![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Liever VLAAMS dan...... ? | |||
Ja, ik kies 100 % voor een Vlaamse Nationaliteit |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
Neen, ik wil Belg blijven en betaal graag voor de Walen ! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Ik trek het me niet aan want ik ga toch naar het buitenland verhuizen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het huis van onze God! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat met het vakkundig elimineren van deze HEIL VLAANDEREN-topic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ik wil Belg blijven en betaal graag voor de Walen ! En als het ultra rechtse racistische Vlaams Blok aan de macht komt, kan ik nog altijd naar het thuisland van mijn echtgenote verhuizen. Daar weten ze nog wat gastvrijheid is.
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel mensen zouden er in de VlaemSSche Republiek van het Blok mogen zijn?
Enkel rasechte Vlamingen die gee,n Frans kunnen en België haten. Wie moet weg? *mensen die België terug willen hebben geen recht op openbare ambten (zie topic Vlaams Rep Leger) *Holebi's (zie: Vlaams Blokkers) *Franstaligen (zie alles dat het Blok ooit geschreven heeft) *Linksen (zie: Blok-onderafdelingen NSV, Voorpost, VJM, etc: voor hun strijdliederen, zie een topic van thePiano ![]() *Kapitalisten (zie: het solidarisme) *Alle vreemdelingen (zie: 70puntenplan, en Blokkers) * etc, etc, etc Ik schat de bevolking van het onafhankelijke Vlaanderen op zo'n 20.000 mensen... ik stel dan ook voor dat jullie een eilandje in de Stille Zuidzee zoeken en jullie daarop vestigen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en elke keer zeggen jullie dit. wie mag er in...ditte en datte... Stop er gewoon mee met woorden in de mond van de enige vlaamse-partij-die-er-nog-bestaat te leggen. Wat hierboven staat is jullie idee, niet het plan van het vlaams Blok. Al 5 jaar zeggen ze: AANPASSEN OF OPKRASSEN. aanpassen is gewoon de taal spreken, fier zijn da ge vlaming bent, werk hebben, enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() BELGIE blijft...........
![]() dat hoor ik hier het meest......... ![]() en als.........moeten jullie dit...... en als..........moeten jullie dat...... en zelfs als de vlaming gelijk heeft moet belgikske blijven.... ALS,als,als,als............ Als we honderd jaar geleden een computer moesten gehad hebben, dan zou die kunnen uitrekenen hebben dat.... als het verkeer met paard en kar bleef toenemen we op tijd de paardestront niet van ons banen zouden kunnen scheppen..... als........ tiens........ er rijden géén paard en kar meer............... maar auto's.... ![]() ER IS MAAR EEN ALS waarvan we nu al zeker zijn ! Belgikske BLIJFT NIET ! en ALS ze zich niet aanpassen gaan ze moeten opkrassen...... belgikske op of neer....... raus ! ![]()
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Gooi die haat eens van u af, het leven zal veel mooier zijn.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met een bedrijf(je) (Belgikske) in financieele nood nog de pretentie en de arrogantie hebben om te zeggen dat alles goed gaat, en zelfs al ziet ge zwart van de schulden dan nog aan god en klein pierken kadootjes uitdelen ongeacht van welke planeet hij komt..... dat kan gewoonweg niet blijven duren ! 2. Mijn leven "is mooi"........... en k'wil het zo houden..... daar heb "ik" voor gewerkt, dus "raus" die profiteurs, dat ze begot zelf werken in plaats van in vlaanderen te komen bedelen ! (lees stelen) ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als Pasen op een maandag valt als Vlaanderen onafhankelijk wordt... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |