Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2006, 01:58   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Aan je schrijfsels te zien ben je zelf de Nederlandse taal nog niet machtig.
Dat de kiezers van het VB niet de meest intellectuelen zijn, is dan ook geen staatsgeheim.

[SIZE=1](Gelieve hier niet te hard aanstoot aan te nemen maar het u wel te laten aanzetten tot nadenken...)[/SIZE]
Oud 16 februari 2006, 08:07   #22
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Maar wat hij zegt, klopt wel...
Ik weet het niet. Ik snap dat allochtonentaaltje niet.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 11:44   #23
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Alle zever is natuurlijk goed om de eigen verantwoordelijkheid onder de mat te vegen. Die drie kelen die werden overgesneden zijn natuurlijk veel spectaculairder dan het platbombarderen van Irak en Afghanistan, het uitmoorden van meer dan 100.000 mensen die niet eens geteld worden.

Maar die mensen die niet eens waard zijn opgenomen te worden in databanken, waarvan men doet of ze nooit bestaan hebben, die ging men wel 'vrijheid' en 'democratie' brengen. Ondertussen werd er alleen maar beslag gelegd op hun olie.
Tiens, 95 % van de slachtoffers in Irak zijn wel gemaakt door uw "vrijheidsstrijders" daar hoor.

Kijk maar eens naar die ongelofelijk grappige websites waar ze de cijfers bijhouden en alles in de schoenen van de amerikanen proberen te steken.
Als er daar iemand omkomt door een autobom is het nog de schuld van de US.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 12:00   #24
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Valt toch weer geen klein beetje op dat uitgerekend diegenen die het moorden, verwoesten en plunderen van Irak en Afghanistan verdedigen, moord en brand schreeuwen als er hier en daar wat islamitische betogers door het lint gaan.
Zoals het opvalt dat uitgerekend diegenen die het moorden en afbranden verdedigen, moord en brand schreeuwen als er een cartoon verschijnt die dat terrorisme aanklaagt.[/quote]
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2006, 16:32   #25
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Ik weet het niet. Ik snap dat allochtonentaaltje niet.
Moet ik het voor u in het Nederlands vertalen?

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 16 februari 2006 om 16:32.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 20:31   #26
Queensburry
Gouverneur

Queensburry's schermafbeelding

Standaard Genoeg flauwekul

Zeveren kan men beter doen in het café.
Een forum kan dienen om de waarheid te tonen.

Waarschuwing!!! Alleen voor wie een sterke maag heeft, hier een video door moslims gemaakt over wat ze doen met andersgelovigen in Nepal:

http://execution6.tripod.com/NepaleseExecutions.wmv

Ik wil hiermee niet zomaar wat shockeren, gewoon tonen waarmee we te maken hebben, en dat het eindelijk tijd is om er ERNSTIG mee om te gaan, en niet in slogans voor of tegen.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 22:58   #27
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

waar zullen "de jongeren" dit week-end toeslaan?
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2006, 01:19   #28
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Eens hoog tijd om samen eens naar de rechter te stappen met da boekske van die woestijnrover mohammed en te laten zien da we het beu zijn, kotsbeu, zo beu as kouwe pap, ik in ieder geval wel.
Ik zeg da nie voor te lachen zenne, tis menens.
altijd leuk dat er iemand initiatief wilt, maar laat het nu niet bij woorden aub. dan kan men daarna zeggen dat het gerecht niet werkt, enz.. waar ik niet bij kan is dat men niet wilt leren uit onze fouten uit het verleden. haat kan men niet oplossen met haat, als men zich zo intelligent aamt waarom kan men die mensen niet raken met woorden.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2006, 01:28   #29
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

Zeveren kan men beter doen in het café.
Een forum kan dienen om de waarheid te tonen.

Waarschuwing!!! Alleen voor wie een sterke maag heeft, hier een video door moslims gemaakt over wat ze doen met andersgelovigen in Nepal:

http://execution6.tripod.com/NepaleseExecutions.wmv

Ik wil hiermee niet zomaar wat shockeren, gewoon tonen waarmee we te maken hebben, en dat het eindelijk tijd is om er ERNSTIG mee om te gaan, en niet in slogans voor of tegen.
weer zo iets, heb jij je nooit afgevraagd waarom je niet in de media komt als jij door het groen licht rijd. er zijn uiteraard problemen die ik zeker niet wil ontkennen of minimaliseren, maar vergeet niet dat de er zich 1.3miljard moslims bevinden op deze aarde. als het een taak is voor de moslims om ongelovige af te slachten dan moet ik zeggen dat men zeer slecht bezig is

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 18 februari 2006, 11:10   #30
Queensburry
Gouverneur

Queensburry's schermafbeelding

Standaard het voordeel van de twijfel?

