Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2006, 15:03   #21
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuw Bekijk bericht
Citaat 2: Het is oa. Bart De Wever zelf ldie de deur van Dewinter heeft platgelopen, om toch maar een mooi plaatstke te krijgen bij het VB... maar hij is tegen de muur gelopen. Bart DW is een grote leugenaar.
En nu ga je die woorden hard maken of je bent zelf een grote leugenaar!

Je hebt jezelf met wat mediatiek lawaai ingekocht bij het VB voor een gemeenteraadszeteltje en nu kom je hier met wat goedkope verhaaltjes nog wat stof doen opwaaien. En jij vindt jezelf dan nog goed geplaatst mensen van overloperij te beschuldigen die wél trouw zijn gebleven aan hun partij in moeilijke momenten, terwijl ze een "marktwaarde" hadden kunnen verzilveren die het duizendvoudige van de jouwe was...

Laatst gewijzigd door zorroaster : 10 januari 2006 om 15:11.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2006, 15:14   #22
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Interessant. Ken je ook het huidige jaartal en de huidige toestand of ben je in 2001 definitief in de seniliteit gesukkeld?
bij mijn weten heeft hij dit nooit tegengesproken. Maar u kan mij altijd een citaat geven waar hij dit wel doet.8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2006, 15:18   #23
jan hyoens

Standaard

Citaat:

Je hebt jezelf met wat mediatiek lawaai ingekocht bij het VB voor een gemeenteraadszeteltje en nu kom je hier met wat goedkope verhaaltjes nog wat stof doen opwaaien. En jij vindt jezelf dan nog goed geplaatst mensen van overloperij te beschuldigen die wél trouw zijn gebleven aan hun partij in moeilijke momenten, terwijl ze een "marktwaarde" hadden kunnen verzilveren die het duizendvoudige van de jouwe was...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoroaster

Verstandige dame, ons Marie-Rose. Alleen zou ze wat realistischer moeten zijn: N-VA en Vlaams Blok halen nooit ofte nimmer op 13 juni voldoende stemmen voor een regeringscoalitie. Zolang geen enkele andere partij met het Blok wil samenwerken, heeft het weinig zin voor de N-VA om met het Blok in zee te gaan. We zijn gedwongen om, als we in de Vlaamse regering zouden stappen, dat met één van de traditionele partijen te doen.
Zeggen dat het met Vlaams Blok ook zou kunnen, is zeker waar. De N-VA verwerpt het cordon sanitaire inderdaad. Maar aangezien het niet haalbaar is, is erover filosoferen verloren tijd.
Ik wil hier de woorden niet herhalen die zoro bij de overstap van MR heeft gebruikt. Maar het bewijst wel dat hij expert is in het kapdraaien!

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 10 januari 2006 om 15:18.
Oud 10 januari 2006, 15:18   #24
zorroaster
Europees Commissaris

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
bij mijn weten heeft hij dit nooit tegengesproken. Maar u kan mij altijd een citaat geven waar hij dit wel doet.8)
Bij mijn weten vertelt hij sinds de oprichting van de N-VA niets anders meer dan dat de N-VA een separatistische partij is en hij voluit voor het separatisme kiest. Me dunkt dat dat toch wel een kleine indicatie is van waar hij voor staat...
Oud 10 januari 2006, 15:21   #25
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten vertelt hij sinds de oprichting van de N-VA niets anders meer dan dat de N-VA een separatistische partij is en hij voluit voor het separatisme kiest. Me dunkt dat dat toch wel een kleine indicatie is van waar hij voor staat...
words, words, words,... als hij dat zo vaak doet moeten er ook bewijzen zwart op wit bestaan! Maar sinds zijn ministerpostje heeft hij niet voor niets de bijnaam "de zwijger" gekregen.
Oud 10 januari 2006, 15:21   #26
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik wil hier de woorden niet herhalen die zoro bij de overstap van MR heeft gebruikt. Maar het bewijst wel dat hij expert is in het kapdraaien!
Ik moet dus mensen veroordelen VOOR ze overlopen, in de hypothese dat ze dat ooit wel eens zouden kunnen doen? Da's best een interessante visie!

