![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() En zoek nu eens op door welke beschaving de Perzische zo goed als uitgeroeid is ?
En dan nog maar stoefen met "hun" uitvindingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen de Perzische Calle, niet alleen de Perzische. Ook de Indische, moet je even een Hindutva-site binnen stappen.
En er zijn nog steeds mensen die geloven dat Noord-Afrika altijd Arabisch is geweest. Nu, we mogen dus besluiten dat de nul niet door een Arabische vrouw werd gebaard, ondanks Erics pogingen er nog een stuk of wat volken bij te betrekken lijkt hij vrede te nemen met Circe's rechtzetting.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 januari 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wou je helemaal niet laten bannen lieverdje, enkel je te laten opmerken dat ook jij de reglementen van dit forum moet volgen.
Stoort het je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wou je helemaal niet laten bannen lieverdje, enkel je te laten opmerken dat ook jij de reglementen van dit forum moet volgen.
Stoort het je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() En kon je mij daar zelf niet op wijzen lieverdje ? Vond je het makkelijker om te gaan wenen bij de mod's, goed wetende dat je voor zo'n prullen kan worden geband ? Dit is namelijk een forum waar racisme niet wordt bestrafd, maar voor een onnozel zinnetje als :'Jouw moeder heeft de NUL uitgevonden' krijg je hier een 'waarschuwing' van categorie 4. En van die onnozeliteiten maak jij gebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dergelijk blad dat telaat wordt uitgegeven doet dit niet zomaar.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar twijfel ik niet aan, maar daar kunnen duizend en één redenen voor zijn.
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voila, ik blijf dus om een ban vragen. ![]() |
|
![]() |
![]() |