![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Hier, viswijf
Recitator Forum-god alias site-admin Geregistreerd op: 15-6-2002 Berichten: 434 Geplaatst: Ma Jul 07, 2003 12:20 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- NATIONALIST is een nepfiguur. Niet op letten |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En zo orakelde de God der viswijven |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Gij moet veel zeggen met uw franskiljonsche naam
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Woeh, KETTER! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Patriot, als je me niet kunt laten zien waar F-Misplon dat zegt ben je een leugenaar die bovendien de Vlaams-nationalisten ervan beschuldigt een nep-figuur te gebruiken die naar alle waarschijnlijkheid uit jullie eigen, belgicistisch gezinde kringen komt.
Indien jij daar bij blijft moet je het ook bewijzen. Een link naar waar FMisplon zou gezegd hebben wat jij beweert is voor mij voldoende. Antwoord jij me echter niet dan vraag ik wel rechtstreeks aan FMisplon waar en wanneer hij dit beweerde. En dan kom ik je het groen vanachter ze oren wassen, reken maar!
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop de latinisering van Vlaendren!!!!!!!!!!!! Vlaendren Vry!! |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het valt mij trouwens op dat FMisplon helemaal niet gezegd heeft dat het een Vlaams-nationalistische nepfiguur was. Ook dat nemen jullie dus terug of er gaat een PB naar Misplon om hem ervan op de hoogte te brengen dat jullie zijn tekst misbruiken!
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Ok hij heeft het niet gezegd. En jij bent geen viswijf.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Europees Commissaris
|
Ik lach me hier een breuk!
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Er zijn anderen die anders ook fameus stoten onder de gordel uitdelen...
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie weten toch dat zoiets er enkel op wijst dat de argumenten op zijn en dat jullie je -meestal door eigen schuld- in de hoek hebben laten zetten?
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Tijd voor herbronning dus. Misschien een nachtelijke rondetafelconferentie?
|
|
|
|
|
|
#39 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het kan nog altijd.
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
Het zwaard van Damocles hangt boven mijn hoofd, zie ik.
|
|
|
|