![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allez, zeg eens een functionaris van het VNV met een bestuursfunctie op nationaal niveau.
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Veel mensen zullen dit afkeuren, maar persoonlijk zou ik het stom vinden omp die helmen te verbieden.
Ik raad de Duitse voetbalsupporters aan om na te denken met welk symbool ze de legendarische Nederlandse broekschijters te kakken kunnen zetten... Misschien met een sexpop die op koningin Wilhelmina lijkt met een duikboot tussen haar benen? 't Is maar een ideetje... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Victor Leemans: secretaris-generaal van economische zaken
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat leger capituleerde op 15 mei 1940, één dag na het bombardement op Rotterdam. Laatst gewijzigd door Smurfje : 14 januari 2006 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
---> Het is onmogelijk een sexpop op Wilhelmina te laten lijken. Een Justin Henin-sexpop uitvinden zal veel makkelijker zijn. ---> Juist onze koninkelijke familie is zo Duits als maar kan, met "Kaiser-Wilhelm-freak" Wilhelmina voorop! Laatst gewijzigd door Tempest : 14 januari 2006 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet kunnen al getuigt het van slechte smaak. stel u eens voor dat we met een schapenkop met daarop "allah akbar" rond zouden lope, tijdens de interland belgie-marokko!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() leuke natte droom inderdaad. ---> omdat de Rode-Dutrouxs nooit meer zal lukken om zelfs maar een kleine gatske te vinden tussen vreemde linies en als winaar door te stoten naar een tornooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() belachelijk.
hopenlijk gaan de hollanders zwaar op hun bek |
![]() |
![]() |
![]() |