![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner mij de gesprekken met vrienden en Vlamingen. Mensen zijn gewoon zot aan het worden van de paranoia. Islam hier , Islam daar , het is absurd aan het worden. Liberale mensen die ik een jaar niet meer heb gezien , zijn op korte tijd racisten geworden. Nee geen politiek incorrecte mensen , racisten. Paranoia is een ziekte en het is besmettelijk. Kijk eens naar dit forum Je bent er ondertussen al aan gewend misschien C uit W , maar je moet eens stil staan en lezen wat er hier allemaal gesuggereerd wordt. De angst en paranoia druipt van mijn scherm als ik op dit forum posts lees. De vijand is links , de vijand is rechts , de vijand is Islamist. Racist! Linkse rat! Absurd gewoon. Enfin , dat bedoel ik met de cultuur van angst. Ik weet heus dat je niet met knikkende knieen zit ![]() Laatst gewijzigd door Max : 15 januari 2006 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Max vergeet zijn belangrijke vaststelling: Hier moet je werken.
Moest men dat in België ook toepassen, zou er heel veel veranderen. En hij mag natuurlijk houden van de 'melting pot', maar meeste eenvoudige mensen houden daar niet van. Of de Britten altijd winners zijn geweest denk ik niet. Ze speelden op vrij korte tijd heel hun machtig koloniaal systeem kwijt, en houden nu het handje vast van grote broer de VSA Ik vermoed ook dat Max een talentvolle jonge man is. Die beleeft dan, in een land dat aan ijverige werkers veel mogelijkheden biedt, een goede tijd. Het weze hem gegund. Maar de vraag is, wat gebeurt er met oudere mannen zonder talent. Ik vrees dat het een beetje de wet van de jungle is. Laatst gewijzigd door luc broes : 15 januari 2006 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
|
![]() Citaat:
De bangeriken zijn zij die expansie nastreven. Wat niet van hen is bevreest hen. Ik zou zo zeggen: de Liberalen en de Islamieten ![]() Citaat:
Citaat:
Ze zouden 300 jaar geleden een politiek internet forum moeten hebben ze spraken er van de dreiging van dit of dat Europees land, van de loge, van kerkelijke sekten, van de joden (nu nog altijd zo) Citaat:
De cultuur van angst die je hier waarneemt is eerder een cultuur van ongenoegen (over het beleid)+ een gebrek aan eenheid. Meer niet.
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 15 januari 2006 om 18:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() [quote=Max;1509105 1)...Het basis idee , dat Vlaanderen overspoeld werd , is gebaseerd op pure angst.
2)...Je denkt dat Vlaanderen vol is? Joeng , Vlaanderen is leeg t.o.v. hier. 3)... Ik denk dat de meesten wel begrijpen dat "werken of de sloot" de profiteurs en goudzoekers er uit filtert. [/quote] 1) Het basis idee dat Engeland overspoeld wordt bestaat evenzeer. Zie maar de strenge controles van schepen uit zeebrugge naar Engeland. Waarop is dat idee gebaseerd? 2) Vlaanderen is veel dichter bevolkt dan Engeland. Hoe kan Vlaanderen dan leeg zijn t.o.v. Engeland 3) Zeer juist, in Engeland is het 'werken of de sloot' hier krijgt men onmiddellijk zeer veel toegeschoven, advokaten inbegrepen. Profiteurs worden er dus niet uitgefilterd! Daardoor is heel je redenering fout om Vlaanderen met Engeland te vergelijken fout! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom vertrek je niet gewoon richting US? Het is daar nog véél beter voor dat soort nestbevuilende sukkels jij. Je bent toch niet bang om het vliegtuig te nemen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() hahahahahah, jij grapjas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nestbevuilend ... alsof ik iets te danken heb aan uw soort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De reden waarom ze naar GB willen is omdat ze er zonder paspoort mogen rondlopen dacht ik.
Je hebt er idd veel nationaliteiten, maar de ene zijn de andere niet. Laatst gewijzigd door colargo : 15 januari 2006 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Weldra is het een schande dat je nog altijd bij diezelfde vrouw bent.
Leve de vooruitgang van de beschaving! Laatst gewijzigd door luc broes : 16 januari 2006 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(cijfers per week) Ge staart u blind op GDP , ge kijkt ni naar de rente , de overheidsschuld , de loonkost en ge vergeet de taxen en sociale zekerheid af te trekken. Belgie hoort bij de landen met de grootste loonkost en hoogste taxen in de wereld. Da's niet allemaal voor u he , dat brutoloon ![]() Als loontrekkende verdien ik bruto 218% meer dan in Belgie en netto 319% meer dan in Belgie. Als freelancer ,tja , verdien ik +500% meer en ik ben ook verzekerd dan. Het enige wat hier heel duur is , is wonen. Ik betaal hier een 1.8 maal meer huishuur dan in Belgie. Ik weiger buiten de stadsrand te leven , dus dat is mijn keuze. Ze moeten dringend huizen bijbouwen hier. Voor de rest hield ik in het begin een index van mijn uitgave bij. Ik betaal ongeveer gemiddeld 1.2 maal meer voor te leven in London dan in Vlaanderen. Valt goed mee. De eindbalans is meer dan positief. Citaat:
Er is wa meer nodig dan wa zotten met bommen om deze werkende multiculturele maatschappij plat te krijgen. Een 'makak' die een handtaske trekt en de wereld vergaat bij u zeker he? ![]() Laatst gewijzigd door Max : 16 januari 2006 om 12:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() idd er zijn zelf veel britten die huizen kopen in bepaalde vlaamse steden zoals het venetië v/h noorden
![]() En idd zeggen dat de prijs in london decadent is. Ook the docklands zijn voor yuppies. Denk dat nieuwe wagens ook duurder zijn in the UK. Als ik zie dat ze naar hier komen om er enen te kopen! Wat het handtaske betreft, indien een mes ergens in u terecht zou komen dan zou uw wereld wel eens kunnen vergaan. Zoals destijds met die minderjarige marokkaan die een staaf op een man z'n schedel sloeg en na enkele dagen dood was. Zijn wereld was vergaan en ik denk die van z'n familie ook. Laatst gewijzigd door colargo : 16 januari 2006 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het gaat niet lang duren voor ik met mijn ponden wa immobilien kom opkopen in Vlaanderen. Mooie taxfree opbrengst en veiligheidsnet. |
|
![]() |
![]() |