Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2006, 19:46   #21
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Geef mij maar een Stella. Van Inbev. Die verhuizen hun brouwerijen naar volksvreemde omgevingen en gooien volksgenoten uit hun bestuur.

Als zij maar winst maken en ik mijn pint aan een zacht prijsje krijg, denk ik dan.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 31 januari 2006 om 19:46.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:00   #22
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Enfin, persoonlijk vind ik het onzin natuurlijk. Vanwege de Arabier én de Vlaemsche nationalist. Maar religie en nationalisme zijn dan ook niet aan mij besteed.
Jij bent zo stoer.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:23   #23
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Køøpt Deensche waar. Dan helpen wij elkaar. Jå, hallø! Het wørdt weer eens tijd vøør een Stijlløze Actie. Ønze Deense vrienden hebben het møeilijk. De sympathieke Scandi's krijgen al sinds september 2005 toenemende FLAK te verduren uit het Midden-Øøsten. Reden: een of andere cartøøn van een Møhammed vøørstellende baardmans in de krant Jyllands-Posten. En da mag nie, vølgens møslims. Ies haram! Veel landen in het Midden-Øøsten bøycøtten Deense prøducten. De Deense Unilever plaatste daarøm maar paginagrøte sørry-advertenties in Arabierische hakbar-kranten. Maar dat heeft de zaak geen gøed gedaan. Saudie-Arabië en Libië hebben hun ambassades gesløten en gisteren ging er øp de Westelijke Jørdaan-øever een Deense vlag in de hens. BBC Wørld meldt zøjuist dat de aanslagen op christendøelen in Kirkuk, Irak rechtstreeks te maken hebben met de publicatie van dat ene suffe plaatje.
Arm Denemarken. Het land van Kira Eggers, Michael Laudrup, Bang & Olufsen en het altijd gezellige Legøland. Als liefhebbers van Deense wiptietjes op Spaanse stranden, zeggen wij dan øøk: "Øber! Een meter Carlsberg!"

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/011866.html

We moeten onze Deense makkers steunen, zeker over zulke principiële zaken als persvrijheid en vrije meningsuiting.

CARLSBERG all-over

(en nee die zuivelmannen met hun excuses kunnen het voor mij al schudden).
Pffftt.. Wat een flauwe zever. Een storm in een glas water.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:33   #24
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Jij bent zo stoer.
Nee hoor. Hooguit een tikkeltje arrogant.
Alles wat je niet hebben moet onmiddellijk aan de nazi's (SS...) linken, dat is pas stoer.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 31 januari 2006 om 22:34.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:52   #25
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Pffftt.. Wat een flauwe zever. Een storm in een glas water.
Manuel moet meer het nieuws volgen. Kijk o.a. eens naar de BBc-website. De Arabische landen willen nu zelfs er een VN-resolutie doorjagen die het beledigen van een godsdienst verbied met eventuele sancties tot gevolg. Een storm in een glas water?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:55   #26
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Manuel moet meer het nieuws volgen. Kijk o.a. eens naar de BBc-website. De Arabische landen willen nu zelfs er een VN-resolutie doorjagen die het beledigen van een godsdienst verbied met eventuele sancties tot gevolg. Een storm in een glas water?
De preutse en hyperreligieuze ("so help me god" is een echt stopwoord ginder) "republikeinse" VS kunnen misschien nog hun bondgenoten worden.

Laatst gewijzigd door Pietje : 31 januari 2006 om 22:56.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 22:58   #27
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De preutse en hyperreligieuze ("so help me god" is een echt stopwoord ginder) "republikeinse" VS kunnen misschien nog hun bondgenoten worden.
Ignorance is a blessing.
Oud 31 januari 2006, 23:01   #28
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ignorance is a blessing.
Straks ga je nog beweren dat Amerikanen geen religie-fanaten zijn. Er zijn in de VS meer kerken en andere gebedstempels dan kaffees