Word jij ook nijdig op elke automobilist die je ziet, vanuit de overtuiging dat hij je in de toekomst wel eens van de sokken zou kunnen rijden?
Oud 10 januari 2006, 15:25   #27
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Ik moet dus mensen veroordelen VOOR ze overlopen, in de hypothese dat ze dat ooit wel eens zouden kunnen doen? Da's best een interessante visie!

Word jij ook nijdig op elke automobilist die je ziet, vanuit de overtuiging dat hij je in de toekomst wel eens van de sokken zou kunnen rijden?
geef toe dat het een beetje schizofreen is om iemand de ene dag "verstandig " te noemen en de andere de grofste beledigingen toe te werpen. Je vergelijking gaat trouwens niet op. Ik ga niet iemand die mij voorrang verleent van de weg afrijden en in mekaar rossen. Hoffelijkheid? al van gehoord?
Oud 10 januari 2006, 15:25   #28
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
words, words, words,... als hij dat zo vaak doet moeten er ook bewijzen zwart op wit bestaan! Maar sinds zijn ministerpostje heeft hij niet voor niets de bijnaam "de zwijger" gekregen.
Allez bon, produceert u mij één zwart op wit bestaand bewijs dat Bourgeois nog altijd geen separatist is en ik geloof u... Voorlopig trek ik uw logica gewoon door (eens gezegd, altijd gezegd) en bent u geen haar beter dan de Blokwatchers die nog altijd met materiaal uit de vorige eeuw het VB van C-130-plannen beschuldigen.

Wat verwacht je trouwens dat hij doet als minister om dat te communiceren? Tussen elke commentaar die hij geeft over ambtenarij, toerisme of media een Vlaams-nationale eed smokkelen? "En wat het mediadecreet betreft (ik ben trouwens voor de Vlaamse onafhankelijkheid!!!), ben ik ervan overtuigd dat..."
Oud 10 januari 2006, 15:28   #29
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
geef toe dat het een beetje schizofreen is om iemand de ene dag "verstandig " te noemen en de andere de grofste beledigingen toe te werpen. Je vergelijking gaat trouwens niet op. Ik ga niet iemand die mij voorrang verleent van de weg afrijden en in mekaar rossen. Hoffelijkheid? al van gehoord?
Morel is nog altijd een verstandige dame. Ze heeft haar politieke waarde uitstekend verzilverd. Maar dat maakt haar niet minder een goedkope overloopster me dunkt...

Had ik het trouwens over "voorrang verlenen" in mijn vergelijking? De partij waar je voor militeert verraden, overlopen voor een zeteltje en dat vervolgens verdienen door je oude partij systematisch te gaan bekladden, is in mijn vergelijkingsindex toch iets anders dan "voorrang verlenen"...
Oud 10 januari 2006, 15:31   #30
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Allez bon, produceert u mij één zwart op wit bestaand bewijs dat Bourgeois nog altijd geen separatist is en ik geloof u... Voorlopig trek ik uw logica gewoon door (eens gezegd, altijd gezegd) en bent u geen haar beter dan de Blokwatchers die nog altijd met materiaal uit de vorige eeuw het VB van C-130-plannen beschuldigen.
Uw semantische trucjes zullen u niet redden! Ik poneer hier een stelling die ik bewijs met twee citaten. De bal ligt dusin uw kamp om recentere voorbeelden te geven om mijn stelling te ontkrachten. En persoonlijke aanvallen laten mij koud, dus wees een beetje volwassen.

Citaat:
Wat verwacht je trouwens dat hij doet als minister om dat te communiceren? Tussen elke commentaar die hij geeft over ambtenarij, toerisme of media een Vlaams-nationale eed smokkelen? "En wat het mediadecreet betreft (ik ben trouwens voor de Vlaamse onafhankelijkheid!!!), ben ik ervan overtuigd dat..."
? Dus een minister mag voor u enkel uitspraken doen die over zijn bevoegdheden gaan? Dan is hij een unicum in de geschiedenis! en bovendien komthet hem goed uit want zijn bevoegdheden zijn ongevaarlijk voor de belgsiche staat. Kom toon eens u goede wil : 1 citaat met bronvermelding.

