![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het psychologisch aspect en gedragingen gezwegen zoals flexibiliteit,luiheid,repetatieve gewoontes en vooral hun doorgedreven houdingen zen amusant...int algemeen geschreven Controle?! lol Sommige mensen zijn van nature goed gezet - dik of door een aandoening maar ik vindt het een leuk en aardig sociaal volkje...sommige ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 17 januari 2006 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, alle vier mijn grootouders waren toffe en taaie peekes, en zijn om en bij de 85 jaar oud geworden. Betekent dat dan dat ik ook zo oud zou worden? Ondanks mijn depressieve ingesteldheid en mijn chronisch gekanker? Ja? Bah!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct. Iemand met anorexia slaagt er beter in dan iemand zonder anorexia om controle te hebben over het eigen lichaam.
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() hoe meer dikkerds hoe meer vreugd.
ik probeer ook zo echt walgelijk dik te worden, maar het lukt me nog niet zo goed. dik zijn toont lekker de decadentie van deze tijd vind ik. bovendien, al die gezondheidscomplicaties geven u ook nog een goeie kans op werkonbekwaamheid zodat ge fijn ten laste wordt van de maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Of bijvoorbeeld gelijk mij te mager maar dokter zegt je weegt gewoon perfect ...tsjah kvoel me toch oké ...alez nu effie ni want heb tandarts bezocht :s
Wa betekent da woord eigenlijk ...dik zijn das toch iets dat ieders voor zich uitmaakt en interpreteerd...ik ken weinig dikke mensen of mager . t'Is maar hoe ge het bekijk uiteraard ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier sterven mensen van teveel eten, daar van te weinig. Mooi mooi, hoe de boel theoretisch in evenwicht wordt gehouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger