![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Tja, dat is nu eenmaal zo op dit forum. Hier zitten nogal wat extremisten. Als je hier niet hellemaal de mening deelt een rechtse extremist dan word je verweten links te zijn. Als je niet helemaal de mening deelt met een linkse extremist, dan wordt je verweten rechts te zijn. Genuanceerde meningen zijn hier bijgevolg altijd te links of te rechts volgens de extremisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2006 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
en armoede is een schending van het grondwettelijk recht op een menswaardig bestaan en dakloosheid is een schending van het grondwettelijk recht op huisvesting
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En waar ging de trhead weer over(bruggen bouwen) links-rechts,allochtoon- autochtoon, en dit had ik ook gezecht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je voegt er zelfs nog een leugen aan toe. Waar heb ik zaken gezegd die erop neekomen dat armen maar moeten doodvriezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ik heb geen tijd om achter je postings te gaan zoeken jampie - mijn medearmen gaan voor
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 januari 2006 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() geeuw
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() echt enorm pijnlijk
ik lig hier te bloeden als een rund ![]() verder ben je het er dus mee eens meen ik te hebben begrepen ? dat mensen zoals de grondwet voorschrijft onvoorwaardelijk en altijd recht hebben op huisvesting ? en je bent het er ook mee eens dat eveneens volgens de grondwet iemand werk mag weigeren dat tegen zijn of haar filosofische of religieuze overtuiging ingaat ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() waarmee ik meteen aantoonde dat je wel degelijk armenfoob bent en de toepassing van de grondwet niet belangrijk vind als het maar over armen gaat en dat ik dus niet loog toen ik zei dat je vind dat daklozen maar moeten doodvriezen bvb.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Groot gelijk heb je King of beggars and fleas. Als ik vandaag met een themeratuur van -5 graden mensen zie buitenslapen(omgeving groenplaats) dan schaam ik me om in België te wonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() idd tony en ik ben er samen met jouw beschaamd voor maar jampie die vindt dat maar normaal, zoniet had hij gewoon ja op mijn eerste vraag geantwoord.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() pijnlijk he jampie om zo als armenfoob te worden ontmaskerd
![]() bovendien ben je eigenlijk ook een anarchist - net zoals verhofstad - die past de grondwet ook niet toe en wat zei jampie ook alweer tegen tony in het begin van deze draat ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
daag jampie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 16:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Je toont vooral aan dat je je leugens niet kan hard maken. Leugenaar !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ben trouwens speciaal voor jouw een treadje gestart om er wat over door te bomen ![]() jampies threadje
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 januari 2006 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Om bruggen te bouwen moet er iemand zijn mouwen oprollen en daarvoor is die thread tof.Met die opgerolde mouwen zijn er ook ipv bruggen bouwen die gaan vechten!De keuze is dan een positieve of een negatieve aanpak.Zijn mijn mouwen opgerold om te bouwen of om te verchten?