![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn mening over die trip naar het Midden Oosten. Men zag dat me in Denemarken zelf geen verhaal kon halen en geen excuses kon verkrijgen. Daarom heeft men geoordeeld dat het opportuun was om 'de Islam' te moeten verdedigen door het Midden Oosten in het schakelen en de volledige moslimwereld achter de zaak te zetten..
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien jokken moslims over het feit al zou van of Mohammed geen portret gemaakt mogen worden. http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 6 februari 2006 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verder is het verboden beelden te maken van levende wezens. Afbeeldingen zijn niet verboden. De koran is één en onveranderlijk. De houding van de moslims inzake afbeeldingen verandert wel sterk in de loop der tijden. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() In België hebben de moslims hun slag reeds binnengehaald.
Op het nieuws die vertegenwoordiger van de Belgische journalistenbond gezien? Als hij het hol van Mohammed vond, hij kroop er meteen in. |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Vertel eens ?
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schattig. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Taquiya.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden Iran en Irak in de jaren '80 nog oorlog, bij een confrontatie met het westen (incl. Israel) zullen ze zich als één opstellen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zullen meeheulers (ik denk aan de PS en SP-a) overtuigd moeten worden van hun ongelijk. De vrijheid van de Europese volkeren staat op het spel.
![]() |
#33 |
|
![]() Wat is daar nu zo schokkend aan??
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hele godsdienst, is erop gericht alle niet gelovigen te onderwerpen, ingaan tegen dat dogma is heiligschennis. Als de islam dus geen verlichting doormaakt, is het gewoon zever om met die imams te praten. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie een dialoog helemaal niet zitten met een "isme" dat leidt tot totale dictatuur.
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk het eerlijk gezegd niet. Dat ze over dit thema eensgezind zijn , daarover ben ik het met je eens . Maar dit is in mijn ogen geen weerspiegeling van de algemene tendens.. Als je bijvoorbeeld kijkt naar het sectarisch geweld dat er tussen Shia en Sunni heeft plaatsgevonden in Irak, het laatste half jaar, oa. de oproep van Zarqawi om de Shia als kuffar te bestempelen , dan meen ik toch het tegenovergestelde te moeten vaststellen.
#37 | |
|
![]() De links van de elite met de recente cartoon commotie komen weer uit. Het blijkt dat de man van de vrouw die aan het hoofd staat van het bedrijf dat de cartoons heeft gepubliceerd, lid is van de Bilderberg groep... Moet er nog zand zijn. Weer geen toeval dat het van een elite-gecontroleerd bedrijf komt...
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2006 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() vertel ! wie zit er nog zoal in 't complot deze keer ? volgens mij in elk geval ook Google, want als je zoekt naar Bilderberg krijg je elfendertig conspiracy sites 8) gaat het deze keer over zand ? spannend ! Laatst gewijzigd door Knipp : 7 februari 2006 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Wat is hun doel? Moslims opzetten tegen het westen en omgekeerd. En wat is daar het doel van? Dit is iets minder eenduidig te beantwoorden. Eerst en vooral valt zo'n taktiek in het verdeel en heers principe. Het volk kijkt niet naar de echte macht maar is bezig met de "tegenstanders". Die in feite ook opgejaagd worden. De werkwijze van de elite is iets heel anders dan de standaard "oorlogs"truuken. Als je twee partijen tegen elkaar opzet kan je veel beter controleren, je blijft immers zelf buiten schot. Bovendien kan je beide partijen ook zodanig verzwakken zodat je zelf sterker staat om je plannen uit te voeren. Deze commotie helpt ook om ons te conditioneren in het vijandbeeld van moslims "de terroristen". Als er volgende keer een terroristische aanval gebeurt, dan zullen sommige mensen zeker denken , ah , ook met hun cartoons , daarvoor smijten ze nu een bom. Het terrorisme kan ook gebruikt worden als "ticket" om de rechten van het volk af te nemen en een big brother staat te creeëren, zoals nu in Amerika en ook in Groot-britannië gebeurt. Er zit veel achter , het gaat hier immers om het "kneden" van de maatschapij op intercontintaal vlak. Dit zijn mensen die om bepaalde redenen denken dat ze het recht hebben om ons te sturen, en onze toekomst gaan beslissen.
Laatst gewijzigd door exodus : 7 februari 2006 om 19:32. |
|
![]() |