Laatst gewijzigd door Pietje : 31 januari 2006 om 23:06.
Oud 31 januari 2006, 23:09   #29
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Straks ga je nog beweren dat Amerikanen geen religie-fanaten zijn. Er zijn in de VS meer kerken en andere gebedstempels dan herbergen.
Je bent gewoon off-topic bezig, Pietje, en probeert de VS te vergelijken met de Arabische landen vis-a-vis religie. In de VS is debat mogelijk en wettelijk beschermd. Ja, je hebt een hoop christelijke fundamentalisten maar als tegenpool heb je een nog veel grotere hoop secularisten. En het uitgeven van cartoons genre Denemarken is hier grondwettelijk gegarandeerd. En wees gerust, er wordt hier heel veel de draak gestoken met religie. En nu terug naar onze verslaggever in Kopenhagen.
Oud 31 januari 2006, 23:15   #30
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bent gewoon off-topic bezig, Pietje, en probeert de VS te vergelijken met de Arabische landen vis-a-vis religie. In de VS is debat mogelijk en wettelijk beschermd. Ja, je hebt een hoop christelijke fundamentalisten maar als tegenpool heb je een nog veel grotere hoop secularisten. En het uitgeven van cartoons genre Denemarken is hier grondwettelijk gegarandeerd. En wees gerust, er wordt hier heel veel de draak gestoken met religie. En nu terug naar onze verslaggever in Kopenhagen.
Ik was hier niet "off-topic" bezig. Mijn illustratie van de VS had te maken dat zij wel eens bondgenoten van die Arabische landen (die godslastering willen beschermen met een VN-resolutie) konden worden binnen het debat in de UNO. Heb je hem nu ??
Oud 31 januari 2006, 23:23   #31
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik was hier niet "off-topic" bezig. Mijn illustratie van de VS had te maken dat zij wel eens bondgenoten van die Arabische landen (die godslastering willen beschermen met een VN-resolutie) konden worden binnen het debat in de UNO. Heb je hem nu ??
Got it. De religieuze vleugel van de republikeinse partij is tot veel in staat maar zouden in hun partij enorm veel tegenwind krijgen met een resolutie die, ook al gaat het het om religie, een wereldwijde beknotting van de vrije meningsuiting inhoudt. 'Freedom of speech' is hier (bijna) even heilig als Jezus.
Oud 31 januari 2006, 23:25   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Got it. De religieuze vleugel van de republikeinse partij is tot veel in staat maar zouden in hun partij enorm veel tegenwind krijgen met een resolutie die, ook al gaat het het om religie, een wereldwijde beknotting van de vrije meningsuiting inhoudt. 'Freedom of speech' is hier (bijna) even heilig als Jezus.
Wait and see 8) Hopelijk krijg je gelijk.
Oud 31 januari 2006, 23:25   #33
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wel zonder kennis van zaken. Een dergelijke resolutie zou immers lijnrecht indruisen tegen het First Amendment van de Amerikaanse grondwet.

Even opfrissen?

Citaat:
[SIZE=2]Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances.[/SIZE]

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2006, 23:38   #34
dieter.dd
Vreemdeling

dieter.dd's schermafbeelding

Standaard

On-ge-lofelijk gewoon ..

Hier kan ik zo kwaad van worden, pure frustratie.
Ze hebben het recht niet eens om hier nog maar een resolutie voor op tafel te leggen.
Het is erg om te zeggen, maar die fanatiekelingen zitten meer dan enkele eeuwen achter op ons.

En die hoofdredacteur achteraf nog zo op zen bek gaan in zen 'verontschuldiging', de mens zal wss wel de nodige druk gevoeld hebben langs alle kanten ..
dieter.dd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 09:24   #35
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Juist, dat is trouwens altijd al de taktiek geweest.

1. Forumlid geeft kritiek op moslims
2. Progressief forumlid begint onmiddelijk te praten over de kruistochten of de VS
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 10:54   #36
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 11:37   #37
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

I ga morgen naar de Danish pub en heb me alvast een bak Carlsberg gekocht...

piss off kanker kamelendrijvers, dat jullie geen gevoel voor humor hebben , dat is triest, graaf jullie eigen graf maar met jullie onzin
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 11:37   #38
Freethinker 69
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Juist, dat is trouwens altijd al de taktiek geweest.

1. Forumlid geeft kritiek op moslims
2. Progressief forumlid begint onmiddelijk te praten over de kruistochten of de VS
Zo is dat, ik erken hierin mezelf.
Nu ben ik iets grijzer en wijzer .
Freethinker 69 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 11:42   #39
Freethinker 69
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieter.dd Bekijk bericht
On-ge-lofelijk gewoon ..

Hier kan ik zo kwaad van worden, pure frustratie.
Ze hebben het recht niet eens om hier nog maar een resolutie voor op tafel te leggen.
Het is erg om te zeggen, maar die fanatiekelingen zitten meer dan enkele eeuwen achter op ons.

En die hoofdredacteur achteraf nog zo op zen bek gaan in zen 'verontschuldiging', de mens zal wss wel de nodige druk gevoeld hebben langs alle kanten ..
Ok ze verontschuldigen zich nu enerzijds wel maar anderzijds hebben ze toch maar mooi het lugubere kantje van de arabische moslimwereld te kijken gezet.
Freethinker 69 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 11:45   #40
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Leve de vrije markt.. !

Een hele nieuwe industrietak staat klaar om ontgonnen te worden. 8)

(De opbrengst gaat naar de cartoonist die al maanden moet worden beveiligd)

http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=120266

Laatst gewijzigd door Levertraan : 1 februari 2006 om 11:58.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be