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 10 januari 2006 om 15:32.
Oud 10 januari 2006, 17:33   #31
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
citaat 1: Ik heb niet gezegt dat de N-VA schuldig is aan die zogenaamde verkrachtingen é, maar ze willen wel met de verkrachter in Bed kruipen!!
Citaat:
Citaat 2: Het is oa. Bart De Wever zelf ldie de deur van Dewinter heeft platgelopen, om toch maar een mooi plaatstke te krijgen bij het VB... maar hij is tegen de muur gelopen. Bart DW is een grote leugenaar.
Zoals eerder gezegt, zult u dit hier moeten zwart op wit hard maken!
Ik heb nergens FDW hiermee zien uitpakken. Zelfs niet tijdens het debat dat FDW nog nooit eerder zo onder tafel is geveegd als voordien.

Citaat:
Citaat 3: Volgens mijn informatie (verschillende bronnen, ook vanuit de N-VA) wist de N-VA al lang dat ze de BHV-kwestie gingen verliezen!! Maar door al die deadlines te stellen.... enzo, hebben ze hun basis tot en met hun eigen partijraadsleden (en zelfs partijbestuursleden) gewoon belogen en bedrogen. (en dan heb ik het nog niet over hun kiezers é)
De enige die hier zit te liegen ben jij! Ik zit al jaren in de partijraad. Het partijbestuur en BDW hebben elke zet in het dossier haarfijn gerapporteerd.

trouwens, U hebt u kandidaat gesteld voor de partijraad en het partijbureau van de partijraad(!?) nauwelijks enige weken later laat u zich omkopen met betere(?) persoonlijke perspectieven in het VB. Dit zegt veel over uw motivatie om de N-VA aan te vallen, en om over te lopen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2006, 17:39   #32
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alsof ik voor een gemeenteraadszeteltje zou overstappen....
Dat gemeenteraadszeteltje had ik ook wel gehad hoor, als ik bij N-VA was gebleven hoor, want het was de bedoeling van N-VA Malle om kartelgesprekken aan te gaan met CD&V (de n-va in Malle had onder mijn voorzitterschap al "verkennende gesprekken" gevoerd). De Kartelplannen waren toen al zeer concreet en intussen is het zeker dat er een kartel CD&V N-VA in Malle zal komen!! Omdat ik het lokale boegbeeld van de n-va was, zou ik zeker een gemeenteraadszetel krijgen, en bij een goede verkiezingsuitslag zat er eventueel een schepenzetel in. Maar die ambitie heb ik opgeborgen uit politieke overtuiging !!!!

Conclusie, ik weet niet of jij mij goed kent, maar je liegt zelf, of je zegt dingen die je gewoon niet weet. Of gaat die roddel van jou rond binnen N-VA kringen?? Het zou niet de eerste leugen zijn die de n-va top onder z'n kader en basis verspreidt.

Trouwens kun jij het tegendeel bewijzen? (ivm. Bart De Wever??)
Oud 10 januari 2006, 17:48   #33
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
De enige die hier zit te liegen ben jij! Ik zit al jaren in de partijraad. Het partijbestuur en BDW hebben elke zet in het dossier haarfijn gerapporteerd.

trouwens, U hebt u kandidaat gesteld voor de partijraad en het partijbureau van de partijraad(!?) nauwelijks enige weken later laat u zich omkopen met betere(?) persoonlijke perspectieven in het VB. Dit zegt veel over uw motivatie om de N-VA aan te vallen, en om over te lopen.
Ja, Bart De Wever heeft het dossier haarfijn gerapporteerd. Klopt, hij heeft vooral uitgebreid gerapporteerd, maar hoe meer hij rapporteerde, hoe meer hij begon te liegen. Zijn eigen partijraad é.

Ik ben overgestapt omdat ik mij belogen en bedrogen voelde door de N-VA. En omdat ik in het VB al langer een goede partij voor mij zag natuurlijk. Welke "persoonlijke perspectieven" bedoel je eigenlijK? Ik heb toch het recht om zelf politieke keuzes te maken, om zelf een bepaalde politieke ideologie te hebben? Vrije meningsuiting, weet je wel?

