![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb hoop, want de haat tussen de Duitsers en de Fransen of Engelsen was tot WOII ook niet minder. En hun haat heeft ook eeuwen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er morgen een bom ontploft in Antwerpen van de Waalse Liberatie Organizatie, dan kan ik gerust ook praten over de 18% van het Vlaams Blok en jarenlange pesterijen door de Vlamingen aan het adres van de Walen die zodanig ver gaan dat het eerlijkheidsprincipe in de sociale zekerheid in het gedrang gebracht werd. Als ik daarna echter een woordvoerder voor Vlaanderen laat spreken zal die mij vertellen hoe de Walen parasieten van de Belgische maatschappij waren die langzaam alles leegzogen dmv de PS. Ga ik dan ook praten over de gedachtengang? Neen, dan ga ik de mensen die die bom plaatsten uitschakelen als 1e prioriteit, om me daarna bezig te houden met het onderliggende probleem zodat de voedingsbodem van het terrorisme en fundamentalisme weggenomen wordt. Om te vechten moet je met twee zijn.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() We kunnen nog een paar eeuwen bomen opzetten over het feit of de Joden al of niet terecht een stuk land in palestina toegewezen kregen (wat mij betreft kan men de joden beter onderbrengen in een nieuwe staat tussen Texas en Mexico, maar soit ...)
Dé oorzaak van het terrorisme is zeer duidelijk de expansiedrang van de Joden op het terrein van de Palestijen. Niets anders. Men moet zich echter eens de vraag stellen WAAROM de Joden dat doen ! HET IS EEN PROBLEEM VAN BEVOORRADING AAN DRINKWATER EN DAT WEET MEN BIJ DE U.N. OOK ! En d�*�*rom heeft Israel de westelijke Jordaanoever en de Golanvlakte nodig ! Met andere woorden : Los het drinkwaterprobleem van de Joden op en de expansiedrang van de Joden wordt gekortwiekt. Waarom wil niemand nu eens terugkeren naar de logische en klare basics ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dan nog is het de graad van die pesterijen in hoeverre je dat kan indelen veel minder erg als diegene die in Palestina gebeuren. 2)jouw reactie om eerst de mensen die de bom plaatsten uit te schakelen is de meest logische maar niet de meest doordachte. De meest doordachte reactie is de aanslag links te laten liggen zodat je niet in een spiraal van geweld terecht komt en meteen de oorzaak van het probleem te zoeken. Zo krijg je de publieke opinie achter je en sta je dus sterker aan de onderhandelingstafel voor een oplossing voor het conflict. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het terrorisme is pas ontstaan n�* de expansie-escapades van de Joden. En de reden hiertoe gaf ik hoger aan. Pak de oorzaak aan ! De Palestijnen willen geen gebieden in Israel terug. Zij verzetten zich enkel tegen het verder inpalmen van hun eigen terreinen. PS : ik maak dagelijks slaande ruzies mee tussen bouwheren omwille van een "gemene muur". In Isreael gaat het om hele landerijen en dorpen. En de US steunt uiteraard de kapitaalkrachtigen, wijl Europa "toekijkt" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat jouw eigendom in W. nooit ingepalmd wordt door een Hollander uit R. die dan nadien nog verder beslag wil leggen op jouw resterende helft. Je zou nog wel eens voor terrorist kunnen uitgescholden worden ! (kom mij dan niet vragen om jouw petitie te ondertekenen, hé !) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Als mijn eigendom in W nooit van mij zou geweest zijn, maar ik ambetant zou doen als een hollander het zou bezitten, dan is dat hypocrisie en racisme, geen vrijheidsdrang. Wilden ze vrijheid, dan hadden ze een goeie 2000 jaar vroeger begonnen met ervoor te vechten.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U hebt 0% relativeringsvermogen, Mr C uit W. Ik begrijp uw kleinzielige separatisme. En ik kan er mee leven. Ieder zijn mening. Aan de kiezer om erover te oordelen ![]() Mvg, Descartes Jr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De vergelijking tussen een rijke Hamburger-Hollander die met veel poen en belastingsvoordelen een stuk grond in Wellen wegkaapt voor de neus van een autochtone Limburger en de imperialistische amerikaan die in Cuba een tweeloop plaatst voor de neus van een bescheiden inlander loopt inderdaad mank. De Hollander is namelijk gecultiveerd en spreekt de taal van de autochtoon. En aan pedanterie doet hij rijkelijk onder voor zijn amerikaanse evenknie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Waarom u weeral uw onwetendheid verwoordt met aggressie gaat mij te boven, maar misschien kan u uw moeder om een verse pamper vragen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dream your dream, Mr Fake. Ik wil wel iets van u leren. En u mag, zo u het wenst, ook iets te weten komen van de mensen die zich niet bevredigen boven hun aandelen. PS : Een pamper kan handig zijn bij uw overvloedige intelligente masturbaties ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
The bottom line is dat ik een zeer correcte vergelijking postte, maar dat u er, zoals gewoonlijk, de ballen van snapte. In reactie begon u dan maar mijn persoon aan te vallen. Als ik dan een opmerking maak over het kinderachtige van uw gedrag beslist u maar om voort te gaan met persoonlijke aanvallen zonder nog over de vergelijking te praten. Mja... ik denk dat als u zelf de inconsequentie niet ziet of de verschillen niet wil bespreken, dan zal ik inderdaad met andere mensen moeten praten. Misschien dat die de internationale politiek interessanter vinden dan uw verbanden tussen pampers en sexuele activiteiten. Post misschien nog eens over de vergelijking en laat de aanvallen achterwege.
![]() |