![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dat eens met de fiets doen!
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw nonkel woonde in dezelfde straat?
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar die
![]() Die uitvoering van de Celica is een van de mooiste japanse wagens ooit volgens mij.
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Afghanistan is in 2002 officieel welgeteld 1 Toyota verkocht ... het overgrote deel kwam via Zeebrugge op een minder officiële manier.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, de trein, de bus, de tram, de voeten, de fiets,...
Dat kennen we. Bij mijn huidige job kan ik met openbaar vervoer gewoonweg niet op tijd op mijn werk geraken. Ik moet beginnen voor de eerste bus hier passeert. (En die gaat dan ook nog eens de verkeerde kant op). Ik carpool nu. Bij mijn vorige werk zou het net gegaan hebben maar moest ik om 6u vertrekken om om 8u30 op mijn werk te zijn. 40 km verderop. ![]() En de job daarvoor snorde ik met een bedrijfswagentje rond dat ik alvast niet op de parking bij den baas liet staan om dan met de bus naar ginder te carren. Niets menselijks is mij vreemd. Ook opmerkelijk; men hoort altijd over het milieuvriendelijke aspect van het openbaar vervoer. Nu zie ik hier in't dorp 's morgens de bussen wel volzitten maar als je de ieder uur voorbijrijdende bus in de loop van de dag bekijkt (pakweg 10-16u) zie ik regelmatig lege of bijna lege bussen voorbijkomen. Jaja, een chauffeur zit er altijd wel in natuurlijk. Is dat zo milieuvriendelijk? Van die ellenlange passagierblikken laten rondstomen op lieeeters diesel terwijl er amper volk in zit?
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uwe kaaikwatch al ineengereden of wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Neenee, maar iemand waar ik 90% van de tijd mee in dezelfde ploeg sta woont hier 200m vandaan... Vrij idioot om dan met twee auto's te rijden dachten wij zo stil in ons hoofd.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 18 september 2008 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Echt, altijd eh... Ik heb 'em voorgesteld om om beurten te rijden maar hij rijdt toch liever zelf omdat hij ondertussen weet dat ik niet altijd even vinnig uit mijn bed spring 's morgens. En 't is er zo enen die nogal graag op tijd komt. En ondertussen al naar mijne gsm belt een kwartiertje voor-ie vertrekt ook. ![]() ![]()
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij is dat er zo enen die ge uw job erbij kunt laten doen terwijl gij thuisblijft en de pré opstrijkt ook ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De afspraak is ook; als er ene vreselijk overslaapt, rijdt den andere al gewoon door en die tikt dan voor de twee. Ook een afspraak; als je met de vroege met ne kater komt werken krijg je -forfaitair- 2 uur vrijaf. Bij zware katers kan dat oplopen tot 4u. De andere drie houden dan je job mee in de gaten. Zo kan onze ploeg tot 2 katers te lijf. Den baas moest blij zijn met zo'n gasten!
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, eerlijk is eerlijk, er zijn nadelen ook hoor.
Hij vertrekt pakweg 10 minuten vroeger dan ik zou vertrekken. Nu lijkt 10 minuten niet veel maar om half zes 's morgens is dat een eeuwigheid. Hij komt niet graag op't werk aan om dan direct naar de pers te lopen. Hij drinkt nog graag ne koffie in de kantine om wat wakker te worden. Ik drink liever ne koffie in mijn keuken en dan hol ik wel naar de machine als het moet, maar ja, hier en daar moet ge 'em het idee geven dat hij alles onder controle heeft natuurlijk dus sta ik maar 10 minuten vroeger op.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uiteindelijk is dat zelf rijden en altijd bob zijn ook al zijn idee hé ! je moet de kerk wat in t midden houden hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k ga er de volgende keer 5 minuten proberen af te pitsen.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |