![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe argumenten op? Is het nu ook niet goed, een jobke bij bert bibber. 't is toch nooit goed voor die Blub ers. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch wenden deze mensen, die kennelijk alle vertrouwen in de geregionaliseerde VDAB verloren hebben, zich nu tot Vorst en Vaderland! Wat denk je Jan, dat deze 33.000 mensen per jaar, die hun lot in de handen van de Vader des Vaderlands leggen omdat ze ten einde raad zijn, en ze alles verloren, GEÏNTERESSEERD ZIJN IN UW ONNOZEL ONAFHANKELIJK VLAENDREN???????? ![]() THINK AGAIN ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik begrijp deze ganse discutie niet, ik ben geen royalist maar republikein,
de koning mag niemand helpen, die mag alleen de brieven ontvangen , ze eventueel lezen en ze dan vervolgens in zijn kast leggen. Kan mij iemand een geval noemen waarbij de koning werkelijk iemand geholpen heeft ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De Vlaams Blok-kliek, natuurlijk !
![]() ![]() Waarom de weinige macht van de koning afnemen? Niemand klaagt erover behalve een stelletje gefrustreerde Vlaams-nationalisten. De koning mag blijven zoals hij is. De macht van traditionele partijen mag daarentegen wel eens beperkt worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Elke macht daar in Laken is teveel, ze spreken nog niet eens behoorlijk onze taal, de zakkenvullers. Ik heb een Rus in dienst, deze spreekt na Twee jaar beter Nederlands dan die kliek profiteurs. Leg een bom onder het vorstendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |