![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe wil je nu in godsnaam discussiëren op een beleefde manier als je met zulke boeren van doen hebt?
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik weiger wel mee te huilen met het VB en al hun meelopertjes die beweren dat er met Moslims niks aan te vangen valt terwijl ze even goed eens in eigen boezem kunnen kijken en zelf gerust wat lessen in verdraagzaamheid kunnen gebruiken. En ga dan gerust buiten A'pen wonen. Weer een stem voor het VB en die azijnpisser van een FDW minder.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quote : Echte Antwerpenaren gaan dus gewoon lopen uit Antwerpen. KLOPT inderdaad want klachten indienen en VRIENDELIJK zijn open en assertief zijn HELPT NIET . Er valt NIETS te kweken als ik kijk naar bepaalde doelgroepen, bepaalde wijven clubs die volledig geïntegreerd zijn in de maatschapij maar niet met eigen volk . Geen liefde volle sociale beminning dat sociale en verzorgende sector of vrouwen die er in werken uit stralen ...de meeste zen gestresst en werken het uit op EIGEN VOLK . Dit weet ik omdat ik ZELF slachtoffer ( veel) ben geweest van MAN onvriendelijke wijven bvb in kinderdag verblijven en andere.... . DUS geen antwerpenaren die kweken moh andere die trouwens het hier ook beu zen +- 50 % . Ditlaatste omdat ik een ghanese vriend heb die al 14 jaar in België woont en het hier mega beu is . Kind en gezin , jeugdzorg in het algemeen kunnen me gestolen worden; ze doen voor sommige mensen hun best en andere sluiten ze per ongeluk steeds uit . Sommige mensen laten zich doen met neo nazistische uitsluitings praktijken maar I K laat me NIET doen door GRIJS OUD volk dus documenteer ik mezelf en BLIJF ik klagen over man onvriendelijke praktijken en geschreven dossiers . LOGISCH dat belgen bevolkings cijfer NIET laat groeien er valt niks te groeien . CIJFERS tonen aan dat vele wijven slikken en zuipen tot ze een relatie aangaan met alle gevolgen vandien; vrouw wordt begeleid en geholpen en de man??? Ben het BEU om maatschappelijke wijven STEEDS dezelfde fouten te zien maken en dat ook aan te horen er is dus GEEN sociale voeling met eigen volk en inter cultureel zelfs politiek is men NIET meer sociaal bewust . |
|
![]() |
![]() |