![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() (Dat laatse zinnetje meen ik echt)
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 4 februari 2006 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ook, maar heb nog heel veel dinges te doen in België. ![]() Laatst gewijzigd door JusticeLover : 4 februari 2006 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() dat zwart spook met die plakkaat: "de échte holocaust is op weg" is wel één van de "besten" van dit stel griezels.Vraag me af wat de politie zou doen moest er een bende skinheads met zo een plakaatjes voor één of ander konsulaat staan tieren, en met molotovs tegen de gevel smijten, hier in België, of elders in Europa...?
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Is meer dan dringend van al die brave lieden een vliegtuigbiljet te geven en hen te verzoeken van hun zandbakken te vervoegen.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Allée, het is weekend, misschien kunnen ze in Parijs weer eens auto's in brand gaan steken vannacht.
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zullen de burgerlijk linkse academici als een Bea Cantillon nu in de wolken zijn. 8) |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieruit blijkt dat alles maar een heel fijn laagje vernis is en dat de ruwheid en barbaarsheid van de islam er vlug doorheen gaat.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd. En zoals we al ondervonden hebben uiten de moslims geen loze beloften. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 5 februari 2006 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik zou die mannen ni onderschatten.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Zo ziede maar.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo denken sommige moslims over vrijheid. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 5 februari 2006 om 01:33. |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik help met geschiedenislessen in een school waar daar geen budget voor is. Ik ben geen leerkracht, liever niet eigenlijk. Ik haat lesgeven. Ik heb ook niet zo graag kinderen om me heen
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 5 februari 2006 om 01:49. |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Flauw hoor.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe durf je de Holocaust te 'minimaliseren'? Ook al worden er 6 �* 60 miljoen moslims vermoord. Toch kan je iets wat de joden is overgekomen niet vergelijken met wat de moslims zal overkomen. Je zult verbranden in de hel, tenzij je krulletjes heb laten groeien ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En wat houdt dat in? Ons geen petroleum meer verkopen?Dan hebben ze binnenkort geen geld meer, en dan komt het westen zich uiteindelijk zelf bedienen...Dat is mischien nog het simpelste, hun petrol gewoon afpakken, niets betalen, enkel voedsel - en medikamenten paketten in de plaats geven, omdat we humaan zijn.En dan kunnen we hun beletten om verder aan hun atoombommen te sleutelen.Mischien daarom dat die mannen zo hoog van de toren blazen de laatste dagen:ze zien al de tijd dat Iran, grote Islam-mogendheid, het westen kan bedreigen met atoomwapens...Dit moet men absoluut beletten.Zo rap mogelijk, en als het moet met geweld.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nog wel rijdende legervoertuigen
![]() Want hun soldaten zelf hoeven geen soldij.