![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Amai Piano,blijkbaar heeft u niet enkel binnen dit forum weinig vrienden,maar ook buiten dit forum
![]() Vinden jullie ook dat het forum van politics.be een dictatoriale rooie bedoening is? Als je daar maar iets over linkiewinkies of tapijtekruipers durft zeggen wordt je geband. Het krioelt daar trouwens van links gespuis zals Piano alias de Rooie Strontvlieg, die iedereen mogen uitschijten en nooit geband worden. Ben ik even blij dat wij als rechtsgezinden een andere woordenschat hanteren ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige twee waar ik wel fel heb tegen geprotesteerd waren Ambetanterik en vlaanderen72, maar die hebben hun ban(s) meer te danken aan hun spam- en taalgebruik, hun lak aan het forumreglement en een totaal gebrek aan fatsoen, opvoeding, algemeen respect en (net-)etiquette. Tenslotte ben ik geen moderator, en die alleen beslissen over het al dan niet bannen van iemand op het forum. Maw: als je geband wordt heb je het altijd aan jezelf te danken. En zoals je zelf zegt: het bulkt hier van de rechtse tot ultra rechtsen, en ik heb nog nooit ergens om hun ban verzocht, omdat ze er op de een of andere manier er toch in slagen het 'deftig' te houden, en niet de persoonlijke scheldtoer op te gaan. Het kan blijkbaar ook zonder dat. 8) Ps: ik ben hier ook al twee keer geband geweest, is 1 dag en is 4 dagen, ook voor schelden. De verleiding is soms groot om er op in te gaan. Niet iedereen vind het altijd leuk als ze je echtgenote voor hoer en dies meer uitschelden. Maar soit, het reglement is er voor iedereen.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() the piano. Ik wacht op de dag dat de linksen slimmer zijn als extreem-rechts. Dan kan ik misschien eindelijk overwegen om links te worden.
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da's een goeie, die moet ik onthouden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En zulke mensen beslissen mee over ons bestuur.
![]() Is het geen zonde dat het waardevolle concept van de democratie onmogelijk wordt gemaakt door het bestaan van linkse partijen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgens u is het waardevolle concept van de democratie in gevaar omdat er kiezers bestaan die zich links van het centrum situeren. Ik volg niet. Kom met geen gezever af over de geschiedenis van extreem-links, want dan kunnen we net zo goed over de geschiedenis van extreem-rechts beginnen. Ik wil het niet over de extremen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enfin, uw alter ego Insp. canardo zit er nog dagelijks... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Scheldpartijen zijn schering en inslag. Veel besprekingen dienen enkel om de tegenpartij in de gordijnen te jagen. De meesten gaan ervan uit dat de andere van kwade trouw is. Daarbij komen de talrijke taalfouten. Ik BASEER mij op: "dommer als" is fout. Juist is "DOMMER DAN" en "EVEN DOM ALS". Ook fouten ivm dt, d,en t komen zeer veel voor. Zo moeilijk is het echt niet. Iedereen moet een inspanning doen en wat respect opbrengen voor andersdenkenden. 'Verdraagzamen' moeten wat verdraagzamer zijn voor 'onverdraagzamen'. Men moet strijden met argumenten en niet met scheldpartijen. Dan wordt politics.be wellicht een mijlpaal! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ps: doe de groeten aan Insp. Canardo ![]() ![]() At your service ! boerde Insp. Canardo het uit.
![]() |
![]() |
#39 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat ze voor de flamingantste onder hen, dringend Hendrik Conscience terug van stal moeten halen, de man die zijn volk leerde lezen . Wat ik persoonlijk ook betreur is de lamentabele kennis van velen hier van het internet en haar mogelijkheden. En dat dan meer in het bijzonder tot een forum zoals dit. 1 van de belangrijkste redenen waarom ik op dit forum blijf rondhangen is zijn opties. Bv de mogelijkheid om plaatjes toe te voegen, de verschillende lettertypen en kleuropties, de mogelijkheid om website url's en emailadressen toe te voegen, kortom een knap gamma gadgets wat door weinigen wordt aangewend.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Luc Broes, zielige posting. Je verpest de sfeer.
![]()