![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vindt het niet en ze hebben ook gebrek aan imago en respect ....enz ....enz . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
KLOPT OOK NIET VLAANDERN IS NI GROOT ANTWERPEN . Ik ben zelfs van plan geheel GEEN mutualiteiten te nemen het zijn toch allemaal dezelfde . CRISIS OPVANG IS NIET HETZELFDE ALS EEN VLUCHT HUIS ...NEXT PLEASE. Laatst gewijzigd door duncan : 18 januari 2006 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Slaan van de zwakkere is meestal een geval van wat we onmacht mogen noemen of zich bedreigd voelen in een bepaalde situatie, het kan ook een frustratie zijn en vaak ook een arrogante manier van zich verheven te voelen boven de zwakkere op dat moment.
In elk geval zal men zijn doel bewust kiezen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Partnergeweld komt vooral voort uit een onvermogen tot communicatie. En dat onvermogen begint epidemische vormen aan te nemen. Liever naar de rechter stappen om een crèche of speelplein te laten sluiten, dan constructief op zoek gaan naar een oplossing die leefbaar en aangenaam is voor iedereen.
En maar blijven volhouden dat het "individu" de maatstaf van alle dingen hoort te zijn. Liberalisme mag dan wel leiden tot grote welvaart, maar het blijkt meer en meer een bijzonder bittere nasmaak te hebben.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wat in hemelsnaam begin je nu te bazelen over mutualiteiten. - vluchthuizen doen aan crisisopvang. - ook in "groot antwerpen" vind je centra waar je als tijdelijk thuisloze man terecht kunt. - het is niet de schuld van "de wijven" dat de centra te weinig capaciteit hebben - 't is niet omdat ik een "wijf" ben dat je tegen mij moet gaan roepen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat me NIET enkel over de capaciteit MAAR VOORAL over interne communicaties en extern. Het personeel daar ; HOE ze handelen en WAAROM ook communicatief naar hun MEDEBURGERS. EN ik ben niet de enige die ONTEVREDEN IS . Voor MIJ persoonlijk is het WEL de schuld van VELE Antwerpse wijven en niet allemaal der zen der nog goeikes mor die moogtge gaan zoeken tegenwoordig OOK in sociale organisaties . Crisis en noodopvang sluiten MENSEN EN DIEREN uit . Een mens met 1 brave huisdier wordt genegeerd ....EN andere BELGEN en JA dat is W E L de schuld van maatschappelijke assistentes , andere bureau dames die steeds PER ONGELUK hun klant onvriendelijk of ZELFS foutief trachten te helpen. En neen ik roep ni ik brul in men armoede en wil datge het VOELT HOEVEEL wijven en oganisaties steeds DEZELFDE fouten maken. Op papier heb ik immers genoeg bewijs zwart op wit hoe men man onvriendelijk is in het Antwerpse en voor ZEKERS ligt het voor mij aan bepaalde wijven die het niet WAARD zijn hun functie te mogen bekleden. ZELF heb ik genoeg te maken gehad met onderwaarderingen en dergelijke en NEEM het niet dat ik op geregelde tijdstip wijven fouten maken in zake opvang,communicatie,dossier opvolgingen en andere.... ... . Tegenwoordig zijn er belgen die niet verzekerd zijn bij 1 of andere mutualiteiten; interne dossier opvolgingen bij ocmw's; crisis centra ; mutualiteiten, jeugdzorg is BENEDEN het normale. Ik had als belg zelfs advocate nodig om toegang te krijgen op 1 sociale woning die ik nog steeds niet heb . Onderwaardering en man onvriendelijkheid bestaat zowel in de zorg sector als sociale sector het opvoedende en dergelijke zodat het tegenwoordig zo goed als onmogenlijk wordt om voldoende werk te vinden. Lidgelden van mutualiteiten worden aangepast op pc en betaalt meer dan dat normaal is . Meerdere interims die hun administratie NIET behoorlijk opvolgen zodat ik het nadien onder hun neus wrijf . TOP managers die de wet ni opvolgen en GIJ komt hier zeggen dat alles oké is een beetje over capaciteit moh t'is niks tsssss jammer hoe weinig voeling 'u ' heeft met uw eigenste sociale maatschapij en economie. Misschien handig als je vermeld dat dit crisis en nood opvang TIJDENLIJK is en enkel basis behoefte tijdenlijk kan bevredigen. NOG iets...roepen of brullen kuntge NI horen hier en mocht het zo zijn dan bestaat er zoiets als een uitroep teken ( ! ) een leuke uitvinding . Ik zet bewust enkele woorden wat groter want het letter type vet maken is omslachtig en werkt hier niet goed ; daarom en BEDANKT om vooroordelende wijzende houding aan te nemen maar eerst goe lezen....dank u . En ik heb niets tegen een vrouw ; enkel diegene die het verdienen werk ik tegen en dan moet ik eerst nog geduld verliezen en dat duurt paar jaar . Antwerpse vrouwen heb ik ook niets tegen enkel sommige die denken zich alles te permiteren