![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat het zo stellen: In 2008 zal het Vlaams "belang" zich trots op de borst kunnen kloppen als gangmaker van 30 jaar immobilisme. Dan zal het precies 30 jaar zijn dat ze de oplossing van alle maatschappelijke problemen hebben laten blokkeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Om over het tennisveld te leggen als 't regent
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat je bezeten bent door het Vlaams Belang...er straalt alleen maar afgunst en nijd uit uw betoog. Een miljoen kiezers kunnen niet verkeerd zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of het Vlaams belang de oplossing kan brengen valt nog af te wachten. Je kan ze echter niet beschuldigen van "de boel te blokkeren" daar ze tot nu toe nog geen beleid hebben kunnen voeren. Welke maatschappelijke problemen hebben ze al geblokkeerd nu en in het verleden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik verwacht eigenlijk meer van de Antwerpse rand dan van Antwerpen zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Zelfs dat klopt al niet meer aangezien de witte vlucht nog groter aan het worden is... Er zijn de laatste 10 jaar tienduizende antwerpenaren gevlucht naar de rand maar ook naar het waasland.
Ondanks dat geloof ik in een absolute meerderheid in hoboken, deurne, merksem, ekeren. Daar heeft het VB in de vrt/gva peiling zelfs al quasi een absolute meerderheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Mvg, Magic!
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe platgebabbeld zijn jullie nu eigenlijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Nu de man voor de vrije meningsuiting is, tegen discriminatie en de Joden niet kunnen stemmen ondanks zijn oprechte Islamofobie geraakt hij écht in de problemen. Straks wordt hij nog genomineerd tot sukkel van het jaar. Ik ben voor die nominatie, zij zal allicht begin oktober plaats vinden. In Antwerpen steunt hij zijn eigen nominatie: 35 procent is een succes.... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 februari 2006 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Eet dan stront: 5000 miljard vliegen kunnen toch ook niet ongelijk hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik FDW of coveliers was zou ik mezelf een verkiezingsnederlaag voorspellen,
dan ben ik lekker de "underdog" en moet ik geen argumenten meer gebruiken om propaganda te maken. "Kijk mensen : ik ga verliezen" is een voldoende argument om sympathie en stemmen te ronselen. Coveliers doet er nog een schepje boven op : minder stad = minder belastingen. Minder stad ? Minder haven, minder werkgelegenheid : een mooie kiesbelofte ; maar ja ze gaan toch verliezen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zonder uwe grote broer zou je gewoon van tafel geveegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Overal waar dat totaal politiek onbekwaam bleiterke is langs geweest heeft hij een puinhoop achtergelaten.
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 februari 2006 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volgens mij zit er héél veel fuhrer in één van de oprichters van uw minivereniging. Was Anciaux niet diegene die boeken wou verbieden? Verontschuldig mij als ik iets fout zeg, maar het doet mij ongelooflijk véél denken aan de befaamde boekenverbrandingen tijdens WOII!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sukkels allemaal... geen andere woorden voor dat gezeik hier...
noch de vlaamse stank noch die andere ex-en van de volksunie betekenen wat want ze zijn enkel een veraleming van gefrustreerden... lawaai maken... zeiken... vanalles en nog wat aanklagen maar zelf geen alternatief hebben dat ooit op iets zal trekken... zieli... echt zielig... zelfs met dat miljoen misleidden in de stemhokjes... onnozelaars die niet weten dat beleid niet kan gevoerd worden op misnoegdheid die grotendeels ten orechte is... dat is bij ieder nationalisme, extremisme, racisme zo geweest en dat zo altijd zijn... onnozele schapen.... |
![]() |
![]() |