![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En tot welke partij behoort die dame? ![]() Ja, idd, tot de PS, vermoedelijk de corrupste partij van de EU... Of kent U er nog een andere? En dan de fout maar op die en die en die en die steken... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 januari 2006 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je bent fout ingelicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Iets waar er tegenwoordig een chronisch gebrek aan is, net zoals emphatie epidemische vormen heeft. Het kan verholpen worden echter! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en aan welke kant staat het veebee denkt ge? aan uwe kant, of aan de kant van uwe rijke huurbaas? Laatst gewijzigd door Mitgard : 21 januari 2006 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe meer corruptie in de sociale huisvesting... hoe minder sociale woningen, etc/// ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 januari 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En willen rechts,extreem-rechts de staat afschaffen?nee dus,wat ze willen is een orde troep geleid door een staat en links(uitgezonderd de anarchisten)willen die staat uitbreiden met sociale en egalitaire facetten. De corruptie zit zowel in de sociale kant en in de politionneele zijde van een staat.
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de corruptie is er in gelegen dat blijkbaar in alle wetgeving de belangen van een geestelijk gestoorde minderheid in de eerste plaats beschermd worden.
een geestelijk gestoorde minderheid die meent om datgene wat van iedereen is ( = de wereld, de grond, de van nature aanwezige hulpbronnen ) te mogen monopoliseren en er zodoende voor te zorgen dat de mensen die geen toegang hebben tot wat zij monopoliseerden een leven lang schatplichtig ( dmv huur ) aan hen zijn. in een echte democratie zou dit echter onmogelijk zijn want daar zou geen enkel politicus de belangen van een minderheid nog behartigen. vandaar dat laurette onckelinkx in deze een waarlijk moedig politica genoemd mag worden zelfs door het vierde wereld syndicaat !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
kortom dat zijn geen echte liberalen maar wel salonliberalen van de bovenste plank. Kapitalisten zijn het die nooit iets van locke en george hebben begrepen. kapitalisten met een populistisch liberaal jasje.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is het tegenwoordig zo met de oprukkende werkloosheid en de steeds hogere eisen die gesteld worden om op de arbeidsmarkt te worden aanvaard dat je allang niet meer dom of gebrekkig moet zijn om arm te zijn - hoewel sommige domme armen dat wel denken ik ken zo bvb een burgerlijk ingenieur informatica die in armoede leeft en nergens een job vind
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waar geld zit is de pakkende hand meestal meestal daar waar de knip zit. Laatst gewijzigd door Ettore : 21 januari 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Want de Burgies die ik ken, en dat zijn er heel wat (ik heb me daar ook ooit mee bezig gehouden), hebben allemaal een job, en velen hadden zelfs al aanbiedingen voor ze afgestudeerd waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
natuurlijk is er altijd wel iets maar dat iets is dus niet altijd domheid of gebrekkigheid, het kan ook gewoon pech zijn iemand bvb die niet dom genoeg is ( om zich door werkgever al te veel te laten uitbuiten en tot in het onmogelijke aan diens grillen en wensen toe te geven ) ligt ook niet goed op de arbeidsmarkt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() met dank voor je omstandige bijdrage andermaal he chipie
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou dat voor de inwoners van bvb (boter)Hamme concreet betekenen? ![]() |
|
![]() |
![]() |