![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voorbeeld : Jemen : verkapte militaire dictatuur maar 100 keer progressiever dan de Grote Imam die ze hebben moeten vermoorden om uit de middeleeuwen weg te raken wordt ook niet aangevoeld als dictatuur door de bevolking, de regeringskrant port voorzichtig aan tot verwestersen ( oa geboortecontrole ) maar ze kauwen liever qat dan de krant te lezen beetje atypisch land natuurlijk , weinig olie onder de grond en enige islamland dat ooit een marxistische revolutie heeft gehad en nog wat : waarom zeg je de US ? Europa ook eh ! Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk ni da die t verschil kent, Knipp.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() madness - one step behind
teu teu teu teuteureuteuteuteureuteu |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik denk da ge mis zijt.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zou volgens meer en meer (zogezegd ?) ingewijden inderdaad wel eens een cruciaal jaar/periode kunnen worden...
#30 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() I am NOT sorry
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dat weet ik niet.
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad zo dat als men bedenkt dat er 1,7 miljard moslims op deze planeet rondlopen en de aantallen ziet die effectief gaan betogen en stennis maken, een eenvoudige berkening aangeeft dat het slechts een zeer kleine minderheid is die zich persoonlijk aangevallen voelt door een tekening van Mohammed in een pers. Zijn al die moslims dan slechte gelovigen, die zich ter wille van hun "lauwheid" moeten verontschuldigen bij de profeet ? Nee :
persoonlijk denk ik dat die tolerante moslims de Koran beter gelezen hebben dan de oproerkraaiende van haat jegens de "ongelovigen" vervulde pyromanen. Niet voor niets begint de Koran met de zin "Lees en Leer.." |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ![]() het enige westers boek in Jemen dat ik kon vinden in 1 van de weinige stoffige boekhandeltjes was ... geloof het of niet ... Dracula ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 10 februari 2006 om 16:08. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het verband met de thread ontgaat me even,vooral wegens de neutrale houding die de verschillende bonobo-stammen aangenomen hebben aangaande de onderhavige kwestie... Maar goed,de stem van de rede mag nu weer spreken. Ik mag graag vermelden dat er ook geen Deense troepen hun kazernes verlaten hebben. Dat was zowat 1000 jaar geleden wel even anders..... 8) |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |