ra, wat is het ? "Brokjes vleesafval of vlees van de schouder snijden; laat die goed bruin bakken in hete boter of vet, met een paar gesnipperde ajuinen. Overgiet met warm water, voeg er peper en zout bij en allerlei in grove stukken gesneden groenten: wortelen, selderie, rapen, een pastenaak, porei, een savooikooltje en een handvol zelfgekweekte bonen. Leg er de gevierendeelde aardappelen bovenop en laat lang en zachtjes stoven in een goed gedekte kastrol. Giet er desnoods wat water bij." Mocht U na het oplossen van deze moeilijke vraag nog geïnteresseerd zijn in het oplossen van moeilijke kwissen, kijk dan maar even hier: "De burgerschapsproef! Test Uzelve in 26 vragen.Vele prijzen!" http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight=
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Geachte piano;ik heb vandaag mogen ervaren op dit politieke forum,dat u weinig vrienden heeft,en dat men uw functie binnen dit forum''pertinent''in vraag stelt.Daarom wil ik met u een uitdaging aangaan.Wanneer ik u deze maaltijd kan bereiden,u daarbij de exacte naam geef van het gerecht,komt er geen muziek meer uit uw piano op dit forum.Ik ben eerlijk en laat u weten dat ik een horecaopleiding heb genoten in Antwerpen(PIVA).Nadien heb ik ,nog 10 jaar gewerkt in de horeca,eerst als commis,nadien als sous-chef,en uiteindelijk als chef(voornamelijk nouvelle cuisine).Mijn kookkunst voor uw forumrol
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch denk ik erbij te mogen blijven dat niet veel mannen voor een peulschil willen thuisblijven om het huishouden te doen en dat u eerder de uitzondering bevestigt van die regel. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Koken is namelijk ook een hobby van me. Ik heb enkele cursussen gedaan namelijk de Chinese keuken van Shangaï (niet erg verschillend van de Kantonese keuken) en tevens ook de Spaanse keuken. De laatste tijd is daar ook nog de Georgische keuken bijgekomen, alhoewel die aan de Belgen niet bekend is, zitten daar ook erg interessante gerechten bij zoals bv Chataspoerie, Tsatsivi, Tholma, Chinkali, Tshadi, Gomi enz.... Als je dat wenst zal ik je van de Chatsjapoeri wel een recept toesturen. "The Georgian Cuisine" (De Georgische keuken-engels): http://www.angelfire.com/ga/Georgian/cousine.html "SUPRA De Georgische feesttafel" nederlands: http://users.pandora.be/amarcord/soepra01.html Smakelijk! ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Regeringen ‘aller tijden’ hebben steeds kansarme doelgroepen gestimuleerd om zich ‘op te werken’. Hoe? Fiscale voordelen voor bedrijven, cursussen, campagnes, bijscholing enz. Dat zal u toch niet ontkennen? Zoiets noemt men besturen, oftewel regeren. Maw, is er een alternatief om – wanneer grote groepen van de bevolking uit de boot dreigen te vallen – een duwtje in de rug te geven? Enfin, het nieuwe regeerakkoord is alvast een goed begin; de nationaliteitsvereiste valt weg voor de ambtenarij. Meer allochtonen aan ’t lokket. ’t Kan ons alleen maar helpen om elkaar op een meer normale manier ‘te zien’. PS waarom schrijft gij 'metser' als metser? Ik alludeerde daarop met die 'pillekes' Gij zegt dat ge die niet nodig hebt. Blijkbaar is er iets mis met uw klavier. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ja, waar waren de proteststemmen toen? Want zelfs met een gelijkwaardig diploma en meer ervaring gingen mannen meestal voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Waar heb ik het over quota?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() De quota die door de regering wordt naar voor gebracht om eventueel toe te passen, daar gaat het over, natuurlijk! |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |