![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Tijdens de repressie hebben ze Karel laten lopen. Nochtans was hij in '45 ook al Vlaams nationalist. Opmerkelijk dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik ben blij dat ons Brabants Manneke Pis symbool staat voor de strijd tegen de Vlamingen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
hoeveel gaat da niet kosten voor al die verpleegsters? btw tis zo dat normaal gezien bij het aannemen ze al tweetalig moeten zijn maar dat is niet haalbaar je kan zoals je terecht hebt opgemerkt eerst ééntalige aannemen en ze later bijlessen nederlands geven maar k vraag me af of verpleegkundigen daar wel de tijd voor hebben, ze hebben al zo zware uren en nederlands + alle medische termen dan nog in nederlands leer je ni direct hé |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Boutmans???? Had die géén kabinetsmedewerker die op zijn website www.e-communism.org de aanslagen van 11 september verheerlijkte en zijn sympathie betuigde met de linkse terroristen van de R.A.F en de C.C.C. Hij moet zich blijkbaar zéér goed gevoeld hebben in het AGALEV-gezelschap. Ben ik even blij dat die partij géén enkele zetel méér heeft in het parlement.
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar ontmoette ik een collega met wie ik 20 jaar samenwerkte bij een internationaal bedrijf waar goed gewerkt werd zonder politiek. Hij had me erkend op een TV-verslag van een VB-meeting en zei: "Als er nu iemand in heel de firma is die geen racist is dan ben jij het wel. Dus al die beschuldigingen tegen het VB, daar geloof ik niets van." Idiote beschuldigingen hebben het tegenovergestelde effect. Op de lijsten van Agalev staan communisten, wil dat nu zeggen dat jij de misdaden van Stalin en Pol Pot goedkeurt? Ik ken ook een oud-senator van Agalev die uit het VNJ van destijds komt. Wat mogen we daaruit afleiden? Ik hou van een intelligent gesprek, maar voor zinloze scheldpartijen heb ik verder geen tijd. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat, mijn beste, is Bert Eriksson, een van de topmannen van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is dat een blauwe wet. Rood en groen wouden migrantenstemrecht, en om ruzie te vermijden (of verder te vermijden) hebben de blauwen dit alternatief aangeboden. Ik ben het blok niet aan demoniseren, ik laat gewoon een paar foto's zijn van blok-topmannen. Is dat demoniseren? Hallo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
als ze er geen vinden dan betekent dat er in vlaanderen niemand bereid is btw jullie zeggen precies of agalev de enigste partij is die ervoor heeft gezorgd dat er wantaaltoestanden zijn in brussel ons CD&V zat +30j in regering en heeft geen kl*te veranderd SP.A en agalev programma liggen heel dicht bij elkaar, khoot SP.A ook niet veel zeggen zij hadden eveneens initiatief kunnen nemen btw was da ni vld justitie minister die besliste voor 1-talige magistraten en periode om voor administratiepersoneel nederlands te leren werd verlengd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Met dergelijke waanideën kom je wel voor de dag. In plaats van me eens duidelijk te maken waarom voor Agelev het verdwijnen van de huismus in Brussel belangrijker is dan de aanwezigheid van onze eigen cultuur. Dit is het onderwerp van deze discussie waarop nooit een antwoord komt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens het gaat over bescherming, niet over verspreiding. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Hihi. Jij bent grappig.
En mag een politieke partij voor de rest misschien zélf bepalen waar ze voor staat?
![]() |
#35 |
|
![]() Natuurlijk mag elke partij bepalen waarvoor ze staat.
Het programma van het VB wordt dus bepaald door het VB en niet door de waanideën van links. Maar nogmaals als een partij beweert groen te zijn waarom telt dan de natuurlijke biotoop van de huismus wel en die van ons volk niet mee. ************* Is er dan bij Agalev niemand die een ernsig antwoord kan geven op een redelijke en ernstige vraag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Omdat de huismus zelf geen kutpartijen kan oprichten om haar belangen te verdedigen, dit in tegenstelling tot uw volk.
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Of is migratie enkel goed voor mensen?
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dablacky, Eriksson is de voormalige leider van de neo-nazi knokploeg VMO, is begin jaren '90 uit het Blok verwijderd wegens te radikale ideeën maakte zijn comeback in 1995 met ze'n Odalaktiekomitee waar hij tesamen met enkele tientallen Duitse en Nederlandse neonazi's van de NPD en de NVU regelmatig ijzerbedevaarten op stelte zetten, Rudolf Hess bijeenkomste organiseerde of mosselsoupé's ter gelegenheid van ex- Waffen SS-ers. Die man is dus al méér dan 10 jaar bij het Blok weg. Ge loopt wat achter met uw informatie denk ik.