![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wie mag er naar Athene voor Eurosong dit jaar? | |||
Jeason - Dame amor, dame vida |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Eve Kempbell - Not right |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Els De Schepper - Als ik je morgen ergens tegenkom |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Afi - Not that beautiful |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Katerine - Watch me move |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Kaye Styles - Profile |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Kate Ryan - Je t'adore |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,90% |
La Sakhra - Wonderland |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Roxane - Push it |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Sonny O'Brien - I'll be there for you |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Brahim - P.O.W.E.R. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Belle Perez - El mundo bailando |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Peter Evrard - Coward |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Barbara Dex - Crazy |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Niemand / Het maakt niet uit |
![]() ![]() ![]() |
11 | 35,48% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Patriot, wie kijk er naar eurosong...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast een hoop schade heeft Eurosong enkel Abba voortgebracht. Voor de rest is het een plat-commerciële bedoeling waarbij iedere natie probeert iets te sturen wat moet lijken op wat zij denken dat iedereen leuk moet vinden. Akelig. Een multi-culturele terreur die je wordt opgedrongen door elke spleet in de radio.
Voor mijn part wordt het verplicht om echt volkse songs in te sturen. Ik zit te wachten op een Eurosong waarin Ierland een zalige ballade in Gaelic laat horen en waarin ik vooral de ex-oostblokkers eens hoor met hun vlotste stukjes volksmuziek. Maar ik weet nu al dat die met een licht-techno act (2 Unlimited en 2 Fabiola zijn nooit gestorven) zullen afkomen met veel benen, tieten en groepjes-dans. WALG Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 februari 2006 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Van mij mogen ze gerust een van de volgende artiesten naar Eurosong sturen:
-Leki -Skitsoy ![]() -Monza -Arsenal -El Tattoo del Tigre (dat zou pas leuk zijn!!!!) Of anders allemaal naar Rock Werchter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Skitsoy zeker. Of Hooverphonic, De Mens, De Nieuwe Snaar.
En anders de metal toer op he. Lion's Pride, Lemuria, Ancient Rites, Suhrim,... Ik vond Woest ook niet slecht anders. Maar het heeft niet mogen zijn, he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eurosong is nu niet zo belangrijk, maar gezien er toch veel mensen van vele landen kijken dan kunnen we toch tenminste een goede inzending er naartoe sturen.
Maar ook even dit : zou het niet beter zijn dat wij appart deelnemen, Vlaanderen en Wallonië? In plaats van dat onnozel gedoe van een jaar zij en een jaar wij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wallonie EN Vlaanderen kunnen perfect tegelijkertijd deelnemen...
het zal niet lang meer duren imho |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik droom van een chaotische samenleving van losse atomen die niet gebonden zijn aan een culturele of etnische identiteit. alles door mekaar, negers, aziaten en blanken lekker mixen tot halfbloedjes, punkers, homo's, gabbers, drugs, abortus, getto's, werkloosheid, geweld etc. en waar de seuten hun deur niet meer durven uitkomen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 februari 2006 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ik zie hier maar een seut, en dat ben jij. Maar soit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dat is echt een droomwereld. Aids, geweld, rassenvermenging, achterlijke randdebielen die plots een pseudo-betekenis krijgen omdat ze kunnen scoren op elke straathoek. Als dat je droomwereld is, ben je nog achterlijker dan gedacht want op lange termijn zijn alle "stoere" kerels en vrouwen zo verzwakt dat de "seuten" hen gewoon kunnen omverblazen. Uiteindelijk verliest de multicultuur toch altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of was het nu omgekeerd? Ach wat.. 't is jammer dat soepkiekens zich zulke naam toeëigenen, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Feit. En het was zeker andersom. Mannen die betrapt werden met bastaarden van een ander volk werden genadloos afgestraft. Of probeert Mitgard misschien een beetje ironisch te zijn?
Maar dat is allemaal zeer off-topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Alleszins, in Athene zou hij het niet slecht doen. Dat is daar nl één grote freakshow.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kereltjes als jij worden dagelijks in mekaar geslagen door marokkanen, want op straat zijn zij de baas en heb jij niks te zeggen. en weet je waarom? omdat vlamingen geboren MIETJES zijn. een volk van KNECHTEN, dat hebben ze de hun hele geschiedenis lang bewezen. daarom dus. de vlaming verliest altijd, het is een volk van losers. Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 februari 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() En daar ben jij het levende (nou ja) voorbeeld van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ik overweeg trouwens om me te bekeren tot de islam.
das eens wat anders hé. hoe verder ik me kan afkeren van de westerse normpjes en waarden hoe beter. like my new avatar? en m'n onderschrift, das wat anders dan laura lynn hé. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volk van losers? Dan ben jij zeker geen Vlaming. Welk volk is het ook al weer dat in het Midden-Oosten steeds het onderspit delft? Juist ja, de arabieren. En waarom? Omdat de Joden nadenken voor ze iets doen en niet om de vijf minuten Allah aanroepen en dan van die belachelijke dingen doen. Als er een volk van losers bestaat dan ben jij de hoofman ervan. Denk je echt dat we allemaal onder de indruk zijn van je Hamas-prentje? Moeten we een Mitgardiaanse aanslag verwachten op Politics.be? Of kunnen we met een gerust hart gaan slapen omdat we weten dat hij toch alleen maar over hout beschikt. (Oh kijk, een belediging) U staat vanaf nu op mijn ingore-list. Dan stijgt het niveau van dit forum toch nog een klein beetje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nihilisme is namelijk geen waarde. Je bent in ieder opzicht waarde-loos. Dus ja.. je zou een goede islamiet zijn. Laatst gewijzigd door De Knut : 2 februari 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() denk je echt dat je vlamingenvolkje gaat blijven bestaan?
vlaamse vrouwen krijgen gemiddeld 1 komma nog wat kinderen, en niet zelden van een bruine. 8) kinderrijkdom vormt het beste wapen wat de islam kan dromen, en tegen een demografische meerderheid, daar is geen verstand tegen opgewassen. het is slechts een kwestie van tijd vooraleer de vlamingen als volk demografisch verdwijnen, samen met hun achterlijke cultuur. ik zal er niet om rouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Jij maakt deel uit van die achterlijke cultuur, willen of niet. Dat jij er deel van uitmaakt verklaart trouwens grotendeels waarom hij achterlijk is.
Dat islamieten veel kinderen krijgen doet er niet toe. Ratten krijgen ook veel jongen. Ze zijn echter belange niet slim genoeg om de heerschappij over te nemen. Trouwens.. de dag dat de islamieten het hier voor het zeggen hebben zijn jij en je leeghoofdige nihilistische vriendjes het eerste slachtoffer van hun taliban-terreur. Ik zal er ook niet om rouwen. |
![]() |
![]() |