![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou verwachten dat in steden met hoge criminaliteit de (meer kwetsbare) vrouwen een harde aanpak van de criminaliteit wensen. Ik stel ook vast dat doorgaans vrouwen zich minder aan politiek interesseren dan mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niks anders te verkondigen? En troost je, wij, kwestbare wezens zijn van geen kleintje vervaard. 8)
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Elleke, hoe waren je examens?
Nog altijd tevreden over Verafstoot? Waar is je flikkerlichtje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Over vrouwen en politiek kan ik niet veel zeggen, enkel dat je een SLOEF moet zijn om in Agalev te gaan:
In Leuven behaalden de vrouwen op de Agalevlijsten 77,61% van de stemmen. In BHV is dit 60,1% (en dan had ik geen zin meer om op te tellen) Gelukkig wordt het percentage van de sloefpartij omhoog getrokken door de mannelijke allochtonen op de lijst, die halen altijd scores die in de buurt zitten van de dames. Maw, zo politiek correct dat het zielig wordt...
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ![]()
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Idd, die criminaliteit en de meer kwetsbare vrouwen enzo, ik heb ook al dingen meegemaakt... Toch blijkt dat vrouwen proportioneel minder op het blok stemmen dan mannen. Hoe dit komt, wat de reden is, vraag ik me af...
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR,
show that tongue and shake that ass gudiboy. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, we want more, we want more,....
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Als daar meer vrouwen bij zitten dan mannen: voor mij geen probleem. Zitten daar meer mannen bij: evenzo geen probleem. Maar zo'n fake, opgelegd ritsen zoals we dat vaak zien bij Agalev, en de dito ups en down die met dat ritsen gepaard gaan (mannen weinig, vrouwen en migranten veel) door een kiespubliek dat extreem politiek correct is en meer leeft op een wolk dan op deze aardkloot, zijn belachelijk. Vind je ook niet dat postjes toekennen aan vrouwen of migranten, niet omdat ze bekwaam zijn, maar omdat ze vrouw of migrant zijn, juist heel sexistisch en racistisch is?
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Het is mijn stellige overtuiging dat de wereld er een stuk beter zou uitzien, indien de naties door vrouwen zouden bestuurd worden.
Vergis u niet, ik ben wel degelijk een man, maar m'n respect voor de vrouw in het algemeen is vele malen groter dan voor de man. Kijk de geschiedenis er maar op na. Telkens wanneer een samenleving wordt getroffen door een ramp(oorlog, hongersnood, enz.) en alle mannen de moed hebben opgegeven, zijn het de vrouwen die met initiatieven komen, èn er uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn dat de samenleving zich herstelt. Een vrouw past zich nu eenmaal beter aan aan bepaalde omstandigheden. Ze is nuchterder in het berekenen van haar kansen. Hun zorgzame karakter zorgt ervoor dat ze niet zo gauw geweld goedkeuren. En zo kan ik nog uren doorgaan met redenen aan te halen waarom ik de vrouwen hoger acht dan de mannen. Betekent dit dat er géén vrouwen zijn waarop ik geen commentaar heb? Tuurlijk niet.
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Tuurlijk datte, wat zou de wereld er niet "goed" uitzien met overal Isabelleke Durant's en Maria Vogels' aan het bewind! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik bedoelde het stemgedrag van vrouwen als politieke participatie... niet zelf deelnemen aan het beleid. Maar dit tweede steun ik natuurlijk ook ten volle!
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Vrouwen zijn psychisch-intellectueel zwak, en politiek is een strijd om macht waarbij de sterkste wint. In politiek moet men durven over lijken gaan om het doel te bereiken, vrouwen zijn te snel bezorgd. Tenzij het om van die lesbische manwijven gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
2. Vind je dat zelf niet vreselijk sexistisch, democraat?
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Zou het ook kunnen dat vrouwen volgzamer zijn? Ik verontschuldig me bij voorbaat. Ik beweer niet dat dit zo is. Enkel een vraag aan u allen. Ik wil me niet te veel moeilijkheden op de hals halen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() @Luc,
Excuses niet nodig hoor. Uiteindelijk zijn we hier allemaal hypothesen en redenen aan het zoeken. Hoe wij er erover denken... Dat van die interesse, zou wel es goed kunnen. (Maar voor Gudi: hypotheses als 'vrouwen zijn achterlijk' ofzo, aanvaardt 'k niet. ![]() ![]()