Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2006, 17:12   #21
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
U klinkt een beetje gefrustreerd en uw CAPSLOCK staat aan. Gewoon diep ademhalen, de CAPSLOCK uitzetten, naar de mooie mist buiten gaan kijken, uw mondhoeken omhoog en het leven wordt alweer veel mooier.

Maar wat is u in die 47 jaar allemaal door de moslims aangedaan?
LOL Maar waneer gaan mensen eens stoppen met dat stom ontkennen van problemen met moslims hé. En ja ik ben het beu in Antwerpen,je zou voor minder.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 17:22   #22
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
4 MAANDEN OF 47JAAR IS WEL EEN VERSCHIL Hé IK BEN AL DIEN MOSLIMBOESCHIT BEU,BEU,EN NOG EENS BEU EN IK ZEG DAT ZE ANTWERPEN KAPOT ZIJN AAN HET MAKEN GEEF ME GELD EN IK VERTREK.
Het is dus duidelijk dat u uw eigen frustraties zodanig portreteert op anderen dat uw eigen logisch en verstandelijk inzicht erdoor geblokkeerd wordt. EN ZET DIE GODVERDOMMESE ONBELEEFDE CAPSLOCK AF!

Hoe wil je nu in godsnaam discussiëren op een beleefde manier als je met zulke boeren van doen hebt?
Oud 19 januari 2006, 17:24   #23
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LOL Maar waneer gaan mensen eens stoppen met dat stom ontkennen van problemen met moslims hé. En ja ik ben het beu in Antwerpen,je zou voor minder.
Man, ontken ik dat er problemen zijn met moslims? Neen dus.
Maar ik weiger wel mee te huilen met het VB en al hun meelopertjes die beweren dat er met Moslims niks aan te vangen valt terwijl ze even goed eens in eigen boezem kunnen kijken en zelf gerust wat lessen in verdraagzaamheid kunnen gebruiken.
En ga dan gerust buiten A'pen wonen. Weer een stem voor het VB en die azijnpisser van een FDW minder.
Oud 19 januari 2006, 18:57   #24
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Dan zie ik het probleem nog steeds niet, maar ik begrijp dat mensen met een islamfobie hier wel problemen mee kunnen hebben
Diegenen die "inpalmen" hebben geen probleem, diegenen die "ingepalmd worden" wel. Uitleg voor de term "islamofobie" ?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2006, 19:14   #25
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
19/01 Antwerpen neemt kaap van 460.000 inwoners In de stad Antwerpen wonen 460.997 Antwerpenaars. Dat zijn er 3.861 meer dan in december 2004. De groei is vooral te danken aan de niet-Belgen, want in 2005 verlieten 1.027 Belgen de stad. De afgelopen vijf jaar kende de stad een bevolkingsgroei. In alle districten stijgt het aantal inwoners. De toename komt vooral door de niet-Belgen die zich in de stad vestigen. In Antwerpen was er een daling van 227 Belgische inwoners, maar een stijging van 2.732 niet-Belgen. In Deurne vertrokken 405 Belgen, maar kwamen er 685 niet-Belgen bij. Ook in Merksem stelt zich dit fenomeen. Op 31 december 2005 woonden er 287 Belgen minder in het district, maar vestigden zich wel 328 niet-Belgen. Er is dus nog steeds een stadsvlucht onder de Belgische Antwerpenaars. "Het is niet zo dat de stadsvlucht alleen maar is gekeerd door de toevloed aan migranten", zegt Erwin Pairon (Groen!), Antwerps schepen van Bevolking. "Steeds minder Belgen verlaten Antwerpen. De combinatie van de twee zorgt dat Antwerpen de afgelopen jaren weer een bevolkingsgroei kent. We mogen niet vergeten dat we dertig jaar lang de bevolking in Antwerpen jaarlijks zagen dalen met ongeveer 3.500 inwoners. Bovendien heeft een grote groep van de niet-Belgen in Antwerpen een nationaliteit van binnen de Europese Unie. Het zijn vooral Nederlanders." Deze jongste bevolkingscijfers wijzen volgens Pairon op de noodzaak om maatregelen te nemen om de jonge Belgische gezinnen in Antwerpen te houden. Het is nog steeds deze groep die de stad de rug toekeert. "Dat kan door de leefkwaliteit in de buurten te verhogen door: meer groen, minder verkeer en minder lawaai", zegt Pairon. "Daarnaast moet het aanbod aan sociale koopwoningen worden uitgebreid. Bron :GVA - Echte Antwerpenaren gaan dus gewoon lopen uit Antwerpen

Quote : Echte Antwerpenaren gaan dus gewoon lopen uit Antwerpen.

KLOPT inderdaad want klachten indienen en VRIENDELIJK zijn open en assertief zijn HELPT NIET .

Er valt NIETS te kweken als ik kijk naar bepaalde doelgroepen, bepaalde wijven clubs die volledig geïntegreerd zijn in de maatschapij maar niet met eigen volk .

Geen liefde volle sociale beminning dat sociale en verzorgende sector of vrouwen die er in werken uit stralen ...de meeste zen gestresst en werken het uit op EIGEN VOLK .

Dit weet ik omdat ik ZELF slachtoffer ( veel) ben geweest van MAN onvriendelijke wijven bvb in kinderdag verblijven en andere.... .

DUS geen antwerpenaren die kweken moh andere die trouwens het hier ook beu zen +- 50 % .
Ditlaatste omdat ik een ghanese vriend heb die al 14 jaar in België woont en het hier mega beu is .

Kind en gezin , jeugdzorg in het algemeen kunnen me gestolen worden; ze doen voor sommige mensen hun best en andere sluiten ze per ongeluk steeds uit .

Sommige mensen laten zich doen met neo nazistische uitsluitings praktijken maar I K laat me NIET doen door GRIJS OUD volk dus documenteer ik mezelf en BLIJF ik klagen over man onvriendelijke praktijken en geschreven dossiers .

LOGISCH dat belgen bevolkings cijfer NIET laat groeien er valt niks te groeien .

CIJFERS tonen aan dat vele wijven slikken en zuipen tot ze een relatie aangaan met alle gevolgen vandien; vrouw wordt begeleid en geholpen en de man???

Ben het BEU om maatschappelijke wijven STEEDS dezelfde fouten te zien maken en dat ook aan te horen er is dus GEEN sociale voeling met eigen volk en inter cultureel zelfs politiek is men NIET meer sociaal bewust .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be