zowel in als buiten sociale opvangnet . Vermits men al JAREN geen kl**** doet met man onvriendelijkheid schrijf ik erover omdat ik het beu ben te werken jaar in en uit voedsel paketten en gaan zielig doen op politieke site(s) . Denktge da ik da leuk vind dat men zo dom is tegenwoordig in zake sociaal bewustzijn en andere bewustzijns vormen ...neen. Groeten van een EX - kinderverzorger ni gefrustreerd maar behoorlijk cross mé sommige dienst verlening(EN) . Nog even dit in het Antwerpse vond ik VROEGER geen nood opvang 2 jaar terug anno 2003 zelfs niet in 2004 dus foert zevert tegen nen andere oké ![]() Nog even dit inderdaad nood opvang is tijdenlijk en crisis en zo maar IK schreef ook iets over VLUCHT huizen met dezelfde bescherming als een bij een vrouw . Zoiets bestaat enkel dacht ik in Gent ni in het Antwerpse want daar zijn inderdaad veel THUISLOZE mannen soms maar gesloten vlucht huizen ?! Kortom dat men snel wa socialer leert zijn en zo ook leert communiceren want het zal nodig zijn . Laatst gewijzigd door duncan : 19 januari 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Er is er hier eentje gefrustreerd denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ik ben niet eens een vrouw.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Maakt niet uit man of vrouw enkel GELIJKE BEHANDELINGEN.
Dus als er mutualiteits wijven me hier is komen uitleggen hoe goed ze zijn heb ik tal van voorbeelden dat TEGENDEEL beweert. mutualiteiten zijn er voor allochtonen de autochtonen belg krijgt moeilijker toegang VOORAL als je jong volwassen bent . Voor ge een woord als frustratie schrijft moetge weten wat da betekend ![]() cheers En ik ben niet de enige als man die daar last van heeft ook vrouwen klagen en terrecht . Geweld tegen mannen spreekt men erover ??? bvb zoals ik betalen , werken en mot krijgen en begrip/hulp gevonden ...neen . HOEVEEL wijven zen der ni die 3 maal meer verdienen dan mannen doordat ze het opeisen en verspillen; huisbazinnen, werkgeefsters ....assistentes ....corrupt maar het valt niet op ...want de man drinkt meer in het algemeen en dit en dat allemaal psychologisch gezever dat in dit land niet werkt . Belgen zen geen Amerikanen en omgedraaid ook al denkt men dat soms aan den top . ONDERWAARDERINGEN zijn ZO gekend en geven ZO veel dillema's in ELKE sector . NIKS frustratie - W A A R H E I D Laatst gewijzigd door duncan : 19 januari 2006 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie weet leert men ervan en LUISTERT men wat meer naar eigen volk. Man onvriendelijkheid bestaat mocht het nog niet weten ik heb er veel voeling mee ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 19 januari 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook nie vriendelijk zijn tegen u.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Das uw probleem niet het mijne....wat met MIJ gebeurt is GEEN alléénstaand geval hé . VELE arbeids sectoren zijn MAN onvriendelijk staat zelfs ZWART op WIT ![]() Of ge da nu erg vindt of ni; mij wel of niet kunt hebben is geen relevant concept ![]() Mvg, * Praat eerst met een mens voor je HEM aanwijst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
2. Naast fysiek geweld is er ook psychisch geweld. Naar verluidt zijn sommige vrouwen daar erg sterk in. 3. Partnerkeuze; zou het ene geslacht (het vrouwelijke) meer keuze genieten en meer in de schoot geworpen krijgen dan het andere (het mannelijke)?
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 21 januari 2006 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Vroeger kon dat nog toen de man/vrouw nog waardering had ten opzichte van elkaar maar dat was dan voor de moderne vrouw en samenleving dacht ik zo .
![]() Het schoot werpen is een gekende sport tegenwoordig iddd net zoals eigenbelangen klopt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Het in de schoot werpen is altijd al een populaire mannelijke sport geweest, die vooral door apen en primaten veredeld werd. Het uit de schoot werpen is dan weer een discipline die vandaag de dag HELAAS(!!!!) nog steeds enkel voor vrouwen is weggelegd.
Als ik enige jaloezie koester t.o.v. het vrouwelijke geslacht (en dat is ook de énige jaloezie die mij kan treffen) dan is het: 1. De vrije partnerKEUZE(!!!) van vrouwen. 2. De mogelijkheid tot werpen.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 21 januari 2006 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahaha ik begrijp u volledig men beste ...pas op seffes schrijft men hier nog datge gefrustreerd zijt gellijk men bij mij probeerde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Koran? Bij V(DA)B? Citaat:
![]() |
![]() |