Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2006, 21:56   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
niet alle snorrendragers zijn terroristen, maar veel terroristen zijn wel snorrendragers...

als je "moslims" zou vervangen door "religieuze fanatici" of "religieuze extremisten", dan zou ik er wel mee kunnen leven.. (want er is slechts een klein deel van de moslims extremist, en er bestaan - vb. in Noord-Ierland - heel wat katholieke en protestantse extremisten die ook terrorist zijn).
neen, ze hebben meestal baarden
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 21:56   #22
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Wat een opgeblazen zaak allemaal, iedereen weet toch al jaren dat de hoofdsteden vol zit van dat gespuis.
Oud 26 januari 2006, 22:38   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Noem nog eens wat voorbeelden van de "heel wat" terroristen van katholieke of protestantse zijde.
Via Google : Tmiothy McVeigh, KKK, Lord's Resistance Army, ...

En verder hier : www.terrorism.com : onder 'terrorist groups' : héél véél, maar NIET ENKEL, islamitische groepen

Of ook : www.terrorism.net : onder 'terrorist groups' : idem

En als uitsmijter : "USTASHA" en "NEO-USTASHA" : probeer ook maar eens via Google, want de links blijken plots niet meer te werken (zouden ze niet van 'nieuwsgierigen' houden ???)

Laatst gewijzigd door djimi : 26 januari 2006 om 22:42.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 22:48   #24
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Dat extremisten aangepakt worden, vind ik niet noodzakelijk een slechte zaak.
Ik hoop alleen dat de actie voldoende voorbereid werd, en dat er dus ècht 'bezwarend materiaal' en 'harde bewijzen' gevonden worden.
Als de opgepakte personen achteraf allemaal weer moeten vrijgelaten worden, staan zowel de staatsveiligheid als de democratische politici voor schut, en dat zou alleen maar koren op de molen zijn van ALLE extremisten, niet alleen de islamitische.
In tijden van crisis kan je maar beter het hoofd koel houden !!
Paniek is een zeer slechte raadgever.
Oud 26 januari 2006, 23:15   #25
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Via Google : Tmiothy McVeigh, KKK,
Oklahoma City kan men moeilijk in de hoek van het religieus extremisme duwen. McVeigh moet men eerder in het kader van de Militia movement en het verzet tegen de federale overheid zien. De KKK waren wel protestants maar daar lag het zwaartepunt toch ook niet. De rest moet ik eens opzoeken. Bedankt voor de tips. Elke dag leert men iets bij.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2006, 23:42   #26
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Oklahoma City kan men moeilijk in de hoek van het religieus extremisme duwen. McVeigh moet men eerder in het kader van de Militia movement en het verzet tegen de federale overheid zien. De KKK waren wel protestants maar daar lag het zwaartepunt toch ook niet. De rest moet ik eens opzoeken. Bedankt voor de tips. Elke dag leert men iets bij.
Wel, één van de belangrijkste motivaties van het 'verzet tegen de federale overheid' was toch het feit dat deze als behoorlijk 'goddeloos' beschouwd werd. McVeigh en zijn medestanders hadden zeer sterke banden met de 'pro life' - radicalen. (nog zoiets om te googelen !)

KKK : 'protestants' van een bepaalde, erg racistische, strekking. Maar wel anti-katholiek, anti-Joods, anti-modernistisch, anti - zowat alles dat hun begrip te boven ging.

Wat betreft de tips : graag gedaan, hoor. En als u er zelf ook heeft : één adres : forum.politics.be (hé hé)

"Elke dag leert men iets bij" : gelukkig wel, hé.
Oud 27 januari 2006, 00:07   #27
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Een inval om te zoeken naar ........ propaganda. Hoe anti-democratischer kan het nog worden?

Reed men daar weg met wapens en explosieven, dat zou ik begrijpen, maar wegrijden met Qur'ans, Hadith, Islamitische leerboeken... en dat onder de noemer van "extremistische propaganda", vind ik er serieus over.

Wees maar zeker dat veel moslims (zeker in Brussel) in hun gat zullen gebeten zijn met deze actie. Het CIB is niet alleen een moskee, maar hun werk om jongeren van de criminaliteit weg te houden heeft hen erg populair gemaakt, bij moslims van eender welke origine.

Laurette Onkelinx heeft alvast gereageerd. De aanwijzingen voor deze raid was aanzetten tot haat & geweld, buiten-wettelijke huwelijken en mensenhandel.

Wat dat laatste betreft kan ik u alvast geruststellen, het CIB promoot actief België als woonstek in vele moslimlanden, teneinde de Belgische politiek te sterken tegen het Vlaams Belang..... En dan zijn ze hier nog niet content . In ieder geval ,dit mensenhandel noemen is ook weer eens fameuse overroeping.
CIB moet verboden worden...Moskee afgebroken.En de moslims moet men bekeren tot een andere godsdienst.Iets héél vredigs liefst.Boudisme zie ik wel zitten.Men zou ze moeten heropvoeden in speciale kampen.Er zijn van die oorden waar men mensen die in de handen van sektes gevallen zijn terug geestelijk gezond maken, naar zulke oorden, met zulke methodes moeten moslims geholpen worden.Met een soort "positieve brainwash", en beproefde hypnose-technieken is er mischien nog hoop voor hen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be