Dat zogenaamde "gemeenteraadszitje" heb ik daarnet (zie andere tussenkomst) al uit de doeken gedaan, dus kom daar alvast niet mee af. Of ga je sugereren dat ik ineens een parlementair mandaat heb beloofd gekregen. Vergeet dat ook al maar!!
Oud 10 januari 2006, 17:52   #34
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Ik dacht toch dat CD&V en N-VA bij niet-splitsing van BHV elke samenwerking met de federale regering zou opzeggen? Wat is daar van in huis gekomen?

Trouwens hadden CD&V en N-VA dan niet het minste vermoeden dat VLD en SP.A-Spirit in de B-H-V kwestie overstag zouden gaan voor de macht? Van één Vlaams front is nooit sprake geweest. Ten eerste de Vlaamse reflex van VLD en SP.A-Spirit! Twee zonder het Vlaams Belang is er géén Vlaams front.
Je hebt gelijk!! En meer nog, na de BHV crisis, kwamen zelfs nog de verklaringen van Bart De Wever, dat ze wel eens met de PS zouden willen regeren enzo...
Oud 10 januari 2006, 18:14   #35
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, Bart De Wever heeft het dossier haarfijn gerapporteerd. Klopt, hij heeft vooral uitgebreid gerapporteerd, maar hoe meer hij rapporteerde, hoe meer hij begon te liegen. Zijn eigen partijraad é.

Ik ben overgestapt omdat ik mij belogen en bedrogen voelde door de N-VA. En omdat ik in het VB al langer een goede partij voor mij zag natuurlijk. Welke "persoonlijke perspectieven" bedoel je eigenlijK? Ik heb toch het recht om zelf politieke keuzes te maken, om zelf een bepaalde politieke ideologie te hebben? Vrije meningsuiting, weet je wel?

Dat zogenaamde "gemeenteraadszitje" heb ik daarnet (zie andere tussenkomst) al uit de doeken gedaan, dus kom daar alvast niet mee af. Of ga je sugereren dat ik ineens een parlementair mandaat heb beloofd gekregen. Vergeet dat ook al maar!!

Ik ben onlangs naar een debat met Bart De Wever geweest. Er waren veel van die zageventen aanwezig, die zich van te voren zelf zo opgejut hadden dat ze nog niet meer hoorden wat Bart zei.

Op een gegeven moment zegt Bart (in welk debat doet niet ter zake): "Ook ik heb hier schuld aan". Daarmee vliegt al onmiddellijk een VBer op en roept: "ziet ge wel, het zijn altijd anderen geweest".

Awel, zo reageren de meeste VBers op dit forum, ze luisteren (lezen) niet naar argumenten maar zijn onmiddellijk in de tegenaanval.

Ook bij de VVB (VBers) hebben steeds dezelfde mensen steeds dezelfde grote mond, maar oplossingen aanreiken, ho maar, dat is nets iets teveel gevraagd. En deze mensen vragen ons om samen te werken.
Oud 10 januari 2006, 18:59   #36
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik ben onlangs naar een debat met Bart De Wever geweest. Er waren veel van die zageventen aanwezig, die zich van te voren zelf zo opgejut hadden dat ze nog niet meer hoorden wat Bart zei.

Op een gegeven moment zegt Bart (in welk debat doet niet ter zake): "Ook ik heb hier schuld aan". Daarmee vliegt al onmiddellijk een VBer op en roept: "ziet ge wel, het zijn altijd anderen geweest".

Awel, zo reageren de meeste VBers op dit forum, ze luisteren (lezen) niet naar argumenten maar zijn onmiddellijk in de tegenaanval.

Ook bij de VVB (VBers) hebben steeds dezelfde mensen steeds dezelfde grote mond, maar oplossingen aanreiken, ho maar, dat is nets iets teveel gevraagd. En deze mensen vragen ons om samen te werken.
Men kan dit helaas ook omkeren.
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2006, 19:30   #37
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alsof ik voor een gemeenteraadszeteltje zou overstappen....
Dat gemeenteraadszeteltje had ik ook wel gehad hoor, als ik bij N-VA was gebleven hoor, want het was de bedoeling van N-VA Malle om kartelgesprekken aan te gaan met CD&V (de n-va in Malle had onder mijn voorzitterschap al "verkennende gesprekken" gevoerd). De Kartelplannen waren toen al zeer concreet en intussen is het zeker dat er een kartel CD&V N-VA in Malle zal komen!! Omdat ik het lokale boegbeeld van de n-va was, zou ik zeker een gemeenteraadszetel krijgen, en bij een goede verkiezingsuitslag zat er eventueel een schepenzetel in. Maar die ambitie heb ik opgeborgen uit politieke overtuiging !!!!

