Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2003, 13:54   #21
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Wat u zegt is manifest onjuist. Een recente opiniepeiling wijst uit dat 90% van de inwoners van de Rand niet wakker liggen van taalproblemen.

In Québec strijden sommige franstaligen inderdaad voor hun taal. Maar buiten het feit dat ik niet wist dat u zo graag een voorbeeld neemt aan franstaligen , overdrijven ze daar toch wel: alle opschriften tot private toe moeten in het Frans. Hopelijk zijn ze daar onderhand wel wat tot hun verstand gekomen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2003, 19:50   #22
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
De BUB'ers zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, hier wordt de regering een kaakslag voor België genoemd terwijl hun voorzitter zegt dat dit de beste regering is voor België. Heibel binnen de partij???

ooit al van ironie gehoord...
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2003, 16:06   #23
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
De BUB'ers zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, hier wordt de regering een kaakslag voor België genoemd terwijl hun voorzitter zegt dat dit de beste regering is voor België. Heibel binnen de partij???

ooit al van ironie gehoord...
ooit al van onderwijs gehoord...
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 19:45   #24
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit

Dus nog meer verfransing in vlaams-brabant. Jullie zijn dus duidelijk geen belgicisten maar slippendragers van de franstaligen die hun taalimperialisme verder willen zetten.
Tja, de BUB diende in Brussel-Halle-Vilvoorde een Franstalige lijst in. Voor het stemlokaaltje van onze landelijke Vlaamse gemeente kon je lezen dat Hans Van De Cauter "Advocat" is, en woont in "Bruxelles"
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 20:07   #25
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Geert Hoste krijgt concurrentie lees ik

gemeen!
Oud 16 juli 2003, 20:42   #26
Ambetanterik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Het is echt voor te janken.

bELGIE BARST
Ambetanterik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 21:36   #27
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:

Dus nog meer verfransing in vlaams-brabant. Jullie zijn dus duidelijk geen belgicisten maar slippendragers van de franstaligen die hun taalimperialisme verder willen zetten.
Tja, de BUB diende in Brussel-Halle-Vilvoorde een Franstalige lijst in. Voor het stemlokaaltje van onze landelijke Vlaamse gemeente kon je lezen dat Hans Van De Cauter "Advocat" is, en woont in "Bruxelles"

Onnozelaar, advocat is zelfs geen woord.
Oud 16 juli 2003, 22:02   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Dat die Bubbers hier komen praten over eenkaaksleg is niet zo belangrijk. 't Is maar een kaaksleg voor 0.1% van de kiezers, remember?

De rest van de posts vond ik anders wel plezant om te lezen.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 22:02   #29
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Shame on me
Omdat je een Bubber bent?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2003, 23:43   #30
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Krijgt het Vlaams-nationalisme steun van Bush?

Ik dacht dat ze tegen wapenleveringen en oorlog waren?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 09:51   #31
Patje
Lokaal Raadslid

Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Een recente opiniepeiling wijst uit dat 90% van de inwoners van de Rand niet wakker liggen van taalproblemen.
Is 70% van de inwoners van de Rand voorheen al Franstalig? Als je ziet dat in de randgemeenten veel Burgemeesters reeds Franstalig zijn is het toch omdat in die gemeenten de meerderheid Franstalig is.
Patje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2003, 11:48   #32
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Citaat:

Onnozelaar, advocat is zelfs geen woord.
Dan was het "avocat". Ik kon jullie officiëeel aangekondigde lijst amper verstaan, omdat jullie persé alles in 't Frans wilden in Halle, Vilvoorde, Meise, Grimbergen, Zaventem...
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2004, 16:10   #33
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De uitlatingen van Verhofstadt (te pas en te onpas wil hij dingen herfederaliseren) en het jongste VLD congres waar zowel Daems en De Croo zich uitspraken voor meer België en geen woord over Vlaanderen werd gesproken, moeten een serieuze KAAKSLAG zijn voor Vlaanderen
Oud 9 februari 2004, 16:15   #34
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een nog zwaardere kaakslag is jouw franskiljonse god, de dikke nietsnut, die zomaar elf miljoen belgische frank belastingsgeld per jaar kado krijgt, en er niets anders op vind dan zijn nieuwgeboren kind te laten dopen door een islamist!
Oud 9 februari 2004, 16:47   #35
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Een nog zwaardere kaakslag is jouw franskiljonse god, de dikke nietsnut, die zomaar elf miljoen belgische frank belastingsgeld per jaar kado krijgt, en er niets anders op vind dan zijn nieuwgeboren kind te laten dopen door een islamist!
Als dat voor jou al een kaakslag is moet uw smoelwerk d'r nogal gebutst uitzien! Trouwens 'een islamist' slaat hier niet op zomaar den eerste den beste maar op een prins van Iran...nog steeds te min voor u, Antoon?
Persoonlijk maakt het mij niet uit OF hij al dan niet zijn kind laat dopen, door wie of waar, wie de peter en meter zijn, enz. U kiest al die zaken toch ook zelf? Of maakt u steeds de afweging "wat zullen de mensen zeggen?"?
In dat geval bent u een kuddedier, en kuddedieren zijn m.i. niet de gepaste personen om kritiek te geven op de figuren die hun leven wat kleur geven. Je zou blij moeten zijn dat er tenminste één Van Saksen-Coburg zijn eigen leven durft leiden ipv geleefd te worden door hoffunctionarissen! Zo zie ik het tenminste, maar in elk geval was uw post beneden alle peil!
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2004, 17:06   #36
MADY
Vreemdeling

