![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Da's zeker datte heel die kutgodsdienst hangt mee haken en ogen aaneen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Dat staat zo op die website. Ik kan er ook niet goed aan uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Is het een citaat van Dewinter? Hij had zijn aanhalingstekens dan wel anders mogen plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() De vraag blijft of we nu een uitzondering moeten maken voor de Joden, ja of nee? En daarop zie ik hier maar weinig antwoorden.
Persoonlijk vind ik dus van niet. Jood, Moslim, Chinees, of wat dan ook, HIER geldt de Belgische wet. De boom in met hun Loofhuttenfeest. Ofwel gaan ze stemmen, ofwel draag je de consequenties van niet te gaan stemmen, net als iedere Belg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 1 februari 2006 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie en wanneer heeft dan gepleit voor de verschuiving van de verkiezingen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Word maar snel moslim en ga u maar snel opblazen in Irak.
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebben de Joden trouwens iets gevraagd? Ik dacht van niet. Deze discussie werd volledig uit het niets opgeklopt door een .... moslim ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En wat dan nog. Het is trouwens zo dat de overheid al lang niet meer optreedt tegen mensen die niet gaan stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij de federale verkiezingen van 2003 (Kamer) hebben 633.836 mensen niet gestemd (iets meer dan 8% van de ingeschrevenen). Hoe werden ze aangepakt? Welke consequenties hebben ze moeten dragen?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 februari 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Geen enkel idee. Maar als de wet het verplicht moeten weigeraars gestraft worden, en anders moet de wet veranderd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen kunnen voordien een document bij de gemeente halen om uw komende afwezigheid te legitimeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Voor de duidelijkheid, dit gaat niet over blanco-ongeldige stemmen, dat waren er 364.612.) Bron
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kon zich trouwens ook nadien legitimeren (binnen een bepaalde tijd wel te verstaan). Mijn broer - die in de week van de stemming - in het buitenland verbleef, heeft nadien zijn afwezigheid gelegitimeerd door de vliegtuigticketten voor te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bron : Marc Hooghe, Inleiding tot de Politologie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die hier zitten te roepen om "aanpakken" en "consequenties" heb ik alvast niet gehoord toen de honderduizenden die in 2003 niet zijn komen opdagen ongemoeid werden gelaten! Nu ineens wel ... Waaraan zou dat toch liggen? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Over de kwestie zelf: neen, die datum moet niet worden verschoven.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 1 februari 2006 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor Jodenknuffelaar ''Philip Dewinter'' al afkomen. Philip Dewinter rekend op de steun van de Joodse gemeenschap in Antwerpen Het verschuiven van de datum lijkt mij dan ook voor dehand liggend. Vandaar mijn uitspraak: ''beter voorkomen dan genezen'' |
|
![]() |
![]() |