Beste Khalid,
Ik veronderstel dat je zelf een moslim bent en dat je verontwaardigd bent dat de Islam nu als synoniem wordt beschouwd van terrorisme, om over het verschrikkelijke filmpje dat ik hierboven heb gepost nog maar te zwijgen.
Zoals ieder beschaafd mens ben ik opgegroeid met de idee dat iedereen het voordeel van de twijfel krijgt, tot de feiten het tegendeel bewijzen.
Wel, we zijn op het punt gekomen dat het tegendeel IS bewezen en de Islam niet langer het voordeel van de twijfel krijgt.
Je mag dan nog gaan roepen over discriminatie en via politiek correcte politici anti-rasicimewetgeving laten stemmen, het haalt allemaal niets uit.
Respect verkrijg je niet door een wet, respect moet je verdienen. Het is aan de Moslimlanden om zich zelf te bewijzen: democratie invoeren, terrorisme en corruptie bestrijden, rechten voor vrouwen en minderheden, beter onderwijs en werkgelegenheid, enz. Je mag gerust geloven in Allah, Sinterklaas of andere flauwekul, zolang je die mening maar niet aan anderen oplegt.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2006, 12:19   #31
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Beste Khalid,
Ik veronderstel dat je zelf een moslim bent en dat je verontwaardigd bent dat de Islam nu als synoniem wordt beschouwd van terrorisme, om over het verschrikkelijke filmpje dat ik hierboven heb gepost nog maar te zwijgen.
Zoals ieder beschaafd mens ben ik opgegroeid met de idee dat iedereen het voordeel van de twijfel krijgt, tot de feiten het tegendeel bewijzen.
dus als er morgen een paar autochtonen, een allochtoon afslacht moet ik dan gaan roepen van zie de wel de belgen zijn allemaal racistiche moordenaars. gij moet begrijpen dat de media alleen maar uit is op sensatie.

Citaat:
Wel, we zijn op het punt gekomen dat het tegendeel IS bewezen en de Islam niet langer het voordeel van de twijfel krijgt
als u er zo zeker van bent waar blijven dan de aanklachten

Citaat:
Respect verkrijg je niet door een wet, respect moet je verdienen.
helemaal mee eens, maar dit geldt niet alleen voor de arabische landen
Oud 23 februari 2006, 00:04   #32
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Valt toch weer geen klein beetje op dat uitgerekend diegenen die het moorden, verwoesten en plunderen van Irak en Afghanistan verdedigen, moord en brand schreeuwen als er hier en daar wat islamitische betogers door het lint gaan.
Het valt nog harder op dat al diegenen die de aanslagen in NY, Madrid, Londen, en de ongeloofelijke hypocriete overdreve actie van hun moslimbroedertjes mbt de Deense cartoons moord en brand schreeuwen dat dit een zij wat agressieve maar begrijpelijke reactie's zijn, op de verdrukkingen van het Westen.
Net zoals u probeert een misplaatst schuldgevoel te implementeren, want O ja...die Amerikanen zijn daar binnengevallen, en hebben daar dood en vernieling veroorzaakt, het is allemaal de schuld van de Amerikaan en de Israeli..enz, fijntjes vergeet u wel te melden dat de Amerikaan het Land van een dictator heeft bevrijd en er een poging doet om er een democratie te vestigen.
Dat het moslimbroeders onder elkaar zijn die elkaar uitmoorden, om deze ontwikkeling met alle geweld tegen te gaan.
In alle hoop goken de fundamentalisten erop dat zij hun "macht" over de verdrukte groep kunnen handhaven.
Het is onder het bewind van massa moordenaar Hoesein, dat er tal van onschuldigen, verzetstrijders, critisi, en dergelijke zijn vermoord, verdwenen, gemarteld enz..
Of bent u de inval in Iran al vergeten, alsook de genocide met mosterdgas...
Het is dankzij de Amerikaan dat de gehele bevolking een kans op democratie krijgt, vele zijn de Amerikaan er dankbaar voor, en willen nu op eigen benen staan.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2006, 13:54   #33
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Het is dankzij de Amerikaan dat de gehele bevolking een kans op democratie krijgt, vele zijn de Amerikaan er dankbaar voor, en willen nu op eigen benen staan.
wat is democratie toch mooi. men moet de amerikanen toch dankbaar zijn. en geloof mij, de reden dat mensen op hun eigen benen willen staan is omdat zij der geen hebben.

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 1 maart 2006, 20:07   #34
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
wat is democratie toch mooi. men moet de amerikanen toch dankbaar zijn. en geloof mij, de reden dat mensen op hun eigen benen willen staan is omdat zij der geen hebben.
Tja...u zal u bloed hoogstwaarschijnlijk niet gaan vergieten, laf als men is laat men anderen dit eerst doen, om deze later dan te kunnen vergruisen...

Oud 2 maart 2006, 00:24   #35
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Tja...u zal u bloed hoogstwaarschijnlijk niet gaan vergieten
waarom zou ik. moet ik mijn leven op het spel zetten voor een machtswissel van twee terroristen. Bush doet nu alsof hij geeft om de irakeze bevolking. maar als hij om hen geeft waarom was dit dan niet de reden om deze oorlog te starten. en trouwens oorlog is mijn eerste optie niet om een conflict optelossen.

Citaat:
laf als men is laat men anderen dit eerst doen, om deze later dan te kunnen vergruisen...
laf is men als men de waarheid van deze oorlog niet onder ogen willen zien

Oud 2 maart 2006, 14:32   #36
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
waarom zou ik. moet ik mijn leven op het spel zetten voor een machtswissel van twee terroristen.
Dus...

Citaat:
Bush doet nu alsof hij geeft om de irakeze bevolking. maar als hij om hen geeft waarom was dit dan niet de reden om deze oorlog te starten.
U denkt natuurlijk dat het om de olie te doen was...
Wat misschien kan hebben mee gespeeld, maar dictator/moordenaar Hoesein was al langer een dooren in het oog, ook ten tijden van Clinton.
Neemt nog altijd niet weg dat de Irakezen nu bevrijd zijn van een dictator.

Citaat:
en trouwens oorlog is mijn eerste optie niet om een conflict optelossen.
plat op de buik gaan voor dreigementen, is ook geen oplossing...

Citaat:
laf is men als men de waarheid van deze oorlog niet onder ogen willen zien
laf is men als men weet dat een volk gebukt gaat onder een dictator, en er niets aan wil verhelpen...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be