Conclusie, ik weet niet of jij mij goed kent, maar je liegt zelf, of je zegt dingen die je gewoon niet weet. Of gaat die roddel van jou rond binnen N-VA kringen?? Het zou niet de eerste leugen zijn die de n-va top onder z'n kader en basis verspreidt.

Hahaha, maar jongen toch! Denk je nu echt dat je die praatjes verkocht krijgt aan mensen die wél weten hoe de vork in de steel zit? Je hele verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar.

Jammer maar helaas is/was de N-VA-afdeling in Malle niet van de sterkste. Als je met zo'n zwakke achterban op een kartellijst gaat staan, wetende dat de lijststem afgeschaft zal worden, weet je op voorhand dat je plaats sowieso een strijdplaats zou worden. Heel dat verhaal over "boegbeeld van de afdeling" en "zeker een gemeenteraadszetel" is dus los zand. Bovendien ben je met zo'n groot lawaai bij CD&V afgekomen (je eiste inderdaad een schepenzetel, zonder rekening te houden met wat je zelf kon inbrengen in het kartel), dat de CD&V al snel genoeg van je kreeg en zowel arrondissementeel als nationaal liet verstaan dat ze een kartel niet meer zagen zitten. En dan kon je het natuurlijk helemaal vergeten

En dan komt opeens het Belang opdagen, die in Malle meer zetels hebben dan ze kwijt kunnen (enkele van hun zetels staan gewoon open omdat hun verkozenen het afbolden) en die al een tijd systematisch N-VA'ers aanspraken met de belofte dat ze sowieso een zetel hadden. Niemand moest ervan weten, behalve één klein opportunistje van derde garnituur in Malle.

Vervelend hé, iemand die weet hoe het echt is gelopen? Ik zit genoeg binnen de N-VA en CD&V-structuren om te weten hoe beide partijen over de situatie dachten en toen ik dan via enkele andere contacten te weten kwam welk lulverhaal jij overal ophing over de reden van je vertrek, viel ik bijna van mijn stoel.
Oud 10 januari 2006, 19:33   #38
zorroaster
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is dit om te lachen bedoeld? Je beweert zonder enig bewijs dat De Wever zich bij het VB heeft aangeboden en vervolgens acht je je stelling bewezen omdat de anderen iets dat nooit heeft plaatsgevonden, niet kunnen aantonen.

De logica ervan ontgaat me helemaal, maar ze past natuurlijk wonderwel in de naïef-opportunistische strategie die ook Morel eigen is: Je bent als nieuwbakken VB'er maar waard wat je je ex-partij kan aandoen en daar ben je kennelijk druk mee bezig.
Oud 10 januari 2006, 20:20   #39
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahaha, maar jongen toch! Denk je nu echt dat je die praatjes verkocht krijgt aan mensen die wél weten hoe de vork in de steel zit? Je hele verhaal hangt met haken en ogen aan elkaar.

Jammer maar helaas is/was de N-VA-afdeling in Malle niet van de sterkste. Als je met zo'n zwakke achterban op een kartellijst gaat staan, wetende dat de lijststem afgeschaft zal worden, weet je op voorhand dat je plaats sowieso een strijdplaats zou worden. Heel dat verhaal over "boegbeeld van de afdeling" en "zeker een gemeenteraadszetel" is dus los zand. Bovendien ben je met zo'n groot lawaai bij CD&V afgekomen (je eiste inderdaad een schepenzetel, zonder rekening te houden met wat je zelf kon inbrengen in het kartel), dat de CD&V al snel genoeg van je kreeg en zowel arrondissementeel als nationaal liet verstaan dat ze een kartel niet meer zagen zitten. En dan kon je het natuurlijk helemaal vergeten

En dan komt opeens het Belang opdagen, die in Malle meer zetels hebben dan ze kwijt kunnen (enkele van hun zetels staan gewoon open omdat hun verkozenen het afbolden) en die al een tijd systematisch N-VA'ers aanspraken met de belofte dat ze sowieso een zetel hadden. Niemand moest ervan weten, behalve één klein opportunistje van derde garnituur in Malle.