Standaard

Die ham burger neemt wel zijn eigen leven in handen,maar wij BETALEN het
MADY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2004, 17:09   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Als dat voor jou al een kaakslag is moet uw smoelwerk d'r nogal gebutst uitzien! Trouwens 'een islamist' slaat hier niet op zomaar den eerste den beste maar op een prins van Iran...nog steeds te min voor u, Antoon?
Persoonlijk maakt het mij niet uit OF hij al dan niet zijn kind laat dopen, door wie of waar, wie de peter en meter zijn, enz. U kiest al die zaken toch ook zelf? Of maakt u steeds de afweging "wat zullen de mensen zeggen?"?
In dat geval bent u een kuddedier, en kuddedieren zijn m.i. niet de gepaste personen om kritiek te geven op de figuren die hun leven wat kleur geven. Je zou blij moeten zijn dat er tenminste één Van Saksen-Coburg zijn eigen leven durft leiden ipv geleefd te worden door hoffunctionarissen! Zo zie ik het tenminste, maar in elk geval was uw post beneden alle peil!
Hij mag gerust zijn eigen leven leiden, maar dan niet met een dotatie van 11 miljoen Belgische frank belastinggeld om niks te kloten. Want dan mag hij tenminste rekening houden met de gevoelens van de bevolking die hem deze uitsporige werkloosheidsuitkering betaald.

Ik ben niet onder de indruk van deze Saks et Cobourg die zogezegd het voor de onderdrukten heeft. Waarom dan zelf zo'n luilekkerleven leiden? En die islamiet die hij uitkiest, toevallig de zoon van een der grootste massamoordenaars van de vorige eeuw! Van compassie gesproken.
Oud 9 februari 2004, 17:52   #38
Bruno
Burger

Bruno's schermafbeelding

Standaard

Altijd hetzelfde liedje! Denken jullie nu écht dat jullie het Koningshuis KOPEN met jullie belastingsgeld? Waarom mag ik dan niet met die toffe brandweerwagen rijden? Ik betaal belastingen hoor! Waarom geen agent 24 uur per dag voor mijn deur? Ik betaal belastingen hoor!

We zullen het maar niet hebben over het vele zwartwerk en andere vormen van fraude waar die luid klagende burgers zich aan bezondigen om op alle mogelijke manieren belasting te ontduiken?
Iedereen probeert zo weinig mogelijk af te dragen, en dan gaat men hoog van de toren blazen alsof HIJ persoonlijk dit of dat betaalt...
Een goede raad: focus in het vervolg eens op iets positiefs, en denk dan dat jij d�*t betaalt, ipv altijd te zeveren over wat er met jouw belastingsgeld allemaal misdaan wordt...je zal zo langer leven!
Bruno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2004, 17:58   #39
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Hoort deze topic niet in communautaire discussies of k&k?

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2004, 18:06   #40
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
Altijd hetzelfde liedje! Denken jullie nu écht dat jullie het Koningshuis KOPEN met jullie belastingsgeld? Waarom mag ik dan niet met die toffe brandweerwagen rijden? Ik betaal belastingen hoor! Waarom geen agent 24 uur per dag voor mijn deur? Ik betaal belastingen hoor!

We zullen het maar niet hebben over het vele zwartwerk en andere vormen van fraude waar die luid klagende burgers zich aan bezondigen om op alle mogelijke manieren belasting te ontduiken?
Iedereen probeert zo weinig mogelijk af te dragen, en dan gaat men hoog van de toren blazen alsof HIJ persoonlijk dit of dat betaalt...
Een goede raad: focus in het vervolg eens op iets positiefs, en denk dan dat jij d�*t betaalt, ipv altijd te zeveren over wat er met jouw belastingsgeld allemaal misdaan wordt...je zal zo langer leven!
Je maakt er een parodie van. Maar het verhaal is als volgt : die dikke doet geen kloten, krijgt 11 miljoen belgische frankskes van ons geld (dus ook van mij), leeft rijkelijk en gaat ermee op de meest luxueuze plaatsen ter wereld op vakantie, en rijdt niet in een brandweerwagen, neen, doch wel in een ferrari.

En dat moet ophouden. Dat die gewoon zijn dikke gat van z'n luie stoel haalt en een job gaat zoeken om zoals iedereen te werken om geld te verdienen.
Wasda voor bullshit, zeg.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be