![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Mijn bovenstaande post was een overreactie van mijnentwege. Was geplaatst nadat ik de lezersbrieven had gelezen in de zondagskrant. De plaatselijke krant was 1 van de heel weinige moedige Amerikaanse kranten die het aangedurfd hebben om een cartoon te publiceren. Plaatselijke moslims verdedigden 'freedom of speech' en persvrijheid maar kwamen dan met een hoop 'maars'. 't is t'een of 't ander, he.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom? Er zijn er meer op deze fora die verwijzen naar hun eigen website.
Bij KIM kom je eigenlijk bij de Bubbels uit, waar die aardige Vloemans de hand in heeft. Dat is die lieve jongen die meent dat het aframmelen van separatisten een heldendaad is, waarmee hij dezelfde stelling huldigt als de SA van de NSDAP en de Rotkampferbund. Het Horst Wessellied dankt zijn naam aan een gedode SA-er. Ik hoop te zijner tijd het Cedric Vloemans lied te kunnen componeren. Als oprecht koningsgezinde mag Vloemans zich afvragen of de koning de door hem geponeerde stelling trouwens deelt. Laat iedereen maar rustig reclame maken voor zijn website. Soms zijn ze zelfs interessant. |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Het probleem is dat velen al een flinke streep in hun onderbroek trekken wanneer ze het woord moslim nog maar horen.
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 14 februari 2006 om 14:05. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn diegenen die iets hebben tegen modernisering, en vrijheid die de oorlog aan ons verklaren. Wij zijn allen gedwongen om onze waarden en ideeën te verdedigen tegenover de vijanden van de vrijheid. Iedereen heeft een zekere angst om te sterven, we hebben al 2 grote oorlogen moeten uitvechten, maar zou het echt beter zijn geweest om uit angst lijdzaam te ondergaan? Ik geloof dat verzet aangewezen is.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal ten alle prijze mijn eigendom, familie en vrienden blijven verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() de lafheid zit duidelijk in u.
u bent iemand die zijn eigen kinderen zou verkopen om toch maar in leven te kunnen blijven of zijn eigen vrouw laat verkrachten indien men hem spaart. want uw vrouwen en kinderen zijn ook iets en dus onnozel lafaard |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, het feit is dat er sommige zijn die al racisme zien in een onozel tekeningeske.