![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat u zegt is manifest onjuist. Een recente opiniepeiling wijst uit dat 90% van de inwoners van de Rand niet wakker liggen van taalproblemen.
In Québec strijden sommige franstaligen inderdaad voor hun taal. Maar buiten het feit dat ik niet wist dat u zo graag een voorbeeld neemt aan franstaligen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ooit al van ironie gehoord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is echt voor te janken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bELGIE BARST ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnozelaar, advocat is zelfs geen woord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die Bubbers hier komen praten over eenkaaksleg is niet zo belangrijk. 't Is maar een kaaksleg voor 0.1% van de kiezers, remember?
De rest van de posts vond ik anders wel plezant om te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Krijgt het Vlaams-nationalisme steun van Bush?
![]() Ik dacht dat ze tegen wapenleveringen en oorlog waren? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitlatingen van Verhofstadt (te pas en te onpas wil hij dingen herfederaliseren) en het jongste VLD congres waar zowel Daems en De Croo zich uitspraken voor meer België en geen woord over Vlaanderen werd gesproken, moeten een serieuze KAAKSLAG zijn voor Vlaanderen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nog zwaardere kaakslag is jouw franskiljonse god, de dikke nietsnut, die zomaar elf miljoen belgische frank belastingsgeld per jaar kado krijgt, en er niets anders op vind dan zijn nieuwgeboren kind te laten dopen door een islamist!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Persoonlijk maakt het mij niet uit OF hij al dan niet zijn kind laat dopen, door wie of waar, wie de peter en meter zijn, enz. U kiest al die zaken toch ook zelf? Of maakt u steeds de afweging "wat zullen de mensen zeggen?"? In dat geval bent u een kuddedier, en kuddedieren zijn m.i. niet de gepaste personen om kritiek te geven op de figuren die hun leven wat kleur geven. Je zou blij moeten zijn dat er tenminste één Van Saksen-Coburg zijn eigen leven durft leiden ipv geleefd te worden door hoffunctionarissen! Zo zie ik het tenminste, maar in elk geval was uw post beneden alle peil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Die ham burger neemt wel zijn eigen leven in handen,maar wij BETALEN het
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet onder de indruk van deze Saks et Cobourg die zogezegd het voor de onderdrukten heeft. Waarom dan zelf zo'n luilekkerleven leiden? En die islamiet die hij uitkiest, toevallig de zoon van een der grootste massamoordenaars van de vorige eeuw! Van compassie gesproken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Altijd hetzelfde liedje! Denken jullie nu écht dat jullie het Koningshuis KOPEN met jullie belastingsgeld? Waarom mag ik dan niet met die toffe brandweerwagen rijden? Ik betaal belastingen hoor! Waarom geen agent 24 uur per dag voor mijn deur? Ik betaal belastingen hoor!
We zullen het maar niet hebben over het vele zwartwerk en andere vormen van fraude waar die luid klagende burgers zich aan bezondigen om op alle mogelijke manieren belasting te ontduiken? Iedereen probeert zo weinig mogelijk af te dragen, en dan gaat men hoog van de toren blazen alsof HIJ persoonlijk dit of dat betaalt... Een goede raad: focus in het vervolg eens op iets positiefs, en denk dan dat jij d�*t betaalt, ipv altijd te zeveren over wat er met jouw belastingsgeld allemaal misdaan wordt...je zal zo langer leven! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Hoort deze topic niet in communautaire discussies of k&k?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat moet ophouden. Dat die gewoon zijn dikke gat van z'n luie stoel haalt en een job gaat zoeken om zoals iedereen te werken om geld te verdienen. ![]() Wasda voor bullshit, zeg. |
|
![]() |
![]() |