Vervelend hé, iemand die weet hoe het echt is gelopen? Ik zit genoeg binnen de N-VA en CD&V-structuren om te weten hoe beide partijen over de situatie dachten en toen ik dan via enkele andere contacten te weten kwam welk lulverhaal jij overal ophing over de reden van je vertrek, viel ik bijna van mijn stoel.
Ach ja, Precies of een jij iets van Malle afkent... Er was helemaal nog geen akkoord met de CD&V, dat is waar, maar het was wel degelijk de bedoeling om dit zo te doen. Men heeft na mijn vertrek de gesprekken gewoon verdergezet die ik had opgestart!!!! Vraag het aan M Verm. het huidige boegbeeld van N-VA in Malle, Vraag het aan alle bestuursleden van N-VA afdelingVoorkempen... (waaronder Malle behoort, en waarvan ik afdelingsvoorzitter ben geweest), zij zullen mijn verhaal bevestigen!!

Ten tweede zullen zij ook bevestigen, dat we ook met andere partijen contacten hadden, en dat we in Malle zelfs iets beter bij de VLD paste (omdat die in Malle ook mee oppositie voerde). Dit heeft zelfs in de krant (lokale pagina "Metropool-noord" van GVA) gestaan!!! Persoonlijk geloofde ik meer in dit scenario, maar de meerderheid van de afdeling verkoos de CD&V... waar ik mij als democraat mij bij heb neergelegd. Met de VLD is er wel (net zoals met cd&v) onder mijn leiding een "verkennend" gesprek geweest. Het lag ook in onze strategie om met meerdere partijen te praten zodat we een ruimere keuze konden creëren, en niets te nemen of te laten was.

Heel deze strategie is uitvoering besproken in vergaderingen met bestuursleden en actieve leden van N-VA uit Malle. Ook het afdelingsbestuur Voorkempen is hier systematisch over gebriefd, en heeft ook zijn zegje kunnen doen.

Eigenlijk gaf ik deze informatie liever niet, omdat ik de partijstrategie van mijn ex-partij wat blootgeef, en dit normaal tot de "bedrijfsgeheimen" hoort. Maar je hebt je met je leugens, uitgedaagd, wat ik zeer jammer vindt voor de N-VA.

Ik daag je dan ook uit, om mij persoonlijk te mailen (als je mij dan toch zo goed kent, heb je wellicht ook mijn e-mail adres) en te vertellen waarvan jij dat verhaal zoal hebt.

Maar ik spreek daar dan liever verder privé over met jou, omdat het tenslotte toch over interne informatie gaat.
Ik heb altijd goed samengewerkt met de N-VA'ers uit Malle en de Voorkempen, Enkele onder hen zie, ik ook nog regelmatig. Ze zijn ook zo vriendelijk geweest, om mij op de hoogte te houden, en mij als één van de eerste 'exteren', het nieuwe CD&V/N-VA-kartel mee te delen. Ik hoop dat jij begrijpt dat ik deze mensen dan ook liever niet persoonlijk en publiekelijk door het slijk zou halen.

Ik hoop dat je mij mailt. Groetjes Pieter
Oud 10 januari 2006, 21:53   #40
KVE
Provinciaal Statenlid

KVE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit om te lachen bedoeld? Je beweert zonder enig bewijs dat De Wever zich bij het VB heeft aangeboden en vervolgens acht je je stelling bewezen omdat de anderen iets dat nooit heeft plaatsgevonden, niet kunnen aantonen.

De logica ervan ontgaat me helemaal, maar ze past natuurlijk wonderwel in de naïef-opportunistische strategie die ook Morel eigen is: Je bent als nieuwbakken VB'er maar waard wat je je ex-partij kan aandoen en daar ben je kennelijk druk mee bezig.
Je hoeft niet van het Vlaams Belang, CD&V of N-VA te zijn om te weten dat BDW meermaals aanbood op de Amerikalei. Dit is géén fabeltje.
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be