![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() goede mensen vind men in alle volkeren.Wat is daar nu zo bijzonder aan?ik vind wel dat men dat kind mag belonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Die moeder mag volgens mij ook beloond worden omdat ze haar kind zo goed opgevoed heeft. Ondanks dat hij zo arm is gaat hij toch niet bedelen of stelen. Hij zoekt liever eten in vuilnisbakken dan dat hij bedelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben je echt zo dom of ben je gewoon naief ? hoe naief met men zijn om zo een verhaal te verspreiden, te geloven of erover na te denken ... er valt niet veel positiefs over turkije te vertellen als je een thread over zulk onzin moet beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met mijn tweede opmerking heb ik geen stelling geplaatst, maar mezelf afgevraagd of een Turkse moslim ook geld zou sturen voor ongelovige slachtoffers in Amerika. Ik heb nergens expliciet beweerd dat hij dat niet zou doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Dat hangt er vanaf volgens wie...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merci turke 4malige moslim hihi als men hier op de forum schrijft datge zevert laat u dan niet doen hé. Ontroerend verhaal & G O E D dat er over geschreven en gepraat wordt, het meegedeeld wordt aan anderen . Zodoende wordt men wat sociaal bewuster ...zelf wist ik al van dit soort praktijken en dit gebeurt dagenlijks ergens ter wereld waar mensen onder de armoede grens leven. Vriendschap & liefde daar leef ik van elke dag en het is dan ook hart verwarmend sommige verhalen te horen of te lezen waarvoor men dank. Leve het sociaal bewust ...zijn thnx man & moge die kleine opgroeien als de meeste respectvolle gekende zakenman die anderen tracht te helpen. ![]() Raar maar waar ben ik gekend om soms wat wonderen te verrichten zonder iets te doen ..enkel beetje bidden; hou me op de hoogte aub & alsge niemand vindt na paar maand zal ik eens speciaal schiet gebedje doen . Mustafa ...mooie naam trouwens . Laatst gewijzigd door duncan : 17 januari 2006 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Overigens liepen mijn ogen vol toen ik dit stukje aan het lezen was. Hadden hier meer mensen last van?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Wanneer ge uien aan het pellen zijt, gebeurt dat ook hoor, da's normaal...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Khem al zwaardere dingen gezien in het Antwerpse :-s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Hier een foto van de vermoedelijke weldoener en zijn moeder:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() JusticeLover
Banneling (op verzoek) goed, dat hij ff nadenkt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Dag El Turco! Weer eens op incognito bezoek?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Dit verdient een perm ban voor el turco imho. ZEER kinderachtig bezig hier el turkje ^^
Laatst gewijzigd door Shizie : 23 januari 2006 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik krijg ook tranen in de ogen ziende hoe al ons belastingsgeld verkwanselt word in nutteloze en bodemloze putten zoals Congo,migranten allerhande slag(vooral die dat ze in eigen land buitenwippen wegens overlast),gezinshereniging,al die miljarden naar de waalse Ps....enz....
Zeg nu nog dat de vlamingen geen gouden hart hebben om het ocmw van gans de wereld te blijven,zijn en onderhouden Ouinnnnnn |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() P.S: Mooi verhaaltje vind ik.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 januari 2006 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |