![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo simpel. -- Edit : voor wie gaat zeggen "jamaar, onze ambassades ginder worden in brand gestoken" heb ik enkel het antwoord dat je daar dan geen ambassades meer moet oprichten. Wat hebben wij verdomme te zoeken in Palestina ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 februari 2006 om 02:24. |
||
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 6 februari 2006 om 02:26. |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de pientere geesten onder jullie, die "belangeloos" was echt wel een intended pun
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrijheid van bijsturing van mening. geniet er nog maar van... binnenkort kan het niet meer 8)
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en nee ik heb niet het grote gelijk aan mijn zijde niemand trouwens ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 6 februari 2006 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() Die cartoons onderscheiden de echte verdedigers van de vrije meningsuiting van de mensen die enkel voor de vrije uiting van hun eigen mening zijn.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verzet mij nog altijd even fel tegen elke vorm van racisme in al zijn vormen. Ik trek de multiculturele samenleving absoluut niet in twijfel, maar ik verdedig ook wel de persvrijheid om desnoods ieder religieus symbool (van welke religie dan ook) al dan niet te bespotten, ook al getuigt het meestal niet van goede smaak en respect, maar dat laat ik in het midden.
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is natuurlijk het misleidende in deze discussie : wanneer het "pars" pretetendeert voor het "toto" te ageren, kan je niet anders dan in groepen denken en handelen. Door de gehanteerde oorlogsretoriek wordt het individu genegeerd en fijngemalen. Maar dat blijkt ook de bedoeling te zijn van deze hetze : fronten creëren en dan is een individu waardeloos.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik zeg het niet graag maar mooi werk van de AEL.
Eens kijken wat de grooooooooote democraten zullen zeggen nu het uitverkoren volk eens het voorwerp van spot is. |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lepe gast, die Aboe Zja Zja...
Waar het hem om te doen is, is een zelfde mediatieke onaantastbaarheid te verkrijgen tegenover de Islamitische afzeik als tegenover de Holocaust. Alhoewel geen voorstander vd rev/neg wetten, is er hier toch wel een omkering van waarden: nl die van beul en slachtoffer. Een bloemlezing van slogans bij een betoging in Londen van 'gelovige' moslims: " Be prepared for the real holocaust. Freedom go to hell. Europe , you will pay. Your 9/11 is on its way. Behead those who insult Islam. Massacre those who insult Islam. Annihilate those who insult Islam. Slay those who insult Islam. Exterminate those who slander Islam. Butcher those who mock Islam. As muslims we unite. We are prepared to fight. Europe will pay. Extermination is on its way. Europe, you will pay. Demolition is on its way. Europe is the cancer. Islam is the answer. Europe, take some lessons from 9/11. " Deze betoging dan als reactie op de publicering van enkele cartoons. Geen betoging echter werd/wordt georganiseerd door onze lieve moslimbroedertjes en zustertjes op : Zelfmoordaanslagen op bussen, disco's, hotels in Israël, Bali, Egypte, etc. Honderdduizende doden bij geweld in Soedan, Algerije. Islamitische extremisten slaan toe op WTC. Madrid, Londen: bomaanslagen op treinen en metro's met honderden doden. Autobommen in Irak. Duizenden auto's in de fik in Frankrijk. Conclusie: Islam past niet in Europa. Laatst gewijzigd door stab : 6 februari 2006 om 06:20. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling