![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik trok een vergelijking om mijn punt te verduidelijken.
Een punt dat u blijkbaar compleet lijkt voorbij te gaan: Niet alle moslims stenigen dezer dagen. Diegenen die in België wonen in ieder geval niet. Sterker nog, DE MEESTE MOSLIMS stenigen niet dezer dagen. Hetzelfde gaat op voor handen en voeten afhakken. En over liegen, tsjah... ik neem aan dat u ook al gelogen hebt, en daarvoor zelfs geen beroep hebt moeten doen op de legitimatie van een religieus systeem? Whatever, ik denk dat ik klaar ben met deze thread. Doe maar voort met uw zwart-wit denken, ik neem aan dat het makkelijk is om te leven in een wereldje zoals dat van u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een doorsnee moslim is meer fanatic dan u denkt. Ze kappen hier geen handen af en jagen niet op homo's !!!!!!!! Hoe zou dat komen denkt ge! Omdat wij hier nog altijd iets te zeggen hebben. Laat ze hun gang doen en je zult wel zien. Waarom denk je dat al die vluchtuizen vol zitten met marokkaanse vrouwen!!!!! Ojaa ze hebben ook hun feestje gedaan, maar wij zijn geen moslim en tolleren voor het moment hun middeleeuws gedrag die hier eigenlijk niet thuis hoort. ![]() ps : er zitten meer fundamentalisten in belgie dan je zou durven denken. Diegenen die de aanslagen in londen,madrid enz..........gedaan hebben waren allemaal "voorbeeldige" burgers "moslims". Om nog te zwijgen over de moorden & aanvallen op een Vangogh, Fortuyn, Hirshi Aali,............. Laatst gewijzigd door colargo : 31 januari 2006 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste is door de wet verboden hier in Belgie. Kritiek op islam mag - tot hiertoe - nog steeds gebeuren meen ik. Ik bezie moslims als mensen die - net zoals in een sekte - zwaar gebrainwashed zijn. sommigen menen het écht, en anderen weten niet beter. Het zijn de laatsten uit die groep die we misschien kunnen bereiken. De eersten alvast niet meer. (De SS'ers waren ook die-hards, de rest werden grotendeels verplicht om nazi te zijn).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een moslim is een moslim en zal altijd partij trekken voor z'n kant. En de radicalisering is zeker te zien bij jeugdbendes en ze zijn er fier op. Ik respecteer moslims in hun land, jammer dat zij dit hier ook niet kunnen. Over de verloederde en gevaarlijke wijken wil ik zelfs niet beginnen. Want als je de waarheid zegt vallen woorden als racisme!, de toekomst zal het wel uitwijzen. Laatst gewijzigd door colargo : 31 januari 2006 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
8) Jip idd Colargo en wat betreft het citaat van Casca: Er is nu iets dat ik niet helemaal snap... Denken jullie echt dat elk kenmerk van een geloof aanwezig is in elke volgeling van dit geloof? Ik denk dat de islam hierop een uitzondering is en dus JA. Zij het niet zichtbaar zoals bij de extremissssten, dan wel latent bij de gematigden. Er hoeft maar het juiste vonkje aangestoken en ze gaan ervoor. Die god van islam eist totale onderwerping zoniet.. tjakka en ge loopt als een kip zonder kop. Vast een fundamentalistisch gerecht: vogel zonder kop ![]() ![]() Ps: voor de hollanders, das blinde vink,hihihi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ---an-nisaa---
144.O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven? al maidah--- 51.O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet. at taubah--- 23.O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders. --moumtahina--- 13.O gij die gelooft, bevriendt u niet met een volk op hetwelk Allah vertoornd is; zij wanhopen aan het Hiernamaals zoals de ongelovigen wanhopen aan hen, die in de graven liggen De allochtone cultuur veroorzaakt een gevoel van vervreemding bij de autochtonen, zoals dat omgekeerd ook het geval is. Het sterkst is dat waarschijnlijk met betrekking tot het meest opvallende aspect van cultuur: religie . En de sterkste uiting van die autochtone vervreemding is de stelling dat de islam een bedreiging voor de staat is. Dit lijkt hoogst controversieel, maar de redenering er achter is zeer direct en voor de hand liggend. De islam gelooft dat het hoogste gezag schuilt in Allah. Het gezag van Allah en zijn geschriften gaan dus boven het gezag van de staat en haar geschriften. Het betekent ook dat iedereen die een aanhanger van Allah is, een hoger gezag heeft dan iemand die dat niet is. Het gezag van aanhangers van Allah is dus altijd groter dan dat van hen die spreken namens de staat. Daar waar de geschriften van Allah op vele punten in strijd zijn met de geschriften van de staat, zijn de aanhangers van Allah dus een gevaar voor de staat. "Een moslim is iemand die ontwapenend kan zijn zelfs als zijn land het niet is." |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet Kifkif gesteund worden en andere politieke forums niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 maart 2006 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |