![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
brakke en crabbe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had juist het idee dat Siegfried Bracke eerder linksgeoriënteerd is. Volgens mij heb ik eens een praatprogramma gezien waarin bleek dat hij persoonlijk bevriend is met mensen uit de SP.A.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet wel dat ge nu al uw samenzweringstheorieen over de Stemtest nar de prullenbak verwijst: een separatist zou nooit aan zoiets meewerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Draaien en keren, zolang het maar in jouw kraam past! Neen, ik erger mij normaal gezien zelf dood aan zijn journalistieke werkwijze, vooral omdat ik eigenlijk dacht dat hij een helemaal andere mening toegedaan was en daar tijdens zijn werk niet objectief in kon blijven (bvb het strikje). Maar Bracke een vriend van het Blok? ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivan de Vadder weg uit De Zevende Dag en het 'strikje' dat Vlaams Blokker geworden is.
![]() Dat gaat een lange, hete nazomer worden, denk ik. Geen wonder dat de 'blijver' zich pas heeft 'geout' toen de zomervakantie begon. ![]() Als hij nog m�*g blijven, tenminste... 8)
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves desmet, toch ook een van de ideologen van het politiek correcte belgische establishment, had het enige tijd geleden ook al eens over het feit dat België geen lang leven meer beschoren is. Voorwaar, links begint tot mijn grote vreugde stilaan ook wat slimmer te worden.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft Bracke geweten dat hij blijven mag na zijn 'uitlatingen'!
![]()
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik had wel gedacht dat Bracke er VB-sympathieën op na hield. Onder zijn leiding werd het Blok nog nooit zoveel aan het woord gelaten en werd de B.U.B. systematisch van het scherm gehouden !
We weten nu waar onze tegenstanders zitten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor iemand die gestudeerd heeft doe je hier toch steeds weer kinderachtige en domme uitspraken... Een journalist die ziet dat Belgie, met de toenemende verschillen tussen VL en WL, niet meer werkbaar is, onmiddellijk in het VB-hokje stoppen is gewoon belachelijk. En diep vanbinnen weet jij dat ook wel! Het énige waarmee je DENKT het Vlaamsnationalisme onderuit te kunnen halen is ons CONSTANT koppelen aan het Vlaams Blok. Dat probeer je dan ook in praktisch elke tussenkomst op dit forum. Best zielig is dat! Hiermee toon je alleen maar je eigen onmacht aan, je GEBREK AAN ÉCHTE ARGUMENTEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu: het strikje...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jan VDB zal u trouwens kunnen vertellen, Zeno, wat 'Godsvrede' is. Als flamingant zou u zich daar beter aan houden, wil u nog uw infieme kans benutten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ach, Siegfried Bracke is zoals elke journalist een zwalper: nu eens dit, dan weer dat en liefst zo tegengesteld mogelijk. Ik hecht er niet veel belang aan.
Zeno, wanneer ga je nu eens duidelijk de racistische politiek van het VB veroordelen? Je kan niet met een gespleten tong blijven spreken, want je laat ze voortdurend oogluikend hun zeg doen. Impliciet geef je dus ook toe dat de Vlaemsche beweging hopeloos verdeeld is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |