![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik wist niet dat er nog mensen zijn met een zeer laag IQ zoals GC, een zeer vage foto tonen van iemand die de Hitlergroet brengt, en dan zeggen dit is Karen Dillen, je moet maar durven, maar van die linkiewinkies zijn we al heel veel gewoon.
Ter info aan GC, tijdens wereldoorlog II heeft gans Duitsland de Hitlergroet gebracht, dus van "dit is Karel Dillen" is gewoon een provocatie naar het Vlaams Blok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Er is nog altijd niemand die mij kan vertellen wat er eigenlijk mis is met de Romeinse groet.
Ave Caesar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus dan is die groet een uitdrukking van nazisme, of een Nazistiche groet. Wanneer een linkse dezelfde groet brengt noemen ze deze uitgestrekte arm het teken van de Romeinse groet. Begrijpe wie kan. Wanneer men Vlaams Blokker is brengen we dearm op halve hoogte plooien die met de hand naar boven, en dan is het typisch een luie Hitlergroet. (natuurlijk volgens de linkiewinkies) Wanneer alle waalse parlementsleden de Hitlergroet brachten, geen haan die er naar kraaiden. Ze waren parlementair onschendbaar, en in het parlement mag men zeggen en doen wat men wil. Nu de filip Dewinter zijnen arm omhoog steekt wordt dat den hitlergroet. De walen riepen er nog heil hitler bij. En filip lrgde zijneb eed af. (tegen de goesting) Maar dat kon, 't waren allen sossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de NAZi's een historisch symbool misbruikten dat ik dat dan dat historisch symbool niet meer mag gebruiken. We noemen de linkse groet (gebogen linker arm) toch ook niet Stalin-groet. En indien SPA-mandatarissen die gebruiken noemen we hen toch ook geen stalinisten? Dus de Romeinse groet is volgens mij een legitieme groet. We moeten die van de Nazi's terugpikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De gestrekte arm dient volgens mij enkel om ervoor te zorgen dat dat gebaar ook vanop grote afstand herkenbaar is. Zoals in omstandigheden dat een staatsleider zijn onderdanen vanop grote afstand zichtbaar kan groeten, ook al zijn ze met zovelen dat degenen die het verst staan zijn figuur nog met moeite kunnen onderscheiden. Voor de oorlog (en ook nog een tijdje erna ?) paradeerden praktisch alle turnkringen en jeugdbewegingen van ALLE strekkingen zo als ze voorbij de tribune marcheerden. Of dat nu bij een 1 mei optocht was of op een stoet van Rerum Novarum of iets anders. Dat heb ik mij toch laten vertellen door mensen die dat nog hebben meegemaakt. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dat van die turnkring is alvast correct. Ik heb nog oude foto's van de turnkring 'ontvoogding' (geloof ik toch) waar jongeren groeten met gestrekte arm, maar dan wel de linker arm. Blijkbaar zit daar toch een verschil in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben de moslims wel een symbool? Je hebt natuurlijk de halve maan en ster, maar is dit niet meer een verwijzing naar een streek? Ik bedoel daarmee, heeft het dezelfde symbolische martelarenfunctie als het kruis. Ik zie nog niet teveel moslims met een ‘kenteken’ van hun geloof rondlopen. Of het moest zo’n klein zak koran zijn, nauwelijks een symbool te noemen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Swastika is een oer-oud teken, ook veel door de Kelten gebruikt, het is gebaseerd op de "knopen van het eeuwige leven".
http://www.wcha.org/catalogs/old-tow.../swastika.html http://www.angelfire.com/wy/wyrd/swastika.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hihi, my mistake.Te korte broeken in navolging van de profeet. Rechts dragen omdat dat iets met reinheid heeft te maken... ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Indien dat toch zou het geval zijn, verliezen ze onmiddellijk hun lidmaatschap. Dit is opnieuw een typische bijdrage van mensen die geen redelijk gesprek willen aangaan. Enkel beledigingen en scheldpartijen. In naam van democratie en verdraagzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij hebben ze ooit het volgende wijsgemaakt: God: Nederlands, Engels Dieux: Frans Jahwe: Hebreeuws Allah: Arabisch Islam is een voortbrensel op het Christemdom, hetgeen weer een voortbrensel is van het Jodendom. Ze hebben het dus allemaal over dezelfde God. Hebben ze mij verkeerd ingelicht? |
|
![]